Shiro sekarang ni berada di sebuah taman yang tak jauh dari mall.Dia berpakaian Hoodie berwarna putih dan berskirt hitam bersama stocking hitam panjang.Usagi kesayanangnya dimasukkan ke dalam Beg galasnya berbentuk arnab.
Lengan kirinya terdapat sebuah beg kertas bitu yang tertulis 'OPPO'
Nampaknya,kau baru beli telefon baru,Shiro."Apa....kau buat kat sini...."Dahi Shiro berkerut ketika melihat seorang lelaki yang duduk di hadapannya.
"...Tuan bertangan aneh...."
"Kita berjumpa lagi,Little Snow."Sapa Tomura sambil tersenyum.
Shiro berdiri di hadapan Tomura yang sedang duduk di Bangkuk kerusi disitu.Dia memberikan tatapan menjijikan pada Tomura yang berpakaian Hoodie hitam.
"Berhenti tersenyum.Itu buatkan aku rasa menjijikan...."
Tomura terus mematikan senyumannya.Dia memandang ke Beg kertas yang dijinjing oleh Shiro.
"Kau...beli telefon baru?"
"Ah...Aku baling telefon aku kerana Noise Bird-sensei scam aku banyak kali.Telefon aku langsung tak berhenti berdering.Sebab tu,aku buangnya."Balas Shiro dengan muka datar.
"Aku dengar tak lama lagi Festival Sukan UA akan bermula.Takpe ke kau bersantai begini?"
"Maa...Aku boleh singkirkan mereka dengan cepat.Buat apa nak risau?Santai-santai je."Balas Shiro dengan bangga.
"Kau memang memiliki kepercayaan yang tinggi dan terlalu bersantai,Little Snow."
Shiro terus berikan tatapan serius pada Tomura.
"Berhenti panggil aku Little Snow.Bukan ke aku dah bagitau nama aku yang kau ingin tau sangat tu?"
"Yukiusagi Shiro.Jika diterjemahkan dalam bahasa Inggeris,Snow Rabbit White.Bukan ke nama kau sesuai dengan cuaca salji yang sejuk?"
"Well...aku memang sukakan Hari Natal tetapi aku tak suka cuaca sejuk.Dan juga,Disebabkan kau lah,Aku merasa sejuk."Ucap Shiro dengan badannya menggigil sejuk.
"Nak aku belikan kopi panas?"
"Tak perlu.Aku pasti kau akan letak racun dalam kopi tu."Balas Shiro dengan dingin.
"Pfftt...Kau memang menarik,Little Snow."
"Berhenti panggil aku dengan nama tu..."
"Duduklah."Pelawa Tomura sambil menepuk-nepuk bangkuk kerusi disitu.Shiro mula berwaspada pada Tomura.
"Jangan risau.Aku datang ke sini bukan nak buat hal."
"Perlu ke aku percaya kata-kata Villain macam kau?"
"Dingin seperti biasa...Duduk jelah.Bukan ke kau sejukkan?"
"Aku kesejukan kerana kau,Setan bertangan."
Tomura menghelakan nafasnya.
"Duduk jelah,Dasar keras kepala."
Pada akhirnya,Shiro duduk sebelah Tomura.Mereka melihat para pembeli yang baru keluar dan masuk ke kedai.Ada juga kanak-kanak yang berlari sambil memegang balon ke arah ibu bapa mereka.Ada yang sedang duduk kawasan air pancur dan berkongsi macam-macam.
"Mereka hidup bahagia..."Ucap Tomura selepas mendiamkan diri lama.
"Tak seperti aku.Aku hidup sebagai Villain untuk bertahan hidup.Aku benci All Might.Aku benci hero."
"Kenapa kau benci Hero?"
"Kerana mereka semua tu busuk."
"Kenapa?"
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...