İkili acilin girişine gelmişti . Ali , hastalar ile ilgilenmiş ve mola veren Burak'ı gördü .
Ali: Alev , bak Burak ilerde . Şimdi yanına git sohbet et . Ben de sizi gözlemleyeceğim . Hal ve hareketlerinden az da olsa bir sonuç elde ederiz .
Alev: Peki ben gidiyorum o zaman . Siz de dikkatli oturun hocam .
Ali: Sen beni merak etme . Hadi bakalım izliyorum sizi .
Alev tebessüm etti ve üstünü başını düzeltti . Eli ayağı birbirine dolanmıştı . Ağır ağır Burak'ın yanına doğru adımladı . Ali odaklanmış bir şekilde Burak'ın davranışlarını inceliyordu . Burak , Alev'i gördüğü gibi gülümsedi . Elini kolunu nereye koyacağını şaşırdı . Ali bunu görünce ufaktan bir gülümsedi . Olacakları merakla izlemeye devam etti .
Alev: Günaydın Burak . Nasılsın ?
Burak: İyi...iyiyim sen nasılsın Alev ? Ali hocanın yanında durmayacak mıydın ?
Alev: Az dolanmak istedi ben de onunla çıkmıştım . Sonra seni gördüm geleyim yanına dedim .
Alev ve Burak konuşurken Ali ise onları izlemeye devam ediyordu . Burak'ın gözünün içinin parladığını görmüştü . Artık Burak'ın da Alev'den hoşlandığından emindi . O sırada ise acile gelen Nazlı , Ali'yi sedyelerden birinin üstüne oturmuş etrafı incelediğini gördü . Tam konuşmak için yanına gideceği sırada ona gülerek gelen Alev'i gördü . Yan yana oturduklarında aralarında fısıldaşarak bir şeyler konuştuğunu ve ardından sarıldıklarını gördü . Ali ile Alev'i bir an yan yana düşündü . Eskiden yaptığı hatayı yeniden yapmayacaktı . Ali'yi dinlemeden yargılamayacaktı . Ama içindeki belkiye engel olamıyordu . İç dünyası ile savaşırken omzunda bir el hissetti . Döndüğünde Kemal ona gülümseyerek bakıyordu .
Kemal: Nasılsın canım ?
Nazlı: İyiyim Kemal sen nasılsın ?
Kemal: Heyecanlıyım . (Nazlı boş gözler ile bakınca açıklama gereği duydu .) Evleneceğimiz için heyecanlıyım .
Nazlı bu gerçeği bir kez daha hatırlayınca olduğu yerde kaldı . En yakın zamanda Kemal ile konuşarak bu ilişkiyi bitirmeliydi . Zaten şans verirken ''Eğer başaramazsam ilişkiyi sonlandırırız . '' demişti . Ama yaşananlar onun kıskançlığı yüzünden meydana gelmişti . 2 hafta sonraya nikah tarihi almışlardı . Kemal'in duygularını incitmeden ilişkiyi sonlandırmalıydı . Ama nasıl yapacağı hakkında hiçbir fikri yoktu . Bu çıkmaza nasıl kendi kendini soktuysa kendi de çıkmayı başarmalıydı . Bunları düşünürken Ali'nin daha demin oturduğu sedyeye baktı ve göremedi . Etrafa bakındığında Alev ile beraber diğer kapıdan çıktıklarını gördü . Ezo zamanında düştüğü hataya yeniden düşmeyecekti . Bu konuda kendini uyara uyara acildeki hastalara bakmaya gitti . Bu sırada ise Ali ve Alev koridorda yürüyordu . Söze Alev girmeye karar verdi . Önce etrafa göz ucu ile baktı kimse olmayınca derin bir nefes çekti .
Alev: Ali abi , sence Burak benden hoşlanıyor mu ?
Ali: Bence hoşlanıyor . Seninle konuşurken göz bebeklerinin parladığını gördüm . İnsan sevdiği ile konuşurken gözleri parlarmış . Hatta bu durumu yaşamıştım .
Alev: Nasıl yani ? Senin bir sevgilin mi var ?
Ali: (Ali ne diyeceğini düşünüyordu . Alev ona içini açmıştı o da açsa sorun olmazdı . Eli ile sakalını kaşıdı .) Nazlı hocanı biliyorsun . (Alev onayladı.) Biz onla eskiden sevgiliydik . Yani ben yurtdışına çıkmadan önceydi . (Başını Alev'e çevirdiğinde şok bir biçimde baktığını gördü.) Öyle bakma bana . Evet otizmli biri ile ilişki yürütmek zor bir şey . Ama o zamanlar güzel bir ilişkimiz vardı . Bir gün Adil hocan beni gözetlemiş . Nazlı ile konuşurken göz bebeklerimin parladığını farketmiş . İşte o gün bana '' Sen Nazlı'dan hoşlanıyorsun çocuk . '' dedi . Tabii ben aşık olmak nasıl bir duygu bilmiyordum . Zamanla öğrendim . Sana tavsiyem , abi tavsiyesi olarak da algılayabilirsin . Geç kalmadan karşı tarafa duygularını aç . İçini boşalt ve o yükten kurtul .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...