Capitolul 39

1 0 0
                                    

-Te doare? întreb văzându-l strâmbându-se în timp ce urcam.
-Da, mărturusește, dar faptul că vorbești cu mine și mă amuzi cu ceeace credeai despre Mia îmi distrage atenția puțin.

Îi zâmbesc ușor, fiind mulțumită că îmi pot ajuta, într-un fel sau altul fratele. Oftăm amândoi ușurați când ajungem la ieșire, știind că am scăpat de un obstacol. Când suntem afară, mă uit în stânga și-n dreapta, dar nu le văd pe celelalte nicăieri, ceea ce mă face să mă panichez. Dacă ele nu sunt aici atunci au fost prinse, iar dacă au fost prinse înseamnă că Mayaku a aflat de prezența noastră. Încep să tremur și să respir greoi, atrăgându-i atenția lui Takeo.

-Akane, îi aud vocea lui Takeo, iar când îmi întorc capul spre el o văd pe Arashi ieșind de după o stâncă, urmată de verișoarele nostre.
-A trecut un demon prin apropriere așa că ne-am ascuns, dar în rest n-am văzut pe nimeni altcineva prin preajmă, îmi explică Arashi venind lângă noi, privindu-l pe Takeo.
-Nu te-am mai văzut de mult mătușa, spune Takeo, făcând-o pe Arashi să își drege vocea. I-am spus deja la Akane, îi explică.
-Deși ar fi fost bine să-mi zică altcineva, spun încuntată privindu-mi mătușa.
-Nu avem timp de asta acum, spune Rose venind lângă mine și luându-l pe Takeo, fiind ajutată de Dani. Trebuie să ieșim de aici.

Dau aprobator din cap, știind că are dreptate și că nu este nici momentul, nici locul potrivit pentru o ceartă. Vrem să plecăm, dar un demon apare brusc în fața noastră, fiind urmat de alți demoni care ne-au încercuit. Îmi plimb privirea dintr-o parte în alta, numărând fiecare demon în parte, constatând că în total sunt zece demoni trimiși de Mayaku să ne prindă. O privesc pe Arashi care se uită în jurul nostru, probabil încercând să găsescă o soluție pentru a scăpa din încurcătura asta. Înghit în sec, adunându-mi curajul de care am nevoie pentr o luptă cu demonii din jurul nostru. Îmi întind larg aripile, atrăgându-le atenția tuturor. Mă uit la Arashi care avea ochii măriți, știind că urma să fac ceva stupid, după care îmi întorc atenția spre Takeo, privindu-i expresia speriată. În spatele lui o văd pe Mia uitându-se serioasă la mine, iar eu zâmbesc.

-Akane...
-Mayaku va trimis să mă prinde-ți pe mine, o întrerup pe Arashi, privind fiecare demon în parte. Inspir și expir ușor, pentru a mă calma. Chiar aveți impresia că niște fraieri ca voi mă vor prinde? îi instig, vrând să le distrag atenția de la ceilalți.
-Ai grijă cum vorbești parazitule! mă amenință unul dintre ei.
-Dacă așa stau lucrurile atunci veniți și prinde-ți-mă! îmi iau zborul cu viteză, lăsându-i pe toți ceilalți acolo.
-Merge-ți după ea! aud unul dintre demoni dându-le ordine celorlați, iar când mă uit spre pământ, toți demonii își iau zborul spre mine. Continui să urc în înălțime, vrând să ajung cât mai sus, pentru a mă asigura că ei nu vor observa faptul că ceilalți fug spre ieșire.

Atenția mi se îndreaptă spre demonul care m-a amenințat acum câteva secunde, fiind foarte aproape de mine. Își întinde mâna pentru a mă prinde de picior, dar măresc viteza îndepărtându-mă de el, fiind toți prea slabi ziua ca să mă poată prinde.

Mă uit în sus în momentul în care intrăm în nori, știind că Mia a reușit deja să-i facă pe ceilalți să plece spre ieșirea din Akuma, exact așa cum am plănuit de la bun început.

-Am nevoie de ajutorul tău, o trag pe Mia de o parte, vrând să vorbesc în privat cu ea.

Se uită confuză la mine, dar se lasă trasă până într-o cameră, departe de bucătăria în care discută celelalte despre infiltrarea în Akuma.

Demonul din Umbră [Pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum