"Aku benci mereka.Aku benci mereka semua.Aku bukan Alat...Aku bukan alat...."
Aku selalu dikurung dalam sangkar.
"Duduk disangkar dan ingat apa kau dah buat pada anak aku!!Aku takkan pernah maafkan perempuan macam kau!!"
Aku berasal dari Keluarga Hero.Keluarga aku bencikan aku kerana aku ni pembawa malang.
"Eww!!Kau macam perempuan tua,Shiro!!"
Shiro.Itulah nama aku.
Yukiusagi Shiro.
Nama Keluarga aku bukan berasal dari keluarga Hero ni.
Ibu aku melahirkan aku tetapi tak terima aku.
Mereka tak terima aku.
Mereka tak ingin aku memakai nama keluarga mereka.
Mereka Hero Busuk.
Mereka latih aku jadi pembunuh bayaran untuk menghapuskan Hero lain.
Busuk.
Menjijikan.
Hidung aku tak tahan dengan bau mereka.
Mereka selalu puji adik aku yang dianggap sebagai anak tunggal.
Aku bukan keluarga mereka.
"Aku harap mereka mati...."
Aku memeluk Boneka Arnab.
"Aku nak keluar dari sini,Usagi."
Usagi,Boneka Arnab yang selalu aku pegang.
Ini....pemberian dari seorang gadis...
Dia memiliki telinga Arnab.Rambutnya putih seperti aku.Dia memiliki Otot yang hebat.
"Aku nak jumpa dengan dia...."
Beberapa tahun kemudian...
ZUUUPPPPP!!!
"KYAAAHHHH!!!!"Wanita itu mati dengan badannya yang ditusuk dengan Kristal.
"Shi-Shiro!!Kenapa kamu buat begitu pada keluarga kamu!!!?"Jerit lelaki itu sambil ketakutan.Dia memeluk Anak lelakinya.
Aku memeluk Boneka Arnab aku.Aku tersenyum dengan gembira bersama darah di pipiku.Rambut putih aku menjadi gelap kerana darah merecik pada rambutku.Mata aku menjadi merah gelap.
"Keluarga?Korang tak pernah anggap aku keluarga."
Aku menjalan mendekati Mereka.Lelaki itu,Ayah busuk aku,Cuba menggunakan Quirknya tetapi gagal.
"Ke-Kenapa Quirk tak berguna ni!!?"
Kristal merah yang ditusuk pada wanita itu menjadi cair.Cecair merah itu kembali ke tangan Aku yang lukanya Terbuka.
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...