[Mic]:Walaupun begitu,kelas ini juga memiliki kemampuan yang hebat,Bidang hero juga,Kelas B!!!Diikuti Bidang Umum,Kelas C D E!!Bidang pendukung,Kelas F G H!dan Bidang bisnis,Kelas I J K!!Semua murid tahun pertama!!Sudah berkumpul!!
Semua pelajar Tahun Pertama berada di studium tersebut.Di deoan mereka terdapat Midnight-sensei yang seksi.Semua kaum adam malu-malu kucing atau...lebih tepat,Suka terhadapan Tubuh Seksi Midnight-sensei.
"Hero kelas R,Midnight,memang hebat!!"
"Tubub dia seksi!!INI JURI YANG DI INGINKAN SELAMA NI!!"
Kaminari dan Mineta dah bernafsu tetapi diketuk dengan tali darah Shiro.Nampaknya,Dia dah ambil kerja Tsuyu.
"Nee...Takpe ke dia jadi juri acara ni?"Tanya Shiro seakan-akan tak percaya.
"Shiro-san!!Kau tak boleh berkata begitu pada sensei kau!!"Tegur Iida lalu menceramah Shiro.Shiro hanya menghiraukannya sambil memeluk Usagi bersaiz kecil.
"SEMUA!!HARAP BERTENANG!!"
Mendengar tegur Midnight-sensei membuatkan seluruh studium terdiam.
"Sekarang waktu untuk perjanjian pemain!!Perwakilan murid dari Tahun Pertama!!Yukiusagi Shiro dari kelas 1-A!!"
Semua menoleh ke arah Shiro.Shiro menghelakan nafasnya.
"Kenapa pulak aku?"
"Naik jelah,Shiro-chan."Mendengar perkataan Midnight-sensei,Shiro menaiki tangga satu persatu.
"Kenapa mesti Shiro-Onna!!?Kenapa bukan aku!!?"Marah bakugo.
"Yelah.Shiro-san hebat dalam semuanya.Ujian pernilaian bakat,dia yang pertama.Ketika penyerangan USJ,Shiro-san yang paling banyak membantu dan juga...Dia yang paling terbaik diantara kita semua.Tak anehlah Shiro-san yang maju ke depan."Terang Sero.
"Maksud kalian,yang terbaik di bidang Hero je...."Ejek seorang gadis dari kelas Umum dengan nada kesal.Nampak sangat mereka semua benci pada Shiro.
Shiro berdiri dihadapan Mikrofon tersebut sambil memeluk Usagi-nya.Wartawan menjadi hairan dengan Usagi Shiro.Usagi nya sangat menonjol.
Shiro menghelakan nafasnya yang panjang."Hah...Kenapa aku perlu buat perkara bodoh seperti ni?"Ucap Shiro seperti orang yang tak bermaya.
'Ini kali pertama aku melihat orang yang paling tak bersemangat di acara popular ni...'Ujar semua orang sambil sweatdrop berjemaah.
Shiro merasakan kehangatan yang aneh.Badamnya merasakan kehangatan berlainan dari Todoroki punya api.Shiro menoleh ke sekelilingnya.
'Hangat....Apa Si Dispenser-kun tu gunakan apinya?'
Shiro menoleh ke arah Todoroki yang duduk tegak seperti biasa.Dia pun berasa hairan ketika Shiro menoleh ke arahnya.
"Shiro-chan.Berikan ucapan."
"Samui....."Shiro menoleh ke arah Wartawan yang tak berhenti mengambil gambarnya.Dia menghelakan nafasnya untuk kali ke-2.
"Nama aku Yukiusagi Shiro.Saya ingin mengatakan sesuatu."Semua menjadi gugup kerana ingin mendengar sambungan ucapan shiro.Shiro menarik nafasnya dalam-dalam lalu...
"Sejujurnya,mereka semua yang berdiri di belakang saya ni,hanyalah batu loncatan saya untuk ke puncak.Mereka semua ni tak berapa guna tetapi berguna untuk aku naik ke atas."
'DAH AGAK DAH!!DIA PASTI AKAN CAKAP MACAM TU!!'Jerit para kelas 1A dalam hati sambil sweatdrop.
Semua terdiam sebentar.Tak lama kemudian,mereka kembali bising.Lagi-lagi kelas umum.
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...