Chapter 10: [AFTER USJ]

149 7 0
                                    

Pertarungan hebat pun terjadi sementara Shiro dalam keadaan tidur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pertarungan hebat pun terjadi sementara Shiro dalam keadaan tidur.Usaginya kembali berubah menjadi Boneka biasa dan duduk disebelah Shiro yang terbaring selepas pertarungan tersebut.

Bantuan dah tiba.League of Villain larikan diri.Penjahat yang dikalahkan ditangkap lalu masuk lokap.Sementara tu,All Might dan Midoriya dirawat di bilik Rawatan manakala Shiro dan Aizawa-sensei terus dirawat ke hospital.

Kecederaan Shiro dam Aizawa-sensei lebih teruk daripada mereka semua.

Muka Aizawa-sensei penyek dan hidung pantah.Ditambah lagi,Kepalanya dipukul kuat.

Shiro pulak kehilangan banyak darah.Demam tinggi akibat badan kesejukan melampau.Kalau bukan Todoroki yang panaskan dirinya,Mungkin Shiro mati kesejukan.Lengannya kembali sedia asal kerana lengan Usagi sudah bersambung semula.

Badan Shiro terikat dengan badan Usagi.Jika Usagi hilang lengan kiri,Shiro pun akan hilang lengan kirinya juga.Ini ialah satu Quirk-nya.

Selama satu hari,Shiro tidur diatas katilnya tanpa bangun,tanpa makan.Jururawat yang menjaganya pun tak ingin bangun tidur Shiro walaupun Shiro tak boleh bangun.

Walaupun dikejutkan berapa kali,Shiro tetap masih tidur.Satu hari selepas berada di hospital,Shiro bangun dan sihat seperti biasa.Dia siap regangkan badan lagi.Doktor datang dan mengeceknya.

Doktor pun terkejut juga!

Dia terkejut kerana Shiro dah sihat seperti sedia kala setelah deman panas yang tinggi disembuhkan dengan tidur sepanjang hari.

Catatan No.17 Shiro:Sekali dia sakit,Dia takkan bangun dari tidurnya.

Shiro dan Aizawa-sensei keluar pada hari yang sama.Mereka keluar lalu pulang ke rumah seperti biasa.

Bbuukk!!

Shiro dah baring atas sofa.Dia memeluk Usagi-nya.

"Shiro lapar~"Rungutnya.

"Itu kerana kau tak makan satu hari semalam."Ucap Aizawa-sensei dengan muka berbalut.Shiro terus bangun dari sofa.Dia menyuruh Aizawa-sensei duduk.Aizawa-sensei turut jelah.

"Shiro pergi masak!Papa nak makan apa?"

"Apa-apa jelah."

"Okey!Mari kita cek dulu apa yang ada kat peti ais."Shiro menuju ke dapurnya.

"Apa lengan Kiri kau baik-baik je,Shiro?"Tanya Aizawa-sensei.

"Okey je!!"

"Okey je!!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
White Snow Rabbit[BNHA x OC]Where stories live. Discover now