"Kalian,Tidak dibenarkan hidup."
Zzuuuppp!!!
Dalam sekelip mata,Shiro menghilang dari penglihatan merah.
Endeavor merasakan suhu yang panas dari atas.Dia terus menoleh ke atas dan melihat Shiro hendak menyerangnya dengan pedang berapinya.
"Berundur!!!"
Endeavor terus menyerang Shiro dengan serangan api yang besar.Shiro menahan dengan pedangnya lalu melibas api itu yang membuatkan ia menghilang.
DAAANNNGGG!!!
Bilah Pedang Shiro terkena pada besi di tangan Endeavor.
"Shiro!Kenapa kau se—"
"Dia bukan White Scarlet!!"
Ketiga-tiga sahabat itu tersentak.
"Sesiapa yang mendekati Shironee-chan,Perlu dibunuh."
Nada Suara Shiro seakan-akan seperti orang lain.
BUUKKK!!
BAAMMM!!!
Endeavor menumbuk perut Shiro lalu melancarkan laser api yang membuatkan Shiro terpelanting jauh.
"Apa yang kau buat ni!?Kau boleh bunuh Shiro!"Marah Todoroki.
"Perempaun tu dah gila.Dia mula hilang kawalan."
Shiro keluar dari bangunan yang terbakar.Wajahnya menakutkan dan matanyantidak memiliki cahaya.Dia kelihatan seperti robot pemusnah.
Rriiiiinngh.....
Bunyi yang aneh menarik perhatian mereka semua.Berpuluh-puluh senjatan tembakan Shiro terapung diudara telah bersiap sedia untuk melancarkan serangan tembakan.
"Bersiap sedia untuk tembakan!!"Perintah Endeavor.
ZZZOOOOOPPPP!!!
Serangan Laser dilancarkan.Mereka semua perlu mengelak kerana serangan laser tak boleh ditahan dengan perlindung keras.
"Shiro-san!!Hentikannya!!Ini bukan diri kau!!"Jerit Midoriya tepat berada di tepi Shiro menggunakan Quirknya.
"Smash!!!"
Jentikan di udara memberikan angin kencang pada Shiro.Shiro lompat tinggi lalu terbang di udara.
"Shironee-chan tak perlukan kalian!!Jangan halangi kami!!"
Pedangnya dihayunkan dan memberikan libasan api ke arah Midoriya.Iida dengan pantas mengambil Midoirya lalu membawa lari dari libasan tu.
BOOMMMM!!!
Letupan yang kuat terjadi.Para Pro hero tertegun melihat kehebatan Serangan Shiro.
"Betapa gilanya si monster tu...." Gumam salah satu pro hero sambil mendarat di sebelah Endeavor.
Mereka semua melihat Shiro mendarat di atas dataran dengan muka serius.Entah kenapa,Tatapan dingin Shiro membuatkan mereka tidak boleh bergerak.
"Shiro-san!Kitorang takde niat nak bertarung dengan kau!Kitorang kawan kau!"Teriak Iida yang cuba menyedarkan Shiro yang hilang kawalan.
Shiro tak memberikan respon malah menyerang lagi.Dia dihalang oleh Endeavor dan berubah menjadi pertarungan dahsyat.Pahlawan lain juga turut ikut serta.
Shiro melawan mereka tanpa berasa terdesak pun.Dia menyerang bila diperlukan dan bertahan bila berasa diancam.
"Shiro-san tak mendengar kita!"
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...