Chapter 27: [SHIRO-ONNA VS TNT-KUN]

118 6 0
                                    

BAKKKKKK!!!

Pintu dibuka dengan ditendang anti lembut,membuatkan Shiro menatap ke arah sumbernya.Dia melihat kaki Bakugo kanan Bakugo terangkat dengan muka bengisnya.

"Hah?"

Bakugo memandang ke arah Shiro yang separuh telanjang.Dia sedikit kagum dengan tubuh Shiro yang putih mulus walaupun ada satu bekas luka dibelakangnya.

"A-Ape!?Kenapa kau ada kat sini hah!!?"Marahnya.

Wahai TNT yang tak henti meletup,Jika pintu yang kau ditendang tadi boleh bercakap,dia paati akan cakap begini 'Kau yang salah,Kenapa pulak kau yang marah?'

"Ini ruang menunggu peserta kedua."Ucap Shiro lalu bergerak ke sebuah kerusi yang berdekatan.

Bakugo melihat papan tanda diluar.Ia tertulis 'Ruang menunggu 2'.

"Tch!Aku salah bilik."Bakugo kembali memandang Shiro yang berkelakuan pelik.

Dia mula perasan yang Shiro hanya berpakaian separuh dan menunjukkan bra hitamnya yang seksi~

"O-Oi!!Apa kau buat hah!?"Tanya Bakugo dengan berpipi merah.

"Aku sedang menukar pakaian."Balasnya dengan polos.

"Apa kau buat kat sini?"Tanya Shiro pulak.

"HAH!!?ITU TIADA KAITAN DENGAN KAU!!"

Shiro memegang kerusi besi yang berdekatan dengannya.

"Oi!!Pakailah baju kau tu dulu!!"

Kenapa kau tak keluar je dari situ,Bakugo?

Shiro menarik nafasnya dalam-dalam lalu melepaskanya.Dia mengangkat kerusi tersebut lalu....

BAAKKK!!!!

Melemparkannya ke arah dinding kanan Bakugo.Jantung Bakugo nyaris-nyaris tercabut keran bunyi yang sangat kuat tu.Dia terus memandang ke arah Shiro.

"OI!!Kenapa kau serang aku hah!!?"

"Kya."

".  .  .  ."

Niat Shiro ialah ingin menjerit normal seperti seorang gadis tetapi gagal kerana Ekspresi tatapan datarnya.Mereka berdua terdiam seketika.

"TAK PERLU PAKSA DIRI UNTUK BUAT BENDA YANG TAK BERGUNA!!"

"Well...Midnight-sensei kata,jika seorang perempuan terjumpa lelaki yang sedang melihat dirinya berbogel,Dia perlu menjerit 'Kya' dengan kuat sambil membalik barang yang berdekatan."Terang Shiro tanpa rasa malu.

Catatan No.27 Shiro:Urat malunya sudah lama putus.

"APA BENDA SI HENTAI-SENSEI TU AJAR KAU!!?TAK PERLU JELASKAN!!AKU TAK NAK DENGAR!!"Jerit Bakugo dengan Histeria lalu menutup pintu dengan kuat.

BAKKK!!

Pintu tertutup.Kesian Door-kun,Dia tak bersalah....

Tak,dia bersalah kerana dia jadi pintu.

"Dasar lelaki tak boleh difahami.Aku langsung tak faham kenapa mereka berperangai begitu."

♦♦♦♦♦♦♦
[Mic]:Acara terakhir sudah berada di penghujungnya!!Tak lain,tak bukan!!Perlawanan FINAL!!

Todoroki tiba-tiba datang lalu duduk disebelah Midoriya.Terkejut besar kelas 1-A dibuatnya.

Tak biasa Raja Ais penyendirian dan anti-sosial duduk disebelah rakan kelasnya tiba-tiba.

"To-Todoroki-kun,Apa kau nak lihat pertarungan ni?"Tanya Midoriya yang masih terkejut lagi.

"Ye."Balasnya dengan pendek.

White Snow Rabbit[BNHA x OC]Where stories live. Discover now