(25 DAKİKA SONRA)
Ali ve Nazlı mesai başlamadan önce asistan odasına geçti . İçeri girdiklerinde kimse yoktu daha sonra telefonlarını kontrol ettiler . Mehmet'in herkesi toplantı odasına çağırdığını görünce oraya adımladılar . İçeri girdiklerinde herkesin kenarda beklediğini gördüler ve kenara geçtiler . Bir müddet sonra da Mehmet , Beliz ve Adil geldi .
'' Hoş geldiniz arkadaşlar . Hepinize iyi sabahlar . Bildiğiniz üzere hepinizi buraya topladık . ''
'' Konu neydi ? ''
'' Sakin olun Ali bey anlatacağım . ''
Adil söze girerek herkese döndü .
'' İzmir'de '' Kent Hastanesi ''ne 2 cerrahımız özel bir vaka için bu akşam yola çıkacak ve 1 hafta orada kalacaklar . ''
Mehmet , Adil'in sözünü kesti .
'' Ben ve 2 cerrahımız . Cerrahlardan biri Nazlı hanım . ''
Nazlı kendisinin olduğunu duyunca şaşırdı .
'' Diğer cerrahımız ise gönüllü olacak . ''
Ferman , Tanju , Ferda geçen konuşmalarından sonra Mehmet'in nasıl biri olduğunu ve amacını anlamışlardı . O yüzden Ali'yi göndermeyi hedefleyerek kendilerini arka plana çektiler . İlk söze Ferman girdi .
'' Benim yarın önemli bir işim var . ''
'' Ferman haklı ben de onunlayım . Ortak bir hastamız var değil mi Ferda ? Aramızda tek boş kişi Ali . ''
'' Evet evet ! Tanju bey haklı . ''
'' Nasıl hepiniz aynı hastaya mı bakıyorsunuz ?! ''
Üçü aynı ağızdan cevap verdi .
'' Evet , hepimiz aynı hastaya bakıyoruz . ''
Beliz olayı anlayınca bıyık altından güldü .
'' Mehmet bey , önemli yatırımcılarımızdan biri hastanemize genel kontrole gelecek de cerrahlarımız yarın onla ilgilenecek . O yüzden Ali bey boş . Diğer cerrahımız da Ali Vefa olacak . ''
Mehmet ağzını açacağı sırada vazgeçti .
'' Peki arkadaşlar ! Ali bey ve Nazlı hanım akşam hazır olun . Özel aracımız ile gideceğiz . ''
'' Siz hiç zahmet etmeyin Mehmet bey , biz eşim ile sizin aracınızı takip ederiz . ''
Mehmet planlarının aksayacağını anlayınca çaresizce onayladı . Adil söze girdi .
'' Vakanızın dosyasını size e-mail üzerinden ulaştıracağız . ''
Mehmet , Adil'in dediğini onayladı .
'' Toplantı bitmiştir , hepinize iyi mesailer dilerim ! Kolay gelsin . ''
Ekip toplantı odasından çıkınca işlerinin başına geçti . Ali ve Nazlı ise İzmir'de ilgilenecekleri vakanın ne olacağı hakkında düşüncelere dalmışlardı .
***
(20:03)
Herkes hastanenin önünde toplanmış ve otoparka doğru yürüyordu .
'' Nazlı ! Sence Mehmet bu sefer ne yapmayı düşünüyor ? ''
'' Şşt ! Açi sessiz ol , Ali duyacak . Bilmiyorum ama bu sefer Ali'yi tutamayacağımdan eminim . ''
'' Ay kız vallaha . Ali'yi ilk defa Kemal'den sonra bu kadar sinirli görüyorum . ''
'' Gülin'e katılıyorum ha . ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...