Chapter 56

82 6 0
                                    

Todoroki menarik Shiro sehingga ke tempat Sunyi,Iaitu di tepi belakang bangunan sekolah.Sepanjang perjalanan,Shiro cuba memanggil Todoroki supaya melepaskan tangannya tetapi gagal.

Dia boleh je lepas sendiri tetapi entah kenapa,Dirinya susah melepaskannya.
Seperti sesuatu menghalang dirinya menggunakan kekuatannya.

Bukk!!

Shiro hempas dengan sedikit kasar pada dinding.Tangannya dipegang oleh Todoroki dan Reaksi yang dibuat ialah wajah yang penuh dengan rasa terkejut.

"Kenapa kau elak dari aku,Shiro?"Wajah yang dibuat oleh Todoroki ialah wajah yang rasa kesal,takut dan seperti easa serba salah.

Paakkk!!

Tangan Todoroki di letakkan di tepi kepala Shiro.Tangannya dilepaskan secara tiba-tiba.

Shiro terdiam dan mereka berada di dalam situasi yang di panggil....

'Kabedon!?'

Mata Biru Aqua Shiro bertembung dengan Mata Turquoise blue dan Dark Brown Todoroki.

'Ini....Serangan Mutlak yang dikatakan oleh Kaguya!!! Sebahagian perempuan pasti akan cuba mengelak dari serangan ni agak perasaan mereka tidak ketahuan!! Apatah lagi kalau dibuat oleh lelaki yang disuka!!'

Di otak Shiro:

"Amaran!Amaran!!"

"APA DAH BERLAKU!!?"Tanya Shiro tegas yang baru keluar dari lif.

"Serangan mutlak dilancarkan oleh Manusia bernama Todoroki Shoto,tuan!!"Jawab Shiro pengatur ramcangan.

"Jantung Utama berdetak dengan pantas,Tuan!!"Jerit Shiro keadilan.

"Zzzz....Zzz...."

"Bangunlah!!!tak guna!!!"Marah Shiro tegas pada Shiro tidur.Terus terbangun dibuatnya.

"Ada sesuatu buruk yang akan berlaku,Tuan!!"—Shiro bijaksana.

"Ia akan datang dari lif!!"

"Semua!!Bawak senjata!!"

Para Shiro kecil membawa senjata api dan perisai.Mereka membuat dinding mengelilingi lif utama tersebut.Suasana hening seketika.

"Oi,Kau rasa monster apa kali ni kita hadapi? "Tanya Shiro bodoh.

"Kita pernah berlawan monster dalam fikiran kita ke?"Jawab Shiro bijaksana.

Ting...tingg.....

"Musuh datang dalam masa 3...."

Mereka menarik peluru Masing-masing.

"dua....."

Tingg....tingg....

"Satu....."

TINNGGG!!!

Lift terbuka dan benda pertama keluar ialah asap.Mereka mula gementar kerana belum ada makhluk yang keluar.

Tap...tap...tap...

Bunyi tapak lelaki melangkah keluar.Bayang di sebalik asap itu makin jelas.Mereka semua terkejut melihat sosokkan yang serupa dengan mereka.

"Selamat berkenalan!!Aku Shiro Cinta!!"

Mereka semua terdiam.

"AAAAAAAARRRGHHHHHHHHH!!!!"

And then,mereka gila kerana kehadiran cinta.

Back to reality....

"Dis-Dispenser-kun?Ada a—"

"Kenapa kau cuba mengelak dari aku?"

"Eh?"

Suara Todoroki kedengaran serius dan dingin.

White Snow Rabbit[BNHA x OC]Where stories live. Discover now