Keadaan Kota menjadi kacau-bilau,para warga melarikan diri.Todoroki dan Shiro bergegas ke arah Endeavor yang sedang mengorek informasi dari polis.
"Apa dah terjadi?"Tanya Todoroki.
"Sekumpulan penjahat telah merompak Bank.Mereka cuba melarikan diri sambil melakukan penyerang disaat ingin ditangkap."Jelas Endeavor.
"Itu ke Penjahatnya?"
Shiro melihat Seekor T-Rex yang besar sedang mempertahankan diri dari beribu-ribu perluru.Di atas T-Res tersebut,Terdapat Seorang Penjahat yang bertopeng.
"Aneh...Padahal Dinosaur dah pupus."
"Ini pasti teknik Jujutsu Si Fushiguro Megumi tu."Kata Shiro dengan tenang.
Pakkk!!!
Kedua-dua kepala Shiro dan Todoroki dipukul oleh Endeavor.
"Boleh tak korang berdua serius!!?"Marahnya.
Boleh pulak Diorang berborak dengan tenang ala-ala pesta minum petang kat medan perang?Sabar jelah,Endeavor.Ini ujian...
"Yang menunggang T-Rex tu,Marionet.Quirk-nya Telekinesis.Yang Dinasour tu bernama T-Rex juga.Lihat dari sini,Korang semua pasti dah tau apa Quirk-nya."Jelas Polis.
Tiba-tiba,Beribu-ribu perluru menuju ke arah mereka.
"Awas!!!"
Dengan pantas,Endeavor menolak polis itu jauh dari situ lalu membakar Peluru tersebut sehinggi meleleh.Todoroki mengeluarkan dinding aisnya manakala Shiro membuat dinding kristal dari darahnya.Mereka menepis dan mengelak dari peluru penjahat menggunakan Quirk mereka.
Belum habis huja perluru,Sebuah granat di balik ke arah mereka.Dengan Refleks,Mereka mundur jauh dari sana.
BOOOOMMMMM!!!!!
Letupan kuat terjadi.
"Tch!Dia mengingatkan aku pada TNT-kun!!"Jerut Shiro dengan kesal.
—Tiba-tiba Bakugo bersin dengan kuat,membuatkan Rambutnya kembali meletup setelah disikat kemas oleh Best Jeanist dengan bersusah payah.
"KENAPA AKU RASA DIHINA OLEH SESEORANG!!!?APA SHIRO-ONNA MENGHINA AKU!!?"Teriaknya.
Go back to Shiro,Todoroki dan Endeavor.
Para penjahat tekad cuba melarikan diri tetapi dihalang oleh Polis dan Rombong Endeavor serta Endeavor.
"Ingat!!Tangkap penjahat dan kembalikan Wangnya!!Jangan terlalu berlebihan!!Kalau boleh,Kurangkan kerosakan!!"Perintah Endeavor dengan kuat pada Dua muridnya.
"Baiklah!!"
Duo penjahat itu cuba melarikan diri sekali lagi.Todoroki terus menggunakan kanannya untuk membekukan Kaki T-Rex tersebut.Pembekuan itu terus ke badannya dengan pantas seperti virus.
"Sial!!Kita dikepung!!"
Marionet terus mengeluarkan pistolnya lalu menarget Todoroki yang sibuk membekukan T-Rex yang memecahkan aisnya banyak kali.Todoroki ialah sasaran empuk kerana dia hanya fokus pada pembekuan.
Pelatuknya ditarik beberapa kali dan melepaskan 5 tembak pada Todoroki.
SSHRRRIIINNNGGG!!!
ZZUUUUPPP!!!
Dengan sepantas kilat kelima-lima perluru tersebut terbelah dua.
Todoroki dan Marionet begitu terkejut melihat Shiro berada di situ dengan pedang darahnya.
"Tak mungkin!!?"
'Dia memotong setepat itu!?'
Marionet seakan-akan tidak percaya.Tangannya bergetar melihat mata merah Shiro.Ditambah tatapan tajam Shiro,Tatapan tersebut seakan-akan tertulis Sentuh dia,Kau mati.
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanficGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...