Chapter 45: [STAIN VS SHIRO 2]

55 8 0
                                    

DAAANNNGGG!!!

Stain terhempas di kawasan di mana mereka berdua bertemu.Dia melihat Shiro terbang di udara bersama Sayao berdarah dan meremuk sayap jet pack-nya.

"Menyerah jelah."

Senjatan tembakan berada di depan Stain.Dia sudah bersiap sedia untuk lepaskan tembakan.

"Sekarang aku faham....Kata-kata takkan boleh mengubah orang melainkan tertulis berdarah di atas surat khabar."Ucap Stain cuba bangunkan diri.

Shiro mendarat di atas jalan raya yang rosak akibat pertarungan mereka.Dia menbantah pendapat Stain.

Kalau kata tak boleh mengubah seseorang,Dah lama Si Dispenser-kun tak gunakan kirinya.

"Ha!"

DOR!!

Tembakan Laser hampir mengena pada Stain.Shiro sengaja tidak menembak tepat pada Stain.

"Kata-kata tak mampu mengubah seseorang?.....Kau pasti tak lulus Ujian Bahasa dan Sastra masa sekolah.Itulah kenapa kau sebusuk ni."

"Anak yang ditakdir untuk membunuh akhirnya berpindah menjadi hero palsu...Menyedihkan..."

Shiro terdiam.Dia tertegun apabila Stain berkata begitu tiba-tiba

"Kau pengkhianat....Kau seorang Villain.Kenapa kau berubah menjadi Hero?Bukan ke itu munafik?"

Mata Shiro menjadi tajam mendengar setiap perkataan Stain.

"Betul kata Cik Risa...Kau tak patut dilahirkan!!"

ZAAAPPPPP!!!!

DAAANNNGGGG!!!

Satu libasan menyebabkan Beberapa Bangunan terpotong dua dan roboh.Itu membuatkan Stain terkejut besar dengan kekuatan Shiro.

"Apa sebenarnya dia Ceritakan pada kau!!!?"

Pedang besar berapi menyerang Stain dan Stain menahan dengan dua pedangnya lalu terpelanting.

"Kisah Yang menyedihkan!!!"

Berbola darah terapung diudara lalu berubah menjadi pedang.Ia menyerang Stain dan Stain menangkisnya.

"Ini Hidup aku!!Bukan hidup kau!!Kau takde hak nak aturkan hidup aku!!Aku dah muak jadi Boneka!!"

"Sekarang aku faham kenapa kau begitu menyedihkan!!Ini kerana kau lemah sampai tak boleh melindungi 'Alice'!!!!"

Mata merah Shiro menjadi kecil.Sifat kemarahan menyelubungi dirinya.Sebuah pedang gergasi berdarah bahkan sebesar bangunan di langit menuju ke arah Stain.

BBOOOOOOMMMMM!!!

Letupan kuat terjadi.

Zuuuuppp!!!

Stain teguh menyerang Shiro lagi.

DAANNNGGG!!!!

Pedang mereka berlaga kali ni menyebabkan Angin kencang terjadi.

"Aku tak tau apa yang Risa bagitau kat kau tetapi JANGAN BERANI KAU SEBUT NAMA ADIK AKU DENGAN MULUT KOTOR KAU!!!"

BANNNGGGG!!!!

Tembakan dilancarkan menyebabkan Stain mundur lagi.

"Betul kata Cik Risa!!Mengaitkan nama 'Alice' mampu buatkan kau marah!!"

Stain menghilang secara tiba-tiba lalu muncul tepat di depan Shiro.Kerana terlalu cepat,Shiro tidak mampu melakukan apa-apa dan perutnya dihunus oleh pedang Stain.

Baakkk!!!

Shiro terbaring di atas jalan raya serta Stain yang sudah bersiap sedia dengan pedang lagi satu.

White Snow Rabbit[BNHA x OC]Where stories live. Discover now