Ekip , dört araba ve bir motor olarak Demirler'i takip ediyordu . Ali ve Nazlı ise arabada kahkahalar eşliğinde gidiyordu . Köprüden geçerler iken Ali yavaşlamak için frene bastı fakat tepki alamayınca şaşırdı . Tekrar tekrar basınca hala frenlerin tutmadığını anlayınca telaşlandı . Alelacele telefonu çıkardı ve Ferman'ı aradı . O sırada da Nazlı ile konuştu .
'' Nazlı ! Frenler tutmuyor ! ''
'' Ne ! Nasıl Ali ? ''
'' Bilmiyorum... ''
'' Efendim Ali . ''
'' Hocam frenler tutmuyor ! ''
'' Nasıl tutmuyor lan ?! ''
'' Bilmiyorum hocam bilmiyorum ! ''
'' Tamam Ali ! Şimdi sakin ol ve ayağını gazdan yavaş yavaş çek . ''
Ali denileni yapar iken soldan gelen kamyonu görmedi . Ferman ise hemen arkalarında olduğu için kamyonu gördü .
'' Ali ! Dikkat edin..! ''
Ali telefondan gelen ses ile soluna baktığında hemen kendisini Nazlı'nın üstüne kapadı . Aldıkları darbe ile araba köprüden uçarak uçuruma yuvarlandı . Ferman ise gördükleri karşısında dili tutuldu . Diğerleri ise ne olduğunu anlayamadan gördükleri ile şoka girdi . Kızlar ağlamaya başlar iken erkekler uçuruma köprüden baktılar . Aşağıda ise gördükleri manzara çok kötüydü . Aliler'in arabası hurdaya dönmüş bir şekilde tersti .
***
Ali gözünü açtığında bacağında olan ağrı ve elinde hissettiği sıcaklık ile kendisine geldi . Arabadan dışarı fırlamış ve kayalara çarpmıştı . Eline baktığında ise sağ elinin içine giren demiri gördü . Etrafa göz gezdirince arabalarını ters gördü . İçinde ise kemeri takılı bir şekilde ters duran Nazlı'yı gördü .
'' Nazlı ..! ''
Nazlı'dan tepki alamayınca sürünmeye başladı . Bir müddet sonra arabaya vardığında tek ayak üstüne kalktı . İki eli ile kemeri açmaya çalışır iken sağ elini hissetmediğini ve kullanamadığını gördü . Şimdi onu düşünecek zaman değildi . Hemen sol eli ile kemeri açtı ve Nazlı'nın koluna girerek arabadan çıkardı . Bir süre onla beraber sürüklenerek arabadan uzaklaştı . Ardından da yanlarına savrulan ilk yardım çantasını gördü . Çantadan bandajı alarak kendi eline turnike yaptı ve Nazlı'ya doğru ilerledi . Yanına vardığında Nazlı'nın karnında olan kanamasını görünce telaşlandı .
'' Nazlı... Nazlı ! Bana bak , uyanman lazım ! ''
'' Ali... ''
'' Yardım edin ! ''
Ali'nin sözü başının dönmesi ile kesildi . Ne olduğunu anlayamadan kendisini yerde buldu Nazlı da son gücü ile ona baktığında Ali'nin bayıldığını gördü . Başını yukarı çevirdiğinde ise siren seslerini duydu . Kendisi de daha fazla dayanamayarak gözlerini kapattı .
'' Abi iş tamam . ''
'' Eyvallah , bu yaptığını unutmayacağım . ''
***
(19:22)
'' Şu köpeği çıkarın buradan ! ''
Memurlar deliler gibi havlayarak koşan Zeze'nin ardından gidiyorlardı .
'' Dikkatli olun ! Fenerleri açın ve etrafa bakın ! ''
Zeze'yi bulduklarında iki kişinin arasında mekik dokuduğunu ve uluduğunu gördüler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...