Chapter 51: [LEAGUE OF VILLAIN]

72 5 0
                                    

Di markas League of Villain...

Shigaraki membaca surat khabar yang dia dapat.Berita tentang Tangkapan Stain dan kembalinya Bloody Rabbit menyebar dengan pantas ke seluruh masyarakat.

"Apa-apaan ni!?Nomu hanyalah watak sampingan je!?"

Dia membuang surat khabar tersebut di tong sampah dengan selamba.Tangannya yang dikepal dihentak atas meja bar tersebut.

"Dan juga!Apa-apaan dengan Bloody Rabbit kembali!?Terang-terang Little Snow berada kat insiden Hosu!Tak mungkin dia boleh bunuh orang lain di tempat lain dalam waktu yang sama!"

"Ambil sisi positif,Shigaraki Tomura."

Kurogiri membuka mulutnya."Nama Pembunuh Pahlawan Stain dan juga Bloody Rabbit di asosiasi di dalam league of Villain.Pasti ramai yang akan menyertai kita kerana ideologi mereka."Terangnya.

"Hah!?Bila masa Bloody Rabbit sertai kita?"

"Cik Risa."

Shigaraki terdiam.Kurogiri memberikan tatapan datar pada Shigaraki.

"Betul juga..."

Risa ialah Archvillain.Kemunculannya pasti membawa tuah pada League of Villain kerana dirinya ialah salah satu murid yang dilatih oleh All For One sendiri.

Dengan keberadaan Adik beradiknya yang Abnormal,Penipuan Bloody Rabbit Palsu pasti boleh dilakukan.

"Betul tu.Kerana itu,Mereka ada di sini."

Shigaraki dan Kurogiri menoleh ke sumber suara.Kelihatan Giran yang berdiri santai sambil menghisap rokok di ambang pintu.

"Shigaraki-san....Aku dengar kau sedang merancang sesuatu yang besar."

"Jadi?Siapa mereka?"Tanya Shigaraki dengan cepat.Giran beralih lalu mempersilakan manusia-manusia di belakang.

Seorang gadis berambut pirang,Seorang gadis berambut pink dan 2 orang lelaki berambut hitam.

"Kau rupanya.Aku sudah lihat gambarnya tetapi lebih menjijikan bila melihat secara langsung."Komen lelaki berambut spiky hitam.Kata-katanya setajam rambutnya.Tak hanya itu,terdapat kesan luka bakar yang teruk di badannya.

"Maji!?Apa takde perempuan cantik kat sini selain perempuan gila ni?Seluruh anggota liga ni boleh jadi gay tak tau!?"Komen lelaki yang barambut hitam lagi satu.Berlainan dengan rambut spiky lelaki tadi,lelaki ini hanya lurus dan cantik dikemas.Dia sempat memakai dango-nya dengan santai.

"Hm!"Gadis yang berambut pink,mendiamkan diri,sambil memegang payung tertutup dengan erat.Dia tak membuka mulut pun dan kelihatan setuju dengan komen 2 orang tersebut.

"Wah~Lelaki tangan!Kau berkawan dengan Stain-sama kan?"Tanya gadis berambut pirang dengan super excited."Izinkan aku bergadung dengan kalian!"

"Kurogiri!Cepat hempas mereka jauh-jauh!"Suruh Shigaraki dengan kesal.

"Mereka ialah tipe orang yang paling aku benci!Seorang bocah dan seorang yang tak tahu sopan santun!"Jelasnya sambil menunjuk ke arah Gadis berambut pirang dan Lelaki spiky hitam.

"Dan yang paling teruk!Semua aku bencikan menjadi satu dalam diri dia!"Jarinya tertuju ke arah lelaki yang memakan dango itu.

Seorang bocah✅

Seorang yang tak tau sopan santun✅

Dia ada kedua-duanya.

"Oi!Oi!Oi!Kenapa kau makan Dango sekarang?Setidaknya,bersikap sopanlah bila nak berga-"

"Makan tetap makan.Bergabung tetap bergabung.Aku akan makan bila aku nak dan aku akan bergabung bila aku nak bergabung."

Semua berikan tatapan datar pada Lelaki itu.Gadis berambut pink mengeluarkan sebuah buku besar yang tertulis 'Micheal!Baca Situasi!',tepat di sebelah lelaki itu.

White Snow Rabbit[BNHA x OC]Where stories live. Discover now