(32 DAKİKA SONRA)
Nazlı tüm geçen dakika boyunca içindeki her şeyi dökmüştü . Ali'den artık hiçbir şey saklamıyordu , ki önceden de saklamıyordu . Sadece önemsiz ve bir yanlış anlaşılma olduğu için o olayı anlatmamıştı . Ali ise terasta uzun uzun düşünmüştü . Mehmet'in bunu kendi aralarını bozmak için söylediği apaçık ortadaydı . Nazlı , Ali'nin düşünceleri hüzün kaplı sesi ile bozdu .
'' Şimdi biz ayrılmadık değil mi Ali'm ? ''
'' Tabii ki hayır Nazlı'm . Biz neydik unuttun mu ? ''
Elini Ali'nin kalbinin üzerine koydu ve ardından oraya sıcacık bir öpücük kondurdu .
'' Sen ve ben... Biz tek bir kalbiz ve asla ayrılmayız . ''
Ali gülümsedi ve Nazlı'ya uzun bir öpücük verdi . Nazlı da karşılıksız bırakmadan ona geri dönüş yaptı . İkili kapının çalması ile öpüşmelerini bıraktı . Ali kapıyı açtığında Mehmet'i gördü .
'' Ne var ?! ''
'' Nazlı iyi mi ? ''
Ali sabır çekti . Cevap vereceği sıra Nazlı arkadan ona sarıldı . Mehmet , Ali'nin karnına sarılan elleri görünce cevabını aldı ve uzaklaştı . Ali ise arkasına dönüp sarılmaya karşılık verdi . Aklına gelen fikir gözleri aydınlandı .
'' Nazlı'm gel benimle . ''
Nazlı ne olduğunu anlayamadan Ali'yi takip etti . Ali , Fetih'in odasına girdi ve Aybüke ile ikisini bir arada görünce sevindi .
'' Hastanın tüm testleri tamamlandı mı ? ''
'' Evet Ali hocam . ''
'' Ameliyatı engelleyen bir şey yok değil mi ? ''
'' Olumsuz . ''
'' Ailenin de onayı olursa ameliyatı öne alalım . İstanbul'da önemli bir işimiz ortaya çıktı . Gitmemiz gerek . ''
Aybüke ve Fetih bakıştıktan sonra onayladılar .
(10 DAKİKA SONRA)
Ailenin onayını almışlardı . Hemşireler hastayı ameliyata hazırlar iken hocalar da hazırlanıyordu . Ameliyata girecekleri sıra İrem onları durdurdu . Nazlı gülümseyerek bakınca tedirginliğini anladı . Kulağına yaklaştı .
'' Merak etme küçüğüm... İçerden sağ salim çıkacaksın . ''
İrem gözleri ile onaylayınca ameliyathaneye girdiler...
***
(5 SAAT SONRA)
'' Nazlı şurayı klempler misin ? ''
'' Tabii hocam . ''
(8 SAAT SONRA)
'' Hocam nabız düşüyor ! ''
'' Fetih devreye geç ! ''
'' Hemen Ali hocam ! ''
(12 SAAT SONRA)
'' Hepinizin ellerine sağlık arkadaşlar . Çok başarılı bir ameliyattı . ''
'' Sizin de elinize sağlık Ali bey . Çok iyi bir iş birliğiydi . ''
'' Sizinle çalıştığımıza memnun olduk Ali hocam . ''
'' Biz de sizlerle çalıştığımız için çok memnun olduk . İyi günler dilerim . ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...