Gelen üşüme hissi ile güzel rüyasından ayrılmak zorunda kaldı. Oturduğu yerde bir gerildi ve nefes verdi. Sağına baktığında Ali'nin hala uyuduğunu gördü ve çenesine bir öpücük kondurup kollarının arasından sıyrıldı. Masanın üzerindeki telefonunu kontrol ettiğinde bugünün 12 Eylül olduğunu gördü. Gözü Ali ile telefonu arasında dolanıp durdu ve direkt içeriye girip elini yüzünü yıkadı. Kıyafetlerini değiştirip telefonunu geri aldı ve Doruk'un numarasını tuşladı. Bir süre sonra karşıdan uykulu bir ses duyuldu.
∼ Nazlı beni bu saatte aramanın sebebi güzel bir şey olsun lütfen.
∼ Doruk! Ali'nin doğum günü bugün.
Birkaç hışırtıdan sonra geri dönüt aldı.
∼ Cefam kaçına giriyor ?
∼ 30 yaşına giriyor.
∼ Ne yapacağız?
∼ Doğum günü sürprizi yapacağız. Ali nelerden hoşlanır?
Nazlı, karşı taraftan ses gelmeyince bekledi. Bir süre sonra Doruk aydınlanmış gibi bağırdı.
∼Sevdikleri ile oturup sohbet etmekten!
∼ Aynen öyle. Akşama birlikte eğlenebileceğimiz bir ortam bulmalıyız ve Açiler'i sen uyandırmalısın.
∼ Neden ben?!
∼ Çünkü canım arkadaşımın uyku tribini şimdi çekemem ve sen Cefan için her şeyi yaparsın değil mi? Yani Açelya'nın sinirini çekersin.
∼ Tamam minik cerrah, istediğin gibi olsun. Akşam görüşürüz hadi.
∼ Görüşürüz.
Nazlı telefonu kapatıp mutfağa geçerken Doruk da kendisine gaz vermeye çalışıyordu.
∼ Hadi Doruk, sen Ali için her şeyi yaparsın. Çünkü sen onu seviyorsun. Dur dur hemen fesatlaşma! Arkadaş anlamında seviyorsun Doruk. Hadi şu fırtınadan bir sağ çıkalım yeter.
Doruk da aklı sıra kendisini gaza getirince Açelya'nın numarasını çevirdi. İlk aradığında kimse açmadı ve böyle tekrar etti bu olay. Doruk 11. aramasına vardığı zaman karşıdaki telefon açıldı.
∼ Sabah sabah ne var Doruk?
∼ Günaydın Sarı Fırtına, bugün Ali'mizin doğum günü.
∼ İyi, tamam.
∼ Ne tamamı Açelya? Açelya!
Doruk telefonu kendisinden uzaklaştırınca telefonun yüzüne kapandığını anladı. Aradan 47 saniye geçince Açelya'nın geri aradığını gördü.
∼ Ali mi? Bugün onun doğum günü mü?
∼ Evet, doğum günü.
∼ Birazdan seni arayacağım, bir kendime geleyim. Şşt! Demir kalk hadi.
Açelya, Demir'i uyandırmaya çalışarak telefonu kapadı. Doruk da üzerini değiştirmek için dolabına yöneldi.
***
∼ Alicim. Hadi uyan, bak saat kaç oldu.
Ali yüzünü okşayan yumuşak eller ile gözlerini açtı. Önce uyuduğu yeri kavramaya çalıştı ve bunu başarınca Nazlı'ya baktı.
∼ Nazlı.
∼ Günaydın canım, hadi kahvaltı hazır.
∼ Saat kaç oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...