"Apa kau ingat kitorang akan biarkan kau lakukan serangan dulu!!?"
Tanpa mereka semua sedar,Shiro dah berada di paling hadapan.Di hadapan Bakugo dan Kirishima.
"Jangan bertindak bodoh,Gigi Jerung,Lelaki Bom."Ucap Shiro membuatkan mereka semua terkejut.
"Shiro-san!!?Bila kau a-"
"Serangan Fizik takkan berhasil pada dirinya kerana dia ialah asap.Kalau kau nak kalahkannya,Target badan aslinya."Terang Shiro.
"Macam mana kau boleh tau,Shiro Onna?"
"Aku boleh lihat ketika mereka pecah masuk ke sini.Asap hitam tu pasti memiliki Quirk berkaitan dengan Portal."
Mata Shiro menjadi tajam.
"Ah...Nyaris-nyaris je tadi."Suara Kurogiri membuatkan semua kembali berwaspada.Shiro betul,Serangan Fizik tak berasal padanya.
"Ya.Walaupun kalian hanyalah pelajar,Kalian semua masih pelajar terpilih."
Kurogiri mula mengaktifkan Quirk-nya.
"Semua!!!Lari!!"Mendengar arahan No.13,Shiro terus mengeluarkan darahnya.Darahnya menuju ke arah tiang berdekatan.Shiro bergerak ke sana untuk mengelak dari serangan Quirk Kurogiri.
Walaupun begitu,Sebahagian dari kawannya terkena serangan tersebut lalu di teleport ke suatu tempat secara random.
"SEMUA!!!"Jerit Iida yang sudah menyelamatkan beberapa orang dari kelasnya.Dia terkejut ketika melihat rakan-rakannya menghilang.
Darah yang Shiro keluarkan dimasukkan ke dalam lukannya semula.
"Samui...."Shiro memikirkan hal lain ketika kawannya menghilang.
Shiro.....tolonglah risaukan kawan kau...
Yang terselamat ialah Lida,Sero,Uraraka,Mina,Sato,Shoji dan Shiro.Shoji menggunakan Quirk-nya untuk mengesan kawannya.
"Shoji,Bagaimana keadaan mereka!?"Tanya Iida.
"Semua berada di tempat yang berlain tetapi semua masih berada di gedung ni."
Mereka melepaskan nafas lega mereka.
"Jangan bersantai dulu.Kita masih dihadapan Villain paling menyusahkan."Kata-kata Shiro membuatkan semua kembali Serius.
"Serangan Fizik tak berhasil.Quirk-nya memang menyusahkan!!"
No.13 memiliki satu idea.Dia memandang ke arah Shiro.
"Shiro-san,Saya akan berikan kamu satu tugas penting."
"Kalau itu 13-sensei ingin saya keluar dan memberitau semua orang tentang keadaan ni,Lebih baik serahkan kepada Burung berkacamata."Ucap Shiro.
"Macam kamu boleh tau apa yang ingin saya katakan?"Tanya No.13 dengan sweatdrop.
Catatan No.14 Shiro:Terbiasa membaca semua fikiran orang seakan-akan dia ada Quirk Membaca fikiran.
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...