"Festival Sukan Olahraga U.A. Murid tahun Pertama sudah selesai!!Sekarang untuk acara perhargaan!!"
4 juara berdiri di atas podium yang berbeza ketinggian.Ketinggian tersebut menunjuk pada kedudukan yang mereka perolehi.
Para pelajar yang berada dibawah,melihat juara mereka dengan sweatdrop.Ini ke Potret juara Festival Sukan UA yang terhebat dan terkenal?
Juara pertama menguap kecil kerana mengantuk.Dia tak cukup tidur kerana pertarungan tadi.
Juara Ketiga,Todoroki Stay Cool dengan muka dinginnya.Dia memikirkan masalah keluarganya.
Juara kedua,Bakugo sudah diikat macam Haiwan buas.Mulutnya dipasang besi khas supaya dia tidak menjerit-jerit.Dia tak berhenti memberontak dengan muka marahnya.Badannya sudah terikat supaya dirinya tak terlepas.
Juara keempat,Tokoyami mendiamkan diri.
"Nee,Nee,Apa benda tu?"Tanya Mina dengan hairan sambil menunjuk ke arah Bakugo
"Lepas je dia bangun,Bakugo langsung tak berhenti untuk menyerang Shiro."Balas Sero.
"Itu je satu-satunya cara untuk jinakan haiwan buas macam diam."Ucap Kirishima dengan sweatdrop.
Bakugi terus menjerit-jerit walaupun mulutnya terkunci.Dia marah pada Shiro manakala Shiro menghiraukannya.
"Masa untuk perhargaan!!Yanga akan berikan Medal pada kalian semua tahun ni,Tak lain tak bukan!!"
Midnight menunjukkan ke arah atas langit.Di atas sana,terdapat All Might yang berotot sambil ketawa dengan gembira.All Might turun ke bawah di saat yang sama,Midnight perkenalkan dirinya.
"Aku datang membawa Medal!!"
"Pahlawan kita!!All Might!!
Suasana Stadium menjadi hening kerana percakapan mereka yang serentak.All Might dan Midnight memandang antara satu sama lain kerana suasana tiba-tiba jadi kekok kerana mereka.
Terlepas dari situasi kekok tersebut,Para penonton memuji para pelajar tahun pertama kerana ditonton oleh Hero Nombor 1.
"Baiklah,All Might.Sila berikan medal bermula dari juara keempat."Mendengar perkataan Midnight,All Might memberikan medal Pada Tokoyami lalu memberikan nasihat selepas itu.
Dia bergerak ke arah Todoroki lalu memberikan Medal gangsa pada Todoroki.Dia juga memberikan nasihat pada Todoroki.
"Kamu tak menahan diri dan mengeluarkan kiri kamu untuk melawan Shiro-Shojo.Kerja yang bagus,Todoroki-Shounen."Puji All Might.Todoroki menundukkan kepalanya ketika nama Shiro dipetik.
"Dulu Saya tak terfikir seperti apa yang dikatakan oleh Shiro.Shiro dah mengubah diri saya.Saya ingin maju ke hadapan seperti yang dikatanya.Sekarang,Saya faham kenapa Anda begitu rapat dengannya,All Might."Todoroki mengangkat mukanya.
"Saya ingin jadi Hero seperti anda dan maju ke hadapan.Usaha saya belum cukup kerana ada benda yang saya belum selesaikan."
All Might tersenyum ketika mendengar kata-kata Todoroki.Dia memeluknya dengan bangga manakala Shiro memberikan tatapan datar pada mereka berdua.Tak Lama kemudian,pelukkan dileraikan.
"Nee...Dispenser-kun."
Todoroki menoleh ke arah Shiro.Begitu juga dengan All Might.Mereka berdua terkejut melihat wajah Shiro
"A-A-Apa kau ingin ja-jadi ka-ka-kawan aku?"Tanya Shiro sambil tersipu malu.
Semua yang melihat perkara tersebut terkejut.Lagi para pelajar kelas 1-A.Midnight yang melihat perkara tersebut juga,tersenyum bangga.Tak sangka murid polosnya berubah sedikit.
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...