Chapter 34

101 9 3
                                    

Aizawa-sensei kembali menjelaskan tentang Praktis Kerja Lapangan(PKL).Bagi yang direkrut berseorangan,boleh memilih tawaran yang diinginkan.Bagi tiada direkrut oleh Pro hero,boleh memilih salah satu dari 40 agensi yang bersddia menerima newbie.

Shiro melihat kertas berisi dengan nama-nama pro hero yang ingin merekrutnya.Dia membuka satu persatu dan melihat agensi apa yang sesuai dengannya.

"Fuck,Terlalu banyak."

"Tak baik mencarut Shiro."Tegur Todoroki yang duduk dikerusi Yaoyorozu.Dia juga melihat kertas tawaran perekrutan Pro Hero.

"Kenapa terlalu banyak?Apa ini kerana aku juara Festival Sukan haritu?"

"Maa...Kau orang pertama yang memiliki 3 Quirk di dalam sejarah Hero.Nak buat macam mane?Kau terlalu kuat sehingga ada potensi sebagai pro hero."

"Terima kasihlah atas pujian tu tetapi ia tak membantu langsung,Dispenser-kun."

Mereka kembali membaca semula.Mata Shiro tertuju ke arah satu nama ni.

"Betul kata Papa.Ayah kau nak rekrut akulah."

"Kalau kau tak suka,tolak je."

"Apa kau direkrutkan juga?"

"Ye.Aku tak pasti nak pilih agensi ayah sialan tu atau tidak."

"Kalau aku,Aku rasa tak sedap hati bila pilih ni.Mungkin Si Onden tu nak bakar aku hidup-hidup ketika aku jadi Muridnya..."Shiro mula keluarkan aura ketakutan walaupun mukanya masih datar.

"Paling tidak,kau mungkin dipanggang lalu dihidangkan pada Buaya."

"Itu tak membantu sama sekali,Dispenser-kun."Ujar Shiro dengan sweatdrop.

"Nee...Shiro-san,Boleh aku tau Agensi apa yang kau pilih?"Tanya Kaminari yang tiba-tiba muncul entah dari mana.

"Entahlah.Aku pun tak tau.Dispenser-kun,Agensi apa yang lebih kepada melawan Villain?"

"Kenapa kau tanya aku?Aku je tak tau nak pilih mana."

Kaminari dihiraukan setelah pertanyaannya dibalas pendek Oleh Shiro.Setidaknya,Shiro menjawab daripada dihiraukan.

Pak!Pak!

Bahu Kaminari yang membatu ditepuk oleh Mineta dan Kirishima.

"Don't Mind,Kaminari!!"

"Guys...Apa Shiro hanya tertarik pada lelaki yang terkenal dan kacak je?"Tanya Kaminari di hujung penjuru dinding.Dia menyandarkan kepalanya dengan aura kemurungan.

"Don't Mind!"Kirishima dan Mineta menyemangati Kaminari lagi.

"Nee,Nee!Shiro-san!Kau suka lelaki jenis apa?"Tanya Hagakure dengan gembira.

"Kenapa pulak boleh sampai ke sana?"

"Aku ingin tau Ratu Ais kita ni sukakan lelaki jenis apa..."Sokong Jiro.

"Ara~Ara~Cakap pasal lelaki,Shiro-san pernah jatuh cinta?"Soal Yaoyorozu yang disebelah Jiro.

"Jatuh cinta?Apa benda tu?"

Satu kelas sweatdrop berjemaah ketika mendengar jawapan polos Shiro.

"Shiro-san,Kau boleh tanya pada Midnight-sensei nanti."Cadang Jiro.

"Apapun,Kami ingin tau tipe lelaki yang Shiro-san sukakan!"

Para kaum adam sudah memasang telinga.Ratu Ais yang sangat cantik dan dingin pasti ada minat pada seorang lelaki.

"Maaf.Aku takkan bagitau."Tolak Shiro.'Tak mungkin aku nak bagitau bila aku berada kat tempat orang ramai.'

Hati para gadis berasa kecewa."Alah~Shiro-san!Sekali je!!"Pujuk Mina.

White Snow Rabbit[BNHA x OC]Where stories live. Discover now