Nazlı'nın sözü yarıda kesildi . Kızlar ne olduğunu anlayamadan Nazlı koşarak banyoya geçti ve kapıyı kapadı . Açelya ve Gülin bakıştıktan sonra kapının önünde beklemeye başladılar . Birkaç dakikanın ardından Nazlı bitkin bir şekilde çıktı .
Gülin: Kız Nazlı ! İyi misin ? Ne oldu ?
Açelya: Üşüttün mü yoksa ?!
Nazlı: Bilmiyorum kızlar . Şu bir haftadır arada midem bulanıyor ; Ali'ye belli etmedim .
Açelya&Gülin: (İkili bakıştı.) Aynı şeyi mi düşünüyoruz ?
Nazlı: (Kızları biraz süzdü ve aklına gelen şey ile heyecanlı bir tonda konuştu.) Aklınızdan geçenden ben de şüpheleniyorum . (Eli ile kırmızı bavulu işaret etti.) Onun için de test almıştım fakat orada yapma fırsatı bulamadım . Getirebilir misiniz ?
Açelya direkt bavula yöneldi . Gülin ise Nazlı'yı izliyordu . Heyecanlı olduğu belliydi . Açelya hamilelik testini bulduktan sonra aldı ve Nazlı'ya verdi . Nazlı ise heyecanlı bir şekilde banyoya geçti .
(7 DAKİKA SONRA)
Nazlı içeride gördüğü manzara ile bakışıyordu . Klozetin kapağının üstünde oturmuş ve elleri titreyerek testi tutuyordu . En son zar zor ayağa kalktı ve kapıyı açtı . Çıktığında direkt kızlar ile göz göze geldi . Açelya ve Gülin ise meraklı bir şekilde ona bakıyordu .
Nazlı: Kızlar ! Be...ben hamileyim !
Nazlı gözleri dolu dolu gülümsedi ve kendini yatağın üstüne bıraktı . Açelya ve Gülin ise ufak bir çığlık atarak onun yanına oturdular . Ardından Nazlı'ya sarıldılar . Nazlı ise o anın heyecanı ile sayıklıyordu .
Nazlı: Anne ve baba oluyoruz...
***
Nazlı bu olayı öğrendikten sonra kendini yatağa bırakmış ve kızları odadan çıkarmıştı . Onlardan tek istediği aşağıda bir bahane üretmeleriydi . Aklından binbir türlü soru geçiyordu . En korktuğu ise kendi anne ve babasından göremediği evlat sevgisini ya çocuklarına veremezse ? Ya çocukları kendileri gibi büyürse... Bu sorular aklını kurcalıyordu fakat bir yandan da içi içine sığmıyordu . Ali ile kendisinden bir parça dünyaya gelecekti . Onların küçük bebeği olacaktı . Elleri minicik , dudakları minicik ve burnu... Özellikle hep hayal ettiği gibi kıvırcık saçlı ve Ali'nin gözleri gibi zeytin gözlü... Bunları düşünerek dudaklarını ısırıyordu . Hemen koşup Ali'ye söylememek için kendini zor tuttu . Tam o sırada açılan kapıyı duymadı . Birkaç saniye sonra gözünün önünde sallanan el ile kendine geldi . Ufaktan zıplamış ve geriye gitmişti.
Ali: Nazlı'm ! Özür dilerim korkutmak istememiştim . Açelya ve Gülin senin yorgunluktan uyuduğunu söyledi fakat sen yorgun da olsan uyku saatin gelmeden uyumazsın . Canını sıkan bir şey mi oldu ?
Nazlı: (Ne yapacağını şaşırdı . Daha sonra derin bir nefes aldı.) Ali'm . (Gülümsedi.) Kocacığım... (Eli ile Ali'yi yanına oturttu.) Bir şey diyeceğim . Ay ! Daha doğrusu göstereceğim ama lütfen sakin ol .
Ali: (Telaşlandı ve Nazlı'yı kontrol etmeye başladı.) Bir şey mi oldu ?! (Nazlı'yı eli ile kontrol etti.) Kolun sağlam... Bacağı...
Nazlı: Ay Ali ! Otur lütfen .
Ali , Nazlı'nın dediğini ikiletmeden oturdu . Meraklı gözler ile onu izlemeye başladı .
Nazlı: Ay ben nasıl yapacağım ! Of ! Ali şimdi sakin ol tamam mı canım ? (Ali başı ile onayladı ve Nazlı heyecanından direkt hamilelik testini çıkarıp Ali'ye gösterdi.) Anne ve baba oluyoruz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
Lãng mạnMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...