Ferman , Ali gittikten sonra zar zor odadan çıktı . Çıktığında ise tüm koridorun ona baktığını gördü . O ise onlara bakınca herkes dağıldı . Sendeleyerek kendi odasına vardı . Kapıyı açıp içeri girdiğinde ise Beliz'in onu beklediğini gördü . Direkt kendini koltuğa attı .
Ferman: Beliz , ben...ben onu çok kırmışım . Kalbini paramparça etmişim . Benim onun aklını karıştırıp kenara çöp gibi attığımı söyledi . Ben , onu kendini çok değersiz hissetmesine yol açmışım . Ben nasıl bu salaklığı yaptım ?! Onun bana en ihtiyaç olduğu anlarda yanında olamamışım . Ben nasıl bir kör olmuşum ! Her konuda haklı . Ben kardeşim dediğim adamla zamanında rekabete girdim . İnsan kardeşi ile kapışır mı ?!
Beliz: Hayatım , Ali'nin haklı olduğu konular tabii ki var . Onunla konuştun içini boşalttın . Şimdi ona biraz zaman tanı . Eminim ki zamanı geldiğinde tekrardan konuşacaksınız . Şimdi lütfen sakinleş .
Ferman , Beliz'e minnet dolu gözler ile baktı ve ona sıkıca sarıldı .
***
'' Hesaplaşmadan 1 Gün Sonra ''
Ali ve Nazlı , sabahın köründe hastaneye gelmişti . Birazdan Deniz'in de dahil olduğu ameliyatları vardı . İkili el ele hastaneye girerken Deniz ile göz göze geldi . Nazlı tam ona doğru atıldığı sırada Ali , ona engel olmuş ve direkt kendi odasına götürmüştü . Nazlı , sinirleri yatıştığında Ali'nin odasında olduğunu fark etti . Ne ara gelmişlerdi bilmiyordu .
Ali: Nazlı'm , Deniz ameliyattan sonra gidecek . Lütfen sakinleş . Değmez onun için .
Nazlı: Ali , ne yapayım ? Kızı her gördüğümde senin yaşadıkların aklıma geliyor . Birde geçmiş pişkin pişkin bakıyor . Şeytan diyor git yapış şu kızın saçına ve sonuna kadar yol diyor . Ama dua etsin ki hastanedeyiz .
Ali , Nazlı'nın sakinleşmeyeceğini anladığı için ona sıkıca sarıldı ve öptü . Nazlı ise içindeki ağırlıktan kurtulmuş ve pamukların üzerinde yürüyor gibi hissediyordu . Bir süre öyle durduktan sonra ikisi de hazırlanıp ameliyathaneye doğru indi . Ameliyathanenin önüne geldiklerinde Tanju , Demir , Doruk , Açelya , Selvi , Alev ve Emir'in burada olduğunu gördüler . Ameliyat uzun süreceği için ikili gruplar halinde gireceklerdi . İlk grup Ali , Deniz , Alev ve Selvi , ikinci grup ise Tanju , Nazlı , Demir , Doruk ve Açelya'ydı . Son kontrollerin üzerinden geçtikten sonra ilk grup ameliyata başladı .
(15 SAAT SONRA)
Ameliyat riskli olmasına rağmen bitmişti . Arada bazı problemler yaşanmış ve Ali sayesinde çözülmüştü . Deniz , ameliyatta ona hep eskilerden bahsedip pişman olduğunu dile getirmişti . Ali ise ona hiçbir şekilde karşılık vermeden ameliyata devam etmişti .
Ameliyat bittikten sonra herkes arasında ufaktan çığlıklar ile kutlama yapmıştı . Ali ellerini yıkayarak dinlenmek için odasına çıktı . Kapıyı kapadıktan sonra eve gideceği için kıyafetlerini giymişti . Kravatını bağlarken kapıya arkası dönüktü . Kapının açıldığını ve kapandığını duydu . Nazlı'nın geldiğini düşündü ve gülümseyerek söze girdi .
Ali: Hoş geldin Nazlı'm . Hazırsan çıkalım ama 2 dakika bekle şu kravatımı bağlayayım .
Ali , böyle dedikten sonra arkasındaki el onu kendisine döndürdü . Döndüğünde gördüğü yüz ile gülümsemesi doldu . Tam karşısında Deniz çapkın bir şekilde gülümseyerek kravatını tutmuş bağlıyordu . Ali her ne kadar engellemeye çalışsa da Deniz ona sülük gibi yapışmıştı .
Deniz: Merhaba , Ali . (Göz kırptı.)
Ali: Sen ne arıyorsun burada Deniz ! Hemen defol git !
Deniz: Aaa ! Az kaçamak yapmayacak mıyız ?
Ali: Deniz , sakince uyarıyorum ! Defol git odamdan !
Deniz , Ali'nin son dediğine gülmüştü . Kravatı bağlamaya çalıştıkça Ali geri kaçıyordu . Böyle kaça kaça en son masaya takıldı ve koltuğa düştü . Deniz ise üzerine eğilmiş tam Ali'nin sersemliğinden faydalanarak onu öpecek iken odaya Nazlı girdi . Nazlı , gördüğü manzara karşısında şaşırmıştı . Şaşkınlığı geçtikten sonra Aliler'e doğru adımladı . Ali tam kendini açıklamaya başlayacak iken gördüğü tokat ile ağzı açık kaldı . Nazlı , Deniz'e sağlam bir tokat atmıştı . Ali ise daha sonra olanları görünce olduğu yerde kalakaldı . Nazlı , Deniz'in saçlarını elinde toplamış ve yoluyordu . Hem yoluyor hem yüzüne de tokat atmayı ihmal etmiyordu . Deniz ise çığlık çığlığa yardım istiyordu . Ali bir süre kavgayı izledikten sonra Nazlı'yı ayırmak için araya girdi . Nazlı'yı belinden tutup kucakladığında Deniz zar zor kaçtı .
Nazlı: Seni bir daha bu hastanede , özellikle Ali'nin odasının önünde dahi görürsem o yolunmadık saçlarını eline veririm Deniz ! (Ali'ye döndü ve derin bir nefes aldı.) Oh... İndirebilirsin Aliciğim .
Ali , Nazlı'nın bu ani duygu değişimlerine tepki verememişti . Nazlı ise elinde toz varmış gibi sirkeledi ve Ali'ye tek kaşını kaldırarak baktı . Ali de tam durumu açıklayacak iken Nazlı onun dudağına uzun soluklu bir öpücük kondurdu . Ali ne olduğunu anlamaya çalışırken kendine geldi ve o da karşılık verdi . İkili tutkulu bir öpüşmenin sonunda nefes nefese birbirlerine baktı . Nazlı ise Ali'nin kravatını bağlamaya devam etti .
Nazlı: Açıklamana gerek yok sevgilim , ben sana güveniyorum . Ayrıca senin kravatını sadece ben bağlayabilirim ve kimse senin o dudaklarını öpemez ! Çünkü onlar bana ait . Son olarak çok rahatladım Deniz'in saçını başını yolmasam içimde kalacaktı .
Ali ise Nazlı'yı o sırada hayranlıkla izliyordu . Nazlı , onun bu şapşal halini görünce kıkırdadı ve dudağına bir buse daha kondurdu . Ali bu buse ile kendine geldiğinde tek kolunu ona attı ve kendisine doğru çekti . Başını da öptükten sonra kapıya doğru adımladı ve kolunun altındaki Nazlı ile konuşmaya başladı .
Ali: Hazırsan çıkalım mı benim leopar Nazlı'm ?
Nazlı: (Ali'nin bu hitabına şaşkınlık ile bakmış ve eline bir tane vurmuştu.) Sen benimle dalga mı geçiyorsun ?
Ali: (Nazlı'dan tırsmıştı.) Ha...hayır geçmiyorum . Hem sen sinirlenince çok tatlı oluyorsun . Çıkalım mı ?
Nazlı , Ali'nin bu korkmuş haline kıkırdadı . Ardından ikili evlerine gitmek üzere hastaneden çıktı . Deniz ise çoktan hastaneden bir daha gelmemek üzere ayrılmıştı .
İstediğiniz hayalinizde olan sahneleri yorumlara yazarsanız onları da bölümlere ekleyebilirim . İlginiz için teşekkürler .
Kelime Sayısı: 981
Yeni bölüm 55 VOTE olduğunda gelecektir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...