"Ujian penilaian Bakat!!?"Jerit satu kelas kecuali Yaoyorozu dan Shiro.
Shiro masih memeluk Bonekanya walaupun pakaiannya sudah bertukar.
'Dia tak terkejut.'
Shiro menatap ke arah Yaoyorozu.
"Bakugo,Kamu dah lepasi ujian ni kan?Seberapa jauh kau dah lempar Softball ketika sekolah menengah?"
"67 meter."
'Apa dia ni manusia?Tak,Dia landak.Kalau dia landak,Tangannya pasti kecil.Kalau bukan,Paling tidak dirinya Durian.Durian,buah.Buah tak boleh bercakap.'Ucap Shiro dalam hati.
"Gunakan Quirk kau untuk lempar ni.Kau boleh buat apa-apa selama kau tak keluar dari bulatan tersebut."
Bakugo menjalani ujian tersebut.
"SHINE!!!!"
BOOMMM!!
Lemparan dilepaskan.
'Shine?Kenapa mesti Shine?'
"705 meter."
Semua berasa tertegun dan ketakutan ketika melihat markah tersebut.
"Sesiapa yang berada ditempat yang terakhir di lapan ujian,Akan dihukum dan dicatat tidak berpotensi,serta akan dikeluarkan dari sekolah."
"EHH!!!?"
Semua berasa terkejut kecuali Shiro.Dia tau itu hanyalah helah.
Mereka pun melalui ujian tersebut.
Ujian Pertama:Lempar bola
Giliran Shiro dah tiba.Dia berjalan ke dalam Bulatan dengan Usagi dipelukkannya.
"Shiro,Berapa kali aku nak katakan?Berhenti peluk Usagi ketika dalam latihan."
Shiro menghiraukan perkataan Aizawa-sensei.
"Boleh Shiro gunakan Quirk Shiro?"
"Bukan dari awal aku dah kata boleh ke?Jangan risau,Kalau kau hilang kawal,Aku akan matikan."
Shiro membuka pembalut ditangannya.Darah mengalir keluar lalu menunju ke bola tersebut.
"Jangan kembali."
Bola tersebut diangkat lalu dilemparkan oleh Shiro menggunakan darah tersebut.
"2000 meter atau lebih tepatnya 2 kilometer."
Semua melihat Shiro dengan kagum.
Darah Shiro kembali ke dalam lukanya lalu menyembuh dengan cepat.Shiro menutup luka itu dengam Pembalut kain.
"Seterusnya!!"
Ujian kedua:Larian
"Ready!!Start!!"
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...