Yanında Olmak İstiyorum

1.2K 127 20
                                    

(8 EKİM PAZAR SABAHI - 08:00)

Ferman ve Beliz , birbirine sarılı bir şekilde uyuyordu . İlk uyanan Ferman olmuştu . Gördüğü rüyanın etkisinde kalmış ve üzgündü . Rüyasında Ali , tekrardan ona karşı içini boşaltmıştı ama bu sefer en korktuğu şeyi yapmıştı . Düğün günün onun yanında olmasına izin vermemişti . Her ne kadar Ali , ona karşı sinirli de olsa bunu yapmayacağını düşünüyordu ama artık kendisine karşı küs durmasından rahatsızdı . Bugün son kez ona karşı şansını deneyecekti . Eğer bu sefer de hamlesi geri teperse onun hayatından tamamen çıkacaktı . Bakışlarını göğsüne indirdiğinde kızıl saçları dağılan Beliz'i gördü . Bu süreçte her zaman yanında Beliz olmuştu . Ali ile yüzleşeceği zaman da o olmuştu . Ona karşı çok borçluydu . Sevdiği kadın onu hiç yalnız bırakmamıştı . Beliz'i uyandırmadan başına bir öpücük kondurdu ve yorganı kaldırıp lavaboya elini yüzünü yıkamaya gitti . Aklı hala Ali'deydi . Birkaç defa Nazlı'yı araya sokarak konuşmayı düşünmüştü ama onların arasında tartışma çıkabilme ihtimalini göz önünde bulundurarak vazgeçmişti . Bu sefer Nazlı'ya haber verecekti . Tabii ki zorlamayacaktı , sadece yardımcı olursa sevineceğini söyleyecekti . Lavabodan çıkınca odaya çıktı ve kıyafetlerini alarak giyinme odasında üzerini değiştirdi . Ardından telefonu ile bahçeye çıktı ve çardağa oturdu . Nazlı'ya nasıl mesaj atabileceğini düşündü . En son içinden geçenleri yazmakta karar kıldı . 

Gönderilen: Nazlı 

Günaydın , Nazlı . Sabah sabah rahatsız ediyorum , kusura bakma . Senden bir konuda bana yardımcı olmanı isteyecektim . Konuya nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum ama içimden geldiği gibi yazacağım . (08:12)

Ali , bana uzun bir süredir kırgın biliyorsun . Tabii ki haklı bu konuda . Kaç defa pişmanlığımı dile getirmek için konuşmayı denedim ama dinlemiyor . Siz de hayırlısı ile yakında evleneceksiniz . Ve ben onun en mutlu günlerinde abisi olarak yanında olduğumu aramızda yaşananlardan dolayı hissettiremiyorum . Ali'nin her güzel ve kötü anında yanında olamıyorum... Seni zorlamak istemiyorum , lütfen yanlış anlama ve bunu senden bir hocan olarak değil abin olarak istiyorum . Ali ile benim hakkımda konuşabilir misin ? En azından beni dinlesin , başka bir şey istemiyorum . Eğer bunu yaparsan beni çok sevindirirsin . Tekrardan kusura bakma bu saatte yazıyorum ama aklıma çok takıldı bu konu . Ali ile abi - kardeş olmayı çok özledim be Nazlı . Ayrıca ona ikinci bir şans istemediğimi ve ilk şansımı düzeltmek istediğimi söyler misin ? (08:17)

Ferman , içindekileri Nazlı'ya yazdıktan sonra telefonunu aldı ve mutfağa doğru kahvaltı hazırlamak için ilerledi . 

***

(8 EKİM PAZAR SABAHI - 08:42)

Nazlı , gözlerini bulutlu bir güne açtı . Her sabah aklına geldiği gibi tekrardan ilk uyandığı an parmağındaki yüzüğe bakmak geldi . Bakışlarını oraya çevirince hayallerinin yavaş yavaş gerçekleşiyor olmasına çok sevindi . Bir süre yatakta kedi gibi gerildikten sonra panduflarını giyerek lavaboya ilerledi . Elini yüzünü yıkadı ve kıyafet seçmek için odasına geldi . Kıyafetlerini giydi ve telefonunu açarak bildirimleri kontrol etti . Artık her sabah takip ettiği moda sayfalarından bildirim gelmesine alışmıştı . Teker teker bildirimleri silerken arada ''Ferman Hocam'' yazısını gördü . Direkt bildirime tıklayıp açtı ve okumaya başladı . 

Gönderen: Ferman Hocam 

Günaydın , Nazlı . Sabah sabah rahatsız ediyorum , kusura bakma . Senden bir konuda bana yardımcı olmanı isteyecektim . Konuya nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum ama içimden geldiği gibi yazacağım . (08:12)

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin