Sayende

636 116 13
                                    

'' Sen bana kıyamamıştın ben de sana kıyamamıştım . Böylece ikimiz de acilde 2 gün nöbete kalmıştık . ''

'' Ama çok yorulmuştuk . ''

'' Hadi ben kahve ile ayakta duruyordum ama sen kahve de içmiyordun . ''

'' Trileçe yemiştik... Tabii ben yemeyecektim ama ısrar etmiştin . ''

'' Pişman olmuş muydun ? ''

'' Yani... İlk yiyişimdi alışık değildim ağızda dağılışına . Pişman olmadım ama garipsedim . ''

'' Tadı nasıldı ? ''

'' Güzeldi . Özellikle senin en sevdiğin tatlı olunca daha da güzelleşmişti . ''

'' Yaaaa ! ''

Ali ve Nazlı tekrardan birbirlerinin gözüne kilitlendi . Asansörün durması ile mecburi bakışlarını kaçırdılar . Nazlı tekerlekli sandalyeyi önceden oturdukları duvara doğru ilerletti . Duvara vardıklarında ise Nazlı duvara oturdu ve Ali de önünde sandalyede oturmaya devam etti . İkisi de içeceklerinden birer yudum aldı .

'' Nazlı . ''

'' Efendim canım . ''

'' Ben şey düşünüyorum . ''

'' Ne düşünüyorsun ? ''

'' Kendimize geldiğimizde seninle buralardan uzaklaşsak mı ? ''

'' Nereden çıktı bu ? ''

'' Yaşananlardan ötürü az dinlenmemiz lazım . ''

Nazlı yutkunamadı .

'' Iıı... İyi de Ali... ''

Ali , Nazlı'nın ellerini tuttu ve öptü .

'' Zor ama dinlenmemiz lazım Nazlı'm . İkimizin de toparlanması gerek . Geleceğimiz için , planladığımız yeni hayat için . ''

'' Peki Ali ama nereye gideceğiz ? ''

'' Yolun bizi götürdüğü yere... Ne dersin ? ''

'' Kendimizi akışına bırakalım diyorsun yani . ''

'' Aynen öyle . Sen ve ben... Sadece ikimiz olacağız . ''

'' Zeze'yi çok boşladık ama . ''

'' Evet , onu ben de düşündüm fakat aklımda uzun süredir bir fikir var . ''

'' Ne var aklında ? ''

'' Ne zaman Adil hocamlara bıraksak keyifli bir şekilde geri alıyoruz . Acaba Adil hocamlar mı baksa . İstediğimiz zaman gidip göreceğimizi biliyorsun . ''

'' Evet hep keyifli oluyor orada . Onlar da onu seviyor zaten . Biraz alışmak zaman alacak ama bana da mantıklı geldi . ''

'' Anlaştığımıza göre en kısa sürede bu ayağımın iyileşmesini umarım . ''

'' Tahmini iki aya kadar iyileşir . ''

'' Artık iki ay beni çekeceksin Nazlı'm . ''

Nazlı bu cümleyi duyunca oturduğu yerden kalktı ve Ali'nin dizlerine oturup kendi dizlerini de topladı . Ali ise o üşümesin diye battaniyeyi üzerlerine örttü . Nazlı teker teker Ali'nin yüzüne öpücükler kondurmaya başladı . Son öpücüğünü de kondurunca Ali'nin yüzünü elleri ile sevmeye başladı .

'' Seni çekmek mi ? Eğer kendini öyle tanımlıyorsan ; bu hayatta çektiğim en güzel şeysin Ali ama ben sana katılmıyorum . Kendini yükmüş gibi hissetme ki şakasına da dediysen deme bir daha . ''

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin