Keesokkannya...
Waktu rehat...
"Ah.Yukiusagi-san,Apa kau nak makan bersama kami?"Tanya Uraraka.
"Maaf.Aku tak tahan tempat yang ramai orang."Balasnya.
Catatan No.6 Shiro:Tidak tahan dengan tempat yang begitu ramai.
Dia boleh mati jika dirinya terlalu lama kat tempat ramai.
"O-Okey.Jumpa nanti ye!!"Ucap Uraraka lalu pergi dari situ.
Shiro bangun dari kerusinya lalu bergerak keluar dari kelas.Dia menuju ke arah tempat yang berlainan arah dari kantin.
Sepanjang perjalanan,Semua manatap Bonekanya.
Menonjol sekali.
"YOO!!Shiro!!Lama kita tak berjumpa!!"
Shiro teruskan perjalanannya dan menghiraukan Present Mic.Present Mic terus mengikutinya dari belakang.
"Hey!Hey!Sapalah sikit guru kau ni!"
Shiro menghiraukannya.
"Shiro,Kenapa kau bawak mainan ke sekolah?"
Shiro memberikan tatapan tajam pada Present Mic.Dia menyambung semula perjalanannya.
"Oi!!Jangan hiraukan aku!!"
Zuupp!!
Shiro berhenti ketika pintu bilik guru digeserkan.Dia melihat Aizawa-sensei keluar dari bilik guru.Shiro mendekatnya sambil meninggalkan Present Mic dibelakang.
"Aizawa-sensei,Jom makan bersama."
"Okey."
"KENAPA KAU BOLEH BERCAKAP DENGAN AIZAWA TETAPI TIDAK PADA AKU!!?"
"Diam,Mic."
Waktu petangnya...
Waktu petang merupakan waktu latihan dasar hero.
"AKU DATANG....MELALUI PINTU UTAMA!!!!"
All might datang dengan bergaya di pintu hadapan.Semua berasa kagum kerana Hero Nombor 1 berada di hadapan mereka.
'Itu All Might.'
Shiro masih dengan muka datarnya.Semua guru dan para staff sekolah Yuuei tau bahwa Shiro ialah Villain yang cuba mengubah diri.
Mereka juga tau Shiro berusaha mengubah dirinya.Para Guru dan Staff sekolah sangatlah baik dengan Shiro walaupun mereka tau Shiro seorang pembunuh.
"Kita langsung sahaja.Hari ini,kita akan adakan latihan Bertarung!"
Semua menjadi teruja ketika mendengar bahwa mereka akan bertarung manakala Shiro masih dengan wajah datarnya.
"Dan harini juga!Kalian akan bertarung menggunakan Kustom kalian semua!!"All Might menunjuk ke arah dinding yang menggeluarkan Kotak-kotak yang bernombor 1-21.
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...