Nazlı: Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek !
Nazlı bu sözleri söyleyerek oradan ayrıldı . Oysa bu sözlerin Ali'yi tamamen parçaladığını ve ilişkilerini daha da zora soktuğunu bilmiyordu . Ali bir süre zihninde bu sözleri düşündü . Daha sonra Adil hocasının , Ferman abisinin , Nazlı'sının ve ekip arkadaşlarının onu yalnız bıraktığını , dışladıklarına karar vererek uzun bir süredir aklında tuttuğu şeyi yapmak üzere soyunma odasına gitti . Eşyalarını teker teker çantasına attı ve kenarda tuttuğu istifa dilekçesini alarak Beliz'in odasına adımladı . Etrafta kimseyi görmemesi onun için iyiydi . Beliz'in kapısını çaldıktan sonra içerden ses gelmeyince kapıyı açarak içeri girdi . Öğle saati olduğu için kimse yoktu fırsattan istifade mektubu direkt masaya koyup çıktı . Eşyalarını toplamak üzere evine gitmeye koyuldu . Artık kendisine yepyeni hayat kuracaktı . Londra'dan aldığı teklif ile oraya gidecek ve abisine verdiği sözü tutacaktı .
(Aradan geçen 5 saat sonrasında)
Ali dışında tüm ekip deskte sohbet ediyordu . O sırada deskte bir telefon geldi ve sessizliğe büründüler .
Gülin: Dinliyorum Beliz Hanım . Tamamdır herkesi toplantı odasına çağırıyorum . (Telefonu kapatır) Arkadaşlar Beliz Hanım herkesi acil toplantı odasına çağırıyor . Önemli bir konuymuş .
Doruk: Allah Allah , acaba konu ne merak ettim .
Demir: Hadi o zaman gidelim de öğrenelim bakalım .
Ekip toplantı odasına gittiğinde içerde stresli olan bir Beliz'i gördüler . Daha sonra yerlerini aldılar . Odada Adil , Ferman , Tanju , Selvi , Nazlı , Demir , Doruk , Açelya , Güneş ve Gülin vardı . Asistanlar Ali'nin yokluğunun farkına bile varmamıştı .
Beliz: Arkadaşlar hazırsanız toplantıya başlıyorum .
Adil: Kızım seni bu kadar strese sokan konu ne ? Bir an önce söyle öğrenelim .
Beliz: Ho... Hocam , off nasıl söyleyeceğim ! Ali istifa etmiş !
Herkes şok bir biçimde bakakalmıştı . Sabahtan beri Ali'nin yokluğunu farketmemişlerdi . Adil sendeleyerek zar zor sandalyeye oturdu . Nazlı'nın gözleri dolmuş hiçbir tepki veremiyordu . Demir ise ekibin onu dışladığını düşündü . Doruk ona yaptığı kötü davranışları gözünün önüne getirerek pişman oldu . Açelya Ali'ye iftira attığı zamanları düşündü . Ne çok üzmüşlerdi arkadaşlarını . Tanju Ali'yi zorladığı zamanları düşünerek içten içe pişman olmuştu . Ferman Ali'yi yalnız bıraktığını düşündükçe delirecek gibi oluyordu . Sessizliği Adil bozdu .
Adil: Kızım na... nasıl ! Ali gitmiş olamaz . Kızımı kaybettim oğlumu da kaybedemem . Onu yalnız bırakmamam lazımdı ! Ne yaptım ben !
Beliz: Hocam maalesef doğru . Giderken de mektup bırakmış .
Beliz mektubu açıp okumaya başlamıştır .
Merhaba , siz mektubu okuduğunuza göre ben istifa dilekçemi vermeye karar vermişim demektir . Çok uzun bir süre düşündüm bu konuyu istifa etmeyecektim ama daha sonrasında hastanede yalnız bırakıldığımı , dışlandığımı ve sevilmediğimi anladım . Durum böyle olunca beni burada tutacak bir şeyin de kalmadığını farkettim . Öncelikle hepinize kırgınım bu doğru bir şey fakat sizleri affediyorum ve haklısınız . Kim otizmli bir arkadaş ister ? Kendime yeni bir hayat kurmaya karar verdim . YALNIZ ve güçlü olduğum bir hayat . O yüzden buralardan gidiyorum . Tek kırgın olmadığım kişiler Selvi hemşire , Demir ve Güneş'tir . Kendinize iyi bakın . Hoşçakalın ...
-Ali Vefa
Beliz bu mektubu okuduktan sonra başını kaldırıp çevresine baktı ve bazılarının ağladığını bazılarının ise gözlerinin dolduğunu gördü . Herkes artık vicdanı ile baş başa kalmıştı . Ali ise hastanedekiler bu durumda iken çoktan Ezo ile vedalaşmış , telefonunu kapatmış ve uçağa binmişti . Yolculuk sırasında yeni hayatının nasıl olacağını ve nasıl ilerleyeceğini düşündü .
(2 YIL SONRASI)
Bu geçen 2 yıl içinde hastanede birçok şey değişmişti . Artık eski neşesi yoktu . Yeni asistanlar gelmiş (Alev , Dolunay , Burak , Emir) ve asistanların sayısı artmıştı . Nazlı uzmanlık sınavına girerek kariyerinde önemli bir şeye adım atmıştı . Ayrıca Ali gittikten sonra içine kapanmış ve eski mutluluğunu yitirmişti . Fakat Açelya ona daha fazla böyle devam edemeyeceğini söyleyerek uzun bir süredir ona aşık olan Kemal'e bir şans vermesini istemişti . Nazlı bu durumu düşünerek ilişkiyi başlatmıştı. Demir başasistan olmuştu. Doruk uzmanlık sınavına hazırlanıyordu . Açelya ve Demir evlenmeye karar vermiş ve tarih almışlardı . Güneş ise oyunculuk hayallerinin peşinden giderek yeni kariyerine adım atmıştı . Adil emekli olmaya karar vermiş ve yerini Ferman'a bırakmıştı . Ayrıca Selvi ile olan ilişkileri de daha sıkı hale gelmişti . Tanju cerrahi bölümünün başına geçmişti . Hastaneye yeni bir hoca (Kemal) gelmişti . Beliz asistan çokluğundan hastaneye yeni bir hoca almaya karar vermişti . Yaptıkları ilanlardan mail olarak dönüş alıyordu . Yine gelen mailleri kontrol ederken Beliz ile Ferman'ın gözüne bir mail ilişti . Gönderen kısmında ''ALİ VEFA'' yazıyordu . İkisi de ilk önce göz yanılması sandı fakat tekrardan bakınca bunun gerçek olduğunu gördüler ve Ferman birden sevinçten havalara uçmuştu .
Ferman: Beliz ! Ali geri döndü lan . Ali Ali bizim Ali ! Allaaaah ! Çok mutluyum şu an .
Beliz Ferman'ın bu çocuksu sevincine kahkaha atmış ve onu sakinleştirmişti . Ardından maile dönüş yaparak Ali'nin yarın hastaneye gelmesini yazmıştı .
Beliz: ARKADAŞLAR YARIN SAAT 09:00'DA HERKESİ TOPLANTI ODASINA BEKLİYORUM . ÖNEMLİ BİR KONU .
Ekip mesajı gördükten sonra kendilerini uykunun kollarına atmıştı . Oysaki herkes yarın yaşanacakları bilmiyordu .
İstediğiniz hayalinizde olan sahneleri yorumlara yazarsanız onları da bölümlere ekleyebilirim . İlginiz için teşekkürler .
Kelime Sayısı : 865
Yeni bölüm 15 VOTE olduğunda gelecektir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...