Chapter 21

126 5 0
                                    

[Mic]:Saa!!!Masa rehat pun telah tamat!!Sekarang masa untuk pengumuman Acara terakhir!Sebelum itu,Kami juga menyediakan pertandinga hiburan di mana semua pelajar boleh sertai!Kami juga telah menyewa...Ahh!!!APA NI!!?

[Aizawa]:Apa mereka buat tu....

[Mic]:Pelayanan apa ni!!?Pelajar perempuan dari kelas 1A memakai kostum sorakkan!?

"KAMINARI!!MINETA!!BERANINYA KAU TIPU KITORANG!!"Marah Yaoyorozu selaku wakil dari pelajar perempuan yang berpakaian baju cheerleader.

Hanya Shiro saje yang tak berpakai begitu.Shiro memeluk Usagi yang dalam keadaan normal sambil melihat classmate-nya belasah Kaminati dan Mineta.

Flashback...

"Shiro-san,Aizawa-sensei kata,kau perlu pakai pakaian ini untuk acara seterusnya."Terang Kaminari sambil menunjukkan baju Cheerleader.

Shiro menatap ke arah baju yang seksi itu demgan tatapan kosong.Dia kembali memandang Kaminari dan Minrta yang tersenyum kambing.Separuh muka Shiro digelapkan.Mata Birunya menyala.

Ini menandakan dirinya sedang marah...

"Shi-Shiro-san?"

Aura kemarahannya keluar dengan kuat.Rambutnya terangkat sedikit.Kaminari dan Mineta melihat Shiro seakan-akan di api yang membara.

Bbbuuukkk!!!

Shiro menumbuk muka Kaminari.

"AKU LEBIH SUKA PAKAIAN GOTHIC LOLITA LAH!!!!"

Catatan No.25 Shiro:Dia suka pakaian Gothic Lolita style.

DDUUUSSHHH!!!

Shiro tumbuk muka Mineta pulak.

"AKU BENCI PAKAIAN SEKSI!!"

Catatan No.26 Shiro:Bencikan pakaian Seksi.

End Flashback....

Shiro berikan tatapan datar pada muka Kaminari dan Mineta yang sedikit berlembam.

"Eh!?Kenapa Shiro tak pakai baju sama seperti kitorang!?"Tanya Hagakure.

"Aku benci pakaian seksi.Aku lebih suka pakai baju Gothic Style daripada Pakaian Seksi."Balas Shiro dengan muka datar.

"Lagipun,Aku boleh tau rancangan busuk diorang daripada muka hodoh diorang."

"Kalau kau dah tau!Kau patut bagitau kitorang!"

Shiro menghiraukan kemarahan Mina.

"Betul juga kata Shiro-san.Shiro-san lebih sesuai dengan pakaian ala-alah Ojou-sama.Dengan Usagi yang dipeluknya,Imejnya pasti sangat sesuai seperti Ojou-sama."Ucap Yaoyorozu.

"Shiro-san juga sesuai dengan style gothic Lolita.Rambut putihnya sesuai dengan pakaian warna hitam."Sokong Jiro.

"Betul!!Kami Sokong!!"Dua orang beruk yang bernafsu ni tiba-tiba datang.

"Walaupun Baju Ojou-sama dengan Baju Gothic Lolita menutup bahagian badan,Ia tetap Amazing!!!"

"Shiro-san boleh jadi seorang yang seksi dan juga comel!!!Dia ialah Gadis idaman seluruh dunia!!!"

SHRRIIINNNGG!!

2 Pisau berdarah hampir mengena pada muka Kaminari dan Mineta.Mereka melihat wajah menakutkan,dingin dan menyeramkan Shiro.

"Sekali lagi aku dengar korang puji badan aku macam orang h*ntai,Aku takkan teragak-agak untuk keluarkan otak korang."Amaran Shiro dengan nada tegas.Para pelajar perempuan yang menjadi mangsa menyokong tindakan Shiro.

White Snow Rabbit[BNHA x OC]Where stories live. Discover now