Warning:Kandungan ini terdapat Fanservice dan ecchi scene.
Di pantai....
Semua sudah menunjukkan batang hidung kecuali Shiro dan Todoroki.Mereka semua sudah berpakaian renang.
Para lelaki dengan seluar renang pendek.Otot badan mereka diperlihatkan.Dengan wajah kacak mereka,Pasti ada ramai gadis yang serbu mereka nanti.Begitu juga dengan para gadis yang cantik dan seksi.
Uraraka dengan bikini warna pink berserta skrit mini berwarna ungu.Yaoyorozu berwarna merah,Mina berwarna putih,Hagakure berwarna biru cair.Jiro berwarna ungu manakala Tsuyu dengan Onepiece berwarna hijau.
"INI BARULAH CUTI MUSIM PANAS YANG PALING TERBAIK!!"Jerit Mineta."HEBAT!!SEMUANYA!!!"
Sementara 2 ekor beruk tu sedang menikmati pemandangan yang 'indah',Kirishima jadi sedikit terkejut ketika melihat Bakugo ada di situ Juga.
"Eh!?Bakugo,Kau kata kau tak nak datang."
Bakugo juga turut serta.Meski di chat taip tak datang,dia tetap akan datang.Bakugo cuma ingin tau hubungan Shiro dengan Todoroki je.
Yelah,Masa Festival,bergaduh macam nak bunuh.Habis Festival,jadi kawan baik.Lepas tu,tiba-tiba ajak keluar.Dalam grup pulak,chat dah macam pasangan kekasih.
Sape yang tak ingin tau hubungan mereka jika mereka dah keluar bagai-bagai macam tu?
"IKUT SUKA HATI AKULAH!!!!"
Member Bakusquad yang lain,hanya ketawa kecil kerana dah tau alasan kenapa Bakugo ada kat sini.Well...mereka senang teka perasaan Bakugo.
"Mana Shiro-san dengan Todoroki-kun?Tak nampak pun batang hidung mereka."Tanya Midoriya sambil melihat kawan-kawannya lalu memandang skrin telefon.Dia tengah cari nombor telefon Shiro.
"Semua!Maaf terlambat!Lagipun,aku memang tak suka sangat datang ke sini."Suara suara gadis yang tak berapa jauh membuatkan semua mata menoleh ke sana.
'DIA DAH DATANG!!'Kaminari dan Mineta berharapan tinggi untuk melihat Shiro berpakaian Bikini.Mereka berdua tau yang Shiro memiliki tubuh yang cantik dan seksi.Pasti nampak 'amazing' punya.Mereka dengan berniat ingin menangkap memori pakaian Shiro,menoleh ke arah Si pemilik suara tersebut dan....
CRACK!Harapan tulus duo hentai hancur berderai ketika melihat Shiro.Seperti ayat ninja,Casual Everywhere Anywhere.
Shiro hanya berpakaian jaket putih bercorak hitam lengan pendek.Dia memakai skirt hitamnya yang pendek.Itulah pakaian rutin harian Shiro bila waktu panas.Bila waktu sejuk atau biasa,Shirk akan memakai stocking hitam yang panjang dengan jaket putih berlengan panjang.
Di sampingnya,Terdapat Todoroki yang berpakaian seluar renang berwarna biru bercorak pokok kepala.Dia memakai Jaket lengan pendek dan tidak berzip.Kerana Jaketnya tidak dizip,Otot-otot badannya diperlihatkan dengan bersinar~
Aku ni merepek apa hah?
"Panas~Aku benci pantai."Rungut Shiro sambil mengkipaskan dirinya.Usaginya diikat dengan tali darahanya dan terapung dibelakang.
"Bukan ke kau selalu bencikan sejuk ke?Bila sejuk kau tak suka,bila panas kau tak suka juga."Ujar Todoroki.
"Aku bukan bencikan cuaca panaslah,bodoh.Aku bencikan cahaya matahari,ia terlalu bersinar."
"Kau ni manusia atau vampire?"
"Aku manusia lah,Dispenser-kun."
Mereka berdua menuju ke arah Rakan sekelasnya.
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...