Mutlu Bir Sabah

1.6K 147 7
                                    


(Sabah 05:00)

Ali , alarmı çalmadan önce uyanmıştı . Yatakta gerilerek saate baktı . Saat tam 04:50'ydi . Alarmına 10 dakika kaldığını gördü . Alarmı iptal ederek sessiz adımlar ile banyoya yöneldi . Elini yüzünü yıkayıp odasına geri geldi . Her şeyini kontrol etti . Valizi hazırdı , kıyafetleri hazırdı . Giderken giyeceği kıyafetleri çıkardı ve giyindi . Dışardan ablasına bir şeyler alıp gelmeyi ve valizleri şimdiden bagaja yüklemeyi düşündü . Montunu ve valizleri alarak arabasına doğru adımladı . 

***

(Sabah 04:30)

Nazlı , rüyasında bir boşluğa düşerken birden uyandı . Etrafına bakınarak nerede olduğunu anlamaya çalıştı . Evinde olduğunu görünce derin bir nefes aldı . Ardından saati kontrol etti ve 04:30 olduğunu gördü . Zaten akşam heyecanından uyuyamamıştı şimdi de kabusu sayesinde uyanmıştı . Bu saatten sonra uyuyamayacağını anladı , elini yüzünü yıkadı ve balkona temiz hava almaya çıktı . Havanın soğukluğu onu daha da kendisine getirmişti .

Nazlı: (Kendi kendine konuştu.)Bugün çok güzel olacak ... 

Etrafa bakarken apartmanın kapanma sesini duydu . Kafasını aşağıya doğru eğdiğinde Ali'nin arabasına doğru gittiğini gördü.

Nazlı: Şşt ! (Ali , sesin geldiği yönü anlamamıştı etrafına bakındı . Nazlı'nın kıkırdadığını görünce ona doğru baktı ve gülümsedi.) Nereye gidiyorsun ? Uçağa daha var . 

Ali: Ablama yiyecek bir şeyler alacaktım . Iıı... İstersen sen de gel . (Elini ensesine götürdü.) Yani hava alırsın anlamında , sakın yanlış anlama . Bu arada valizlerini getirmeyi unutma . 

Nazlı: (Ali'nin bu eli ayağına dolanmış hali onu güldürmüştü.) Tamam 10 dakika bekle geliyorum .

Nazlı , hemen içeriye giyinmek için koştu . Ali ise aşağıda daha deminki hareketlerine anlam vermeye çalışıyordu . Neden bu kadar heyecan yaptığını anlamamıştı . Valizlerini bagaja yükledikten sonra araca bindi ve kaloriferleri çalıştırdı . Nazlı'nın üşümesini istemiyordu . Aracın içi ısındığı sırada Nazlı , apartmanın kapısını kapamış ve elinde çekiştirdiği valizleri ile araca doğru geliyordu . Sarı montu ve beresi onu olduğundan daha da tatlı göstermişti . Ali , Nazlı'yı görünce donakaldı . Onun bu gülen yüzünü çok özlemişti . Her zaman tatlıydı ama bu sefer daha da tatlı görünüyordu gözüne . Kendine geldiğinde direkt arabadan indi ve Nazlı'nın yanına koştu .

Ali: Günaydın Nazlı . Sen arabaya geç ben valizleri yerleştireyim hemen . 

Nazlı: Günaydın Ali . Teşekkür ederim . (Bugün Nazlı'nın yüzünden gülümseme eksik olmuyordu ve bunu Ali fark etmişti . Valizleri yükledikten sonra araca geçti .)

Ali: Nazlı , bugün sanki her zamankinden daha da mutlu gibisin . Bir şey mi oldu ?

Nazlı: Yani... Çok güzel bir şey oldu . İçimdeki bazı yüklerden kurtuldum . Iıı... Kemal ile aramızda olan ilişkiyi sonlandırdım . (Ali , duyduğu şey ile kalmıştı.) Zaten ona şans verdiğimi eğer ilişkiyi yürütemezsem ayrılacağımı söylemiştim . Dün onunla konuştum ve kalbimin baştan beri sadece bir kişiye ait olduğunu söyledim . O da sağ olsun anlayışla karşıladı . 

Ali , Nazlı'nın bu son cümlesinden sonra kendisinden bahsettiğini anladı ve her zaman heyecanlandığında olduğu gibi hıçkırık krizine girdi . Nazlı , hıçkırığı duyunca heyecanlandığını anlamıştı . Ufak bir kıkırdadı sonra camdan dışarıyı seyretmeye başladı . Ali ise o dışarıyı izlerken ona kaçamak bakışlar atıyordu . Aradan geçen yarım saatin sonunda bir pastaneye varmışlardı . 

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin