(Sabah 08:00)
Sabah çalan alarma Nazlı uyandı . Bugün hafta sonuydu ve tatildi . Yatakta kedi gibi gerilerek kalktı ve banyoya gitti . Ali içerde sesleri duyup uyanmasın diye sessiz hallediyordu işini . En son içeri gittiğinde Ali'yi yerinde bulamadı ve yastık ile yorgan bıraktığı gibi duruyordu . Ali'nin akşam gitmiş olacağını düşünürken balkonda onu gördü . Pijamalarının üzerinde olmasını unutarak balkona Ali'nin yanına çıktı ve oturdu . Ali'nin yüzüne baktığında göz altlarının mosmor olduğunu gördü . Böylece gece hiç uyumadığını anladı . Ali ise Nazlı'ya başını çevirince gördüğü manzara karşısında ufak bir kahkaha atmıştı . Ali'nin kahkahasında Nazlı kaybolmuştu . Sonra kendisine gelerek tek kaşını kaldırdı ve söze girdi .
Nazlı: Ne oldu Ali ? Neye böyle güldün .
Ali eli ile Nazlı'yı boydan boya gösterdi . Nazlı üzerine bakınca tavşanlı pijamasını gördü ve utandı .
Nazlı: Hii ! Ben nasıl unuttum bunları !
Nazlı tam kalkmış içeri giderken Ali onu elinden tutmuştu . Nazlı Ali'yi teninde hissedince tüyleri diken diken olmuştu . Ali ise Nazlı'nın pamuk gibi tenini yıllar sonra tekrar tutuyordu . Bu etkiden ilk çıkan Ali oldu .
Ali: Gerek yok Nazlı değiştirmene . Yabancı değilim zaten .
Nazlı başı ile onaylayıp yerine tekrardan oturdu . İkisi de birbirlerine kaçamak bakışlar atarken sessizliği tekrardan Ali bozdu .
Ali: Nazlı sana bir şey soracağım . Doğru cevap ver . (Nazlı başı ile onaylar.) Kemal seni üzmüyor değil mi ?
Nazlı: Sağolsun üzmüyor . Yani şu ana kadar bana kaba davranmadı .
Ali: En azından mutlusun . Benden sonra üzülmeni hiç istemedim . Umarım mutluluğun sonsuza kadar devam eder .
Nazlı: Iıı... Peki sen şeyle mutlu musun ? (Ali anlamamış şekilde yüzüne bakmıştı.) Adil hoca bugün senin için değerli bir bayanın geleceğini söyledi . Seni mutlu ediyor mu ?
Ali: Evet varlığı beni mutlu ediyor . (Nazlı içten içe üzülmüştü.) 2 yıl önce yurtdışında onunla hayata tekrardan tutundum .
Nazlı gözleri dolmuş halde başını sallamıştı . O sırada Ali saati kontrol etti ve uçağın birazdan ineceğini hatırladı .
Ali: Benim hemen havaalanına gitmem lazım . Uçağı inecek birazdan . İzninle .
Nazlı başı ile onayladı . Ali içeri girdi ve kanlı kıyafetlerini mecburi giydi . Daha sonra anahtarını da alarak aracı ile havaalanına yola çıktı . Yolda ise Adil'e yedek anahtarları getirmesini istemişti . Ali havaalanına vardığında aracı kilitledi ve içeri girdi . Yolcuların geldiği yere vardığında beklemeye başladı . Heyecanı üstündeydi . O sırada kapılar açılmıştı ve beklediği kişi elinde bavulu ile geliyordu . Birbirlerini görünce duygulandılar . Koşarak birbirlerine sarıldılar .
Ali: Ablaa ! Çok özledim seni . Hoş geldin .
Ferda: Hoş bulduk canım . Ben de seni özledim ama üzülmüyoruz ve gülüyoruz çünkü artık birlikteyiz . Ayrıca bu halin ne üstün başın kan ?
Ali başı ile onayladı ve bavulları aracına yerleştirmeye başladı . Bir yandan da dün yaşanan olayları anlatıyordu . Onlar yolda iken Nazlı Kemal'i aramıştı ve erken gelmesini söylemişti . Telefonu kapatınca balkon kapısında dayanmış ve ona meraklı gözler ile bakan Açelya'yı gördü . Açelya Nazlı'nın yanına oturdu .
Açelya: Nazlı ne oldu ?
Nazlı Ali ile sabah olan konuşmalarından bahsetti . Kemal'in birazdan onu alıp nikah tarihi almaya gideceklerini de sonuna ekledi .
Açelya: Kuzum neden bu kadar acele ediyorsun ? Daha dün emin değildin duygularından .
Nazlı: Açi baksana Ali hayatında olan kadın ile mutluymuş . Kemal'e aşık olabilir miyim denemek istiyorum .
Açelya: Bunu evlenerek mi deneyeceksin Nazlı ? Ya o adamın duygularına yazık değil mi ? Sen bunu nasıl düşünürsün !?
Nazlı yaptığı şeyleri kafasında toparladı ve pişman olmuş gözler ile Açelya'ya döndü . O sırada evin önüne Ali'nin arabası yanaştı . İçinden Ali indi ve bagaja gitti . Nazlı ve Açelya ise balkondan aşağıya bakıyordu . Ali arabadaki kişiye seslendi .
Ali: Abla sanki çok bavul getirmişsin ?
Açelya ve Nazlı abla kelimesini duyunca anlık birbirlerine baktılar . Daha sonra tekrardan aşağıya bakmaya devam ettiler .
Ferda: Kuzum onlar fazla değil . Hem seninle yaşayacağım . Geri dönmeyeceğime göre de tüm eşyalarımı getirdim .
Ali: Peki abla da Adil hocamları beklemeliyiz . Evimin yedek anahtarı bir tek onda var . Bavulları indireyim onlar da gelir birazdan . Sen çıkma arabadan hava soğuk .
Ferda: Tamam ablam .
Ferda içten içe heyecanlıydı . Babasını iki buçuk yıl sonra tekrardan görecekti . O sırada evin önüne Adil'in aracı yanaştı . Adil ve Selvi araçtan inip Ali'nin yanına doğru gitti .
Adil: Günaydın çocuk .
Selvi: Günaydın Aliciğim .
Ali: Hoş geldiniz , günaydın Adil hocam ve Selvi abla .
Adil: Nerede bakalım bizi tanıştıracağın bayan ?
Ali: Burada hocam . Aracın ön yolcu kapısını açar mısınız ?
Adil buna anlam verememişti ama başı ile onaylayıp kapıyı açtı ve karşısında Ferda'yı görünce dili tutuldu . Heyecanından birkaç adım tökezledi .
İstediğiniz hayalinizde olan sahneleri yorumlara yazarsanız onları da bölümlere ekleyebilirim . İlginiz için teşekkürler .
Kelime Sayısı : 806
Yeni bölüm 35 VOTE olduğunda gelecektir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...