Kendini Kandırma

713 116 7
                                    

(07:42)

Ali gözünü açtığında yabancı bir yerde olduğunu anladı . Sağına baktığında Demir ve Doruk'u gördü . Demir duyduğu nefes sesi ile başını kaldırdı .

'' Ali ? ''

'' Demir ? ''

'' Ali ? ''

'' Doruk , ne oldu ? ''

Ali elindeki serumu çıkarmak için hareketlendi . O sırada ise işaret parmağını oynatamadı .

'' Parmağıma ne oldu ? ''

Demir , Ali ile göz göze geldiği anlatmaya başlayacak iken Ali hatırladı . Birden kalkmaya çalıştı . İkili ise onu tuttu .

'' Hop Ali ! Sakin ol . ''

'' Nazlı nasıl ? ''

'' Nazlı'nın kanaması durduruldu , şu an odaya alındı ve iyi . ''

'' Çocuklarımız ? ''

Demir ve Doruk bakıştı .

'' Lütfen iyi haber verin . ''

'' Ali... Başımız sağ olsun . ''

Ali duyduklarının gerçek olmamasını çok istedi fakat Nazlı'yı daha kaza anında ilk kontrolünde bebeklere bir şey olduğunu hissetmişti . Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı . Demir ile Doruk da ne yapacaklarını bilemeden onun yanına oturdular ve sarılarak ağlamasına eşlik ettiler .

***

(14:07)

Ali ve Nazlı ekibi ikna ederek aynı odada kalmışlardı . Ekibi odadan çıkarmışlar ve baş başa kalmışlardı ama ikisinden ne bir ses ne soluk çıkıyordu . İçlerindeki yara onları çukuruna çekmişti . Nazlı duvardan destek alarak Ali'nin yanına yürüdü .

'' Nazlı... ''

Nazlı , Ali'nin yanına yatarak başını göğsüne dayadı ve hıçkırarak ağlamaya başladı . Ali zaten zor tuttuğu gözyaşlarını onun ağlaması ile salıverdi . İkili uzun süre birbirlerine sarılarak ağladılar .

'' Ali... ''

'' Canım çok yanıyor Nazlı . ''

'' Benim de Ali... Bizim parçamız gitti , avcumuzun içinden kaydı . ''

Ali sessizliğe büründü , Nazlı da Ali'nin kendi elini sıktığını hissetti . Bakışlarını indirince ise işaret parmağının oynamadığını gördü .

'' Ali... Parmağın . ''

'' Şimdi konuşmanın sırası değil . ''

'' Ama... ''

Nazlı , Ali'nin kendisinden de fazla içine kapandığını anladı . Ellerini tutup öptü .

'' Ali... bu bir son değil... ''

'' Nazlı lütfen... ''

'' Sözümü kesme Ali . Daha önümüzde upuzun bir hayat var ! Tekrardan deneriz , anne ve baba olmamız için hiçbir engel yok ! ''

'' Ya yine koruyamazsam ? ''

Nazlı , Ali'nin yüzünü avuçlarının arasına alıp okşadı .

'' Eğer biz birlikte olursak koruyabiliriz . ''

Ali oturur pozisyonundan sedyeye yatışa geçti . Ayaklarını göğsüne çekerek sağına döndü . Nazlı ise Ali'nin kendisini neden bu kadar harap ettiğini çok iyi biliyordu... Kendisi de Ali'nin arkasına yattı ve ona arkadan sarılıp yüzünü onun boynuna gömdü . Ali , Nazlı'nın bu yaptığından sonra sessizce ağlamaya başladı . Nazlı ise daha fazla kendini tutamadı ve ona eşlik etmeye başladı . Bir müddet böyle devam ettikten sonra uyuyakaldılar .

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin