Bir Ömür ∼ Sezon Finali

1K 132 15
                                    

***

(SAAT 12:27)

Nazlı denizden isteğini almış ve çıkmıştı . Aliler'in yanına gittiği an sevgilisi onu bir havlu ile sarmıştı . Nazlı hissettiği yumuşak eller ile gülümsemiş ve yerde onun önüne oturarak sırtını ona vermiş bir şekilde uzanmıştı .

Ali: Yoruldun mu Nazlı'm ?

Nazlı: Su yordu aşkım .

Ali: (Nazlı'yı tek hamlede kucakladı.) O zaman eve gidiyoruz ! Hem erken kalktık az dinlen .

Nazlı: (Ali'nin yaptığına şaşırmıştı.) Ali ! Herkes bize bakıyor...

Ali: Baksınlar ne olmuş yani karımı kucaklamış isem . (Zeze'ye baktı.) Hadi oğlum arabaya geçiyoruz . (Zeze komutu aldığı gibi onları takip etti.)

Nazlı '' Karım . '' kelimesini duyduğunda gülümsemiş ve yüzünü Ali'nin boynuna gizleyerek kendisini saklamıştı . Ali ise onun kıvrılan dudaklarından ve nefes alış verişinin hızlanması sonucu heyecanlanıp gülümsediğini anlamıştı . Fakat daha fazla heyecanlandırmamak için ses çıkarmadı . Nazlı'yı arabaya kadar kucağında götürdü . Ardından geri dönerek malzemeleri aldı ve arabaya yükledi . Her şeyi kontrol ettikten sonra aracı çalıştırarak güzergahını kiraladıkları eve çevirdi .

***

(23:47)

Nazlı: Ya Ali bu kadar önemli ve hemen İstanbul'a dönmemizi gerektiren ne olabilir ?

Ali: Acilen hastaneye çağırdılar Nazlı'm . Ameliyatta bize ihtiyaçları varmış .

Nazlı: (Üzgünce nefes verdi.) Konu hasta ve onun canı ise yapacak bir şey yok . (Bir süre durakladı.) Tekrar geliriz değil mi ?!

Ali: Sen istersin de gelmez miyiz ? Tabii ki geliriz .

Ali sözlerini söyledikten sonra yola döndü . Nazlı ise kucağında yatan Zeze'yi sever iken bir yandan da sevdiği adamı izliyordu . Ali ise o sırada İstanbul'a döndüğünde olacak olayları düşünüyordu . Bir yandan da bugün konuştuğu kişi aklından çıkmıyordu . 

***

(CUMA SABAHI - SAAT 05:32)

Ali gece boyunda araba sürmüştü . Nazlı'yı da zar zor ikna ederek uyumasını sağlamıştı . Kolundaki saati kontrol ettiğinde 05:32 olduğunu gördü . Evlerine varmışlardı . Tabii ki apartmanlarına değil . Ali'nin sürprizlerinden biri bahçeli bir dubleks ev almış olmasıydı . Evi gördüğünde gülümsedi ve aracı durdurdu . Gözünü kapıya yönelttiğinde evin önünde ekibin tam bir şekilde onları beklediğini gördü . Eli ile sessiz olmalarını işaret ederek indi ve Nazlı'nın kapısını açarak onu uyandırmadan kucakladı . Kapı kapanmadan önce ise Zeze aşağı inmiş ve dili dışarda bir şekilde ekibe bakıyordu . Ekip ise beklemedikleri misafir karşısında şaşırdı . Ali'ye meraklı bir şekilde baktılar . 

Ali: (Sessizce ve dudaklarını oynatarak konuştu.) Uzun hikaye ama artık bizimle . (Açelya , Gülin , Selvi , Ferda ve Beliz'e döndü.) Nazlı'yı odaya bırakacağım . Uyandığında hazırlar iseniz sevinirim .

Kızlar okay işareti yaparak içeriye doğru yürüdü . Ali ise kucağında Nazlı yanında da Zeze ile içeriye doğru adımladı . Kapıyı kızlar açtıktan sonra merdivenlerden dikkatlice Nazlı'yı çıkardı ve odaya yatırdı . Üzerini de örterek alnına uyandırmayacak şekilde öpücük kondurdu . 

Ali: (Fısıldadı.) Yarın her şeyin güzel olması dileği ile . İyi uykular sevgilim . 

Ali böyle dedikten sonra odanın kapısını kapadı ve Zeze ile çıktı . Çıktığında ise Açelya onu karşıladı . 

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin