Pusingan pertama yang kejam lagikan Brutal akan dimulakan.Shiro dah mengecilkan Usagi-nya sebesar ibu jari.Ia berbentuk seperti anting-anting berbentuk arnab.Shiro memasang anting-anting tersebut di cuping telinga kanan Shiro.
Lampu Hijau diatas gerbang keluar studium makin padam satu persatu.Semua makin bersedia termasuklah Shiro.
"START!!!!"
Pusingan pertama pun berlangsung!
[Mic]:Baiklah!!Pusingan pertama akan bermula!!Apa kau dah bersedia untuk komen,Mummy Man!?
[Aizawa]:Kau kan yang paksa aku ke sini.
[Mic]:Terus terang jelah!!Bagaimana dengan pusingan pertama ni!?
[Aizawa]:Bagaimana ye....
Di dalam terowong keluar studium tu begitu sesak.Tak hanya berlari,Bergerak pun susah.Shiro yang berada di belakang sekali,menghelakan nafasnya.
"Aku rasa ini hari bertuah.Lucky."
Shiro beruntung kerana Torowong itu agak tinggi sedikit.Muat-muat untuk dirinya terbang.Darah menitik keluar dari tangannya lalu membentuk sebuah bulatan.
Bulatan itu terapung naik atas bersama Shiro yang duduk atasnya.Ia bergerak di atas Terowong tersebut.Semua terkejut kerana Shiro terbang di atas dengan pantas.
"Ahh!!!Perempuan Sialan tu!!"
Shiro melambaikan ke arah mereka walaupun agak gelap disitu.Dia siap tersenyum lagi.
"Maaf,Calon Hero terhebat nak bergerak dulu.Matta ne!!"
Dengan pantas,Shiro bergerak keluar dari terowong tersebut.
[Mic]:Yukiusagi Shiro pertama yang berjaya keluar dari terowong tersebut!!Ahh!!Apa ni!?Diikuti oleh Todoroki Shoto dari belakang bersama beberapa pelajar A yang lain!!!
Mendengar komen Mic,Shiro terus menoleh ke belakang.Todoroki menggunakan ais-nya untuk membeku kaki pemain lain.
"Todoroki!!Shiro-san!!Kalian terlalu naif!!"Ucap Yaoyorozu yang mewakili pelajar lain yang keluar menggunakan Quirk mereka.Shiro hanya menggigil kesejukan kerana Aura Ais Todoroki.
"TAK SEMUDAH ITU,SHIRO ONNA!!HANBU YARO!!!"Bakugo mengejar mereka berdua dengan muka menakutkan.Dia menggunakan Quirk nya untuk terbang pantas mendekati Todoroki.
'Itu dia....TNT-kun dah muncul...'Ucap Shiro dalam hati dengan sweatdrop.
Dia kembali menoleh ke arah tujuannya dengan tatapan datar.
"Entah kenapa aku tengah dikejar oleh beruang kutub dengan Beruang hutan...."
Yaoyorozu dan pelajar lain mengejar mereka berdua.Shiro berada jauh dari mereka,berhenti menggunakan Quirk-nya lalu jatuh ke atas tanah.Semua terkejut kerana tindakan Shiro.
[Mic]:Apa ni!?Shiro batalkan Quirk-nya!!?
Shiro mendarat dengan sempurna atas tanah.Tak sampai sedetik di a berdiri atas tanah,Shiro mula menggunakan kemampuan berlari lajunya.
"GILA!!PEREMPUAN TU LAJU SANGAT!!!"
"APA DIA TU KERETA!!?"
"TAK!!DIA TU MOTOR!!"
"KATA YANG LEBIH TEPAT IALAH DIA MONSTER!!!!"
Boleh pulak diorang melawak waktu-waktu macam tu.
[Mic]:Yukiusagi Shiro dah meninggalkan dua permuda yang mengejar dirinya tadi dengan sepantas kilat!!Anak angkat kau memang hebat,Erasedhead!!
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...