"Semua berkumpul!!"
Iida sebagai gantinya Shiro memanggil kawannya untuk berbaris. Shiro yang menyuruhnya menjerit untuk memanggil kawannya.
Catatan No.10 Shiro:Tak suka menjerit.
Apa lagi,Dengan bangganya Iida memanggil kawan-kawannya.Kelas A berbaris dengan teratur lalu masuk ke bas dan duduk ditempat yang diinginkan.
"Maaf.Apa ada orang di sini?"Tanya Shiro kepada Todoroki.
"Silakan."
Shiro duduk disebelah Todoroki.Mereka berdua tidak bercakap satu sama lain dan mengeluarkan wajah dingin sahaja.
'Entah kenapa suasana jadi dingin setelah mereka berdua bertemu.'
Mereka semua menjadi kekok kerana situasi Shiro dan Todoroki.
"Todoroki Shoto."
"Yukiusagi Shiro."
Todoroki menatap ke arah Usagi Shiro.
"Dia pulak?"
"Usagi-chan.Panggil je Usagi."
"Baiklah."
Mereka berdua kembali mendiamkan diri.Shiro memasangkan Earphone di telingannya.Dia bencikan suasana bising di depannya.
Tak lama kemudian,Shiro tertidur lena dibahu Todoroki bersama Usagi yang peluknya.Todoroki membeku.
"Hangat...."
Pipi Todoroki menjadi merah sedikit ketika Shiro berkata begitu.Ini kali pertama ada orang mengatakan sisi kiri yang dia bencikan ni hangat.
Dia membiarkan Shiro tidur dibahu kirinya kerana dia tak sanggup kejutkan Shiro yang tidur bagaikan Arnab.
Sampai Di USJ...
"Shiro-san,Bangun.Shiro-san."
Berapa kali Shiro dikejutkan oleh Todoroki,Ia tidak bangun.
Todoroki meletakkan tangan kanannya dipipi Shiro dang menggunakan Quirk nya.
"Samui!!"
Terus bangun dibuatnya.
Catatan No.11 Shiro:Shiro akan tidur lena jika bersama dengan pemanas dan hanya boleh dibangunkan dengan suhu yang sangat sejuk.
"Maaf.Kita dah sampai."Ucap Todoroki.
Shiro mengosokkan matanya yang mamai.Dia perasan yang dirinya tertidur dibahu Todoroki.
"Maaf...Aku tak sengaja..."
"Tak mengapa.Lebih baik kita turun."
Mereka semua pun turun.Di sana terdapat No.13 yang menunggu.
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
Fiksi PenggemarGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...