Çak Bir Beşlik

703 123 16
                                    

(23:55)

Balo bitmek üzereydi . Beliz sahneye çıktı ve tüm çalışanların burada olduğundan emin oldu .

'' Arkadaşlar ! Herkes buraya bakabilir mi ?! Balomuz bitmek üzere ve bu gece sonlanmadan önce size bir şeyi açıklamam gerek . ''

Beliz'in eli titremeye başladığı zaman Adil devreye girdi .

'' Evet çocuklar . Bildiğiniz üzere hastane zor bir ekonomik dönemden geçiyor . Biz de bu durum karşısında sizleri mağdur etmemek için bazı kararlar almak zorunda kaldık . Öncelikle maaşlarınız artık %25 daha az yatacak . Gönül isterdi ki böyle olmasın ama hastaneyi ayakta tutmakta güçlük çekiyoruz . Son olarak... (Derin bir nefes aldı.) Hastanemiz adına en son aklımıza gelen fikri mecburen uygulamak zorunda kaldık . Hastanemizin %51'i ile hastanenin diğer sahibi Mehmet Ulaş ! ''

İsminin okunması ile sahneye bir adam çıktı . Nazlı bu simayı bir yerden hatırladığını fark etti .

'' Hepinize iyi akşamlar arkadaşlar . Hastane adına doğru karar aldığınızı düşünüyorum Beliz hanım ve Adil bey . Yeni dönemimizde birlikteyiz . Hastanemiz adına hayırlı olsun ! ''

Nazlı bu simayı ve sesi kafasında bir araya getirince şaşkına döndü . Direkt Ali'ye baktı ve onun da aynı kişiyi tanıdığını fark etti . Ali'nin baktığı yere bakınca Mehmet'i gördü . Mehmet'in ise kendisine baktığını anladığında Ali'nin neden sinirli olduğunu anlamış oldu .

***

Salonda yeni ortağın gelmesi şerefine bir alkış koptu . Bu alkış sırasında ise Nazlı , Ali'nin koluna girmiş ve dışarı çıkarmıştı . Ekip ise olayı anlamak için peşlerinden gitti . 

'' Ali vallaha bilmiyordum onun geleceğini . Hem bilsem ben buraya gelir miydim ? ''

Ali , Nazlı'nın gözlerine uzun bir süre baktı . Ardından hiçbir şey demeden arabaya bindi . Ali'nin bindiğini gören Nazlı da peşinden ok gibi fırlayıp arabaya bindi . Peşlerinde ise olayı anlamaya çalışan ekip kaldı . 

'' Ne oldu şimdi ya ?! ''

Doruk sıkıntı ile başını ovaladı .

'' Ben az çok bir şeyler tahmin ediyorum abicim . Eğer o konu ise büyük bir sıkıntı var . ''

'' Ne konusuymuş Doruk ? ''

'' Hocam bir ara Ali ve Nazlı ayrı iken Nazlı'nın bir hastası vardı . İşte o hasta şu an içerde olan yeni ortak . ''

'' Ee ne var bunda ? ''

Açelya olayı hatırlayınca kafasına vurdu . 

'' Hocam bu Mehmet , Nazlı'ya yemek teklifi etmişti . Aşıktı kısaca . Fakat Nazlı reddetmişti ve hala Ali'ye aşık olduğunu söylemişti . ''

'' Ali de tabii bu olayı biliyor değil mi çocuklar ? ''

'' Evet Ferman hocam . ''

Ekip konuşur iken Ali de gaza sonuna kadar basmış bir şekilde arabayı sürüyordu . Nazlı ise Ali'nin ilk defa bu halini görüyordu . Ayrıca hızlı gittikleri için de korkmuştu . 

'' Hayatım korkuyorum , lütfen yavaşla . ''

Ali bir anlığına kendi iç dünyasından çıkmış ve Nazlı'nın korktuğunu duymuştu . Hemen yavaşlayıp aracı kenara çekti . Nazlı'ya döndüğü gibi onu kontrol etmeye başladı . 

'' İyi misin Nazlı'm ? Özür dilerim seni korkutmak istememiştim . Ben...ben sadece... ''

'' Kıskandın biliyorum hayatım . Ama kıskanılacak bir durum yok ortada . Ben sadece sana aitim ve ikimizin bir parçasını taşıyorum . ''

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin