Ödül Töreni

1.7K 151 34
                                    

(Sabah 09:21)

Nazlı , burnuna gelen enfes kokular ile yatakta bir sağa bir sola dönmeye başladı . Ali'nin olmadığını hissettiğinde gözlerini açarak sağına baktı . Yanı boştu . Oturur pozisyona gelip etrafa bakınmaya başladı . Gözü balkona kaydığında Ali'nin aşağıdan yemek söylediğini ve masaya yerleştirdiğini gördü . Dün olanları hatırladığında yüzünde aptal bir gülümseme oluştu . Ali ile dokunarak ettikleri dans , ona ilk şansını düzeltmesi için izin verdiği ... Çok güzel bir gündü diye düşündü . Ardından banyoya elini ve yüzünü yıkamak için gitti . Kendisine geldikten sonra banyodan çıktı ve Ali'nin yanına gitti . Ali ise o sırada tabakları yerleştiriyordu . Arkasından biri beline sarıldığında irkilmedi . Gelen kişinin Nazlı olduğunu biliyordu , kokusunu o gelmeden önce almıştı . Arkasını döndü ve Nazlı'ya sarıldı . Nazlı ise küçük bir çocuk gibi yüzünü Ali'nin boynuna gömdü ve gülümsedi .

Ali: Günaydın , Nazlı'm . Biraz daha dinlenseydin . Uyandırırdım seni .

Nazlı: (Uyku mahmurluğu ile konuştu.) Günaydın , canım . Enfes kokuları aldım ve senin yatakta olmadığını anlayınca kalkayım dedim .

Nazlı , Ali'nin yanağına uzun soluklu bir öpücük kondurup içeriye doğru koştu . Göz ucu ile Ali'ye baktığında ise eli yanağında gülümsüyordu . Hemen kıyafetlerini alıp banyoya gitti . Nazlı'yı beklerken Ali ise akşam olacak olan ödül töreninin programını inceliyordu . Nazlı da geldiğinde kahvaltıya başladılar .

Nazlı: Canım , akşam program nasıl ? Neler var ?

Ali: Saat 18:00'da gazeteciler gelecekmiş . O saat de istersek biz de gidebiliriz . 19:00'da konuşma olacak . 20:00'da ise ödüller dağıtılmaya başlıyor . Ödül dağıtımı bittikten sonra ise eğlence devam edecekmiş .

Nazlı: 18:30 gibi çıksak anca varırız canım . Senin için de uygunsa tabii ?

Ali: Sana nasıl uygunsa bana da öyle uygun . Hazırlandığımızda çıkarız ama ondan önce sana sanki bir gezi sözüm vardı ?!

Nazlı , Ali ile gezeceğini hatırladığında heyecanlandı . Ali ile kaç yıldır baş başa gezmemişlerdi . İkili kahvaltılarına devam etti .

***

Ekip , deskte oturmuş akşam olacak olan ödül töreni ve Ali ile Nazlı hakkında konuşuyordu .

Açelya: Kız , Gülin ! Akşam ödül töreni canlı olacak değil mi ?

Gülin: Ayyh , Açi ! Yeter kaç defa sordun . Evet evet evet ! Hastanede olan tüm televizyonlarda Beliz hanım açacak . Ayrıca bu heyecanın neden senin ?

Açelya: Nazlı , yanına baloda giydiği kırmızı elbiseyi aldı ve...ve Ali'ye kendini affettirmek için uğraşacaktı !

O sırada ise Doruk , telefonla ilgilenirken başını birden kaldırdı .

Doruk: Aha ! Shipim barışıyor ! AlNaz geri dönüyor !

Demir: Oğlum , AlNaz ne ya ?

Doruk: Abi işte Ali ile Nazlı'nın baş harflerinin birleşimi .

Ekip , bıkmış bir şekilde Doruk'a baktı . Doruk ise kendisine laf söyleyeceklerini anladığında konuşmayı bitirdi . Alev , içinden abisi ile Nazlı'nın barışması için dua ediyordu . Çünkü Ali ona Nazlı ile eskiden sevgili olduğundan bahsettikten sonra hastanedekilerden o çiftin hikayesini dinlemişti . Ne zorluklar yaşadığını , naif oluşları , başlarına gelen şanssız olaylar ...

(SAAT 17:45)

Beliz , koridorda koşturarak ilerliyordu . Önüne Ferman'ın çıkması ile durakladı .

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin