Ali , Nazlı'dan duyduğu o sözler sonrasında kendisine gelerek onu direkt bir hasta odasına götürdü . Dikkatlice yatırdıktan sonra muayene etti . Diğerlerine telaşlanmasın diye haber vermemişti . Odadaki tekli koltuğa oturdu ve uyuyan Nazlı'yı izledi . Aklını kurcalayan bir soru vardı . Sayıklarken dediği şey doğru muydu ? O da Nazlı'ya hala aşıktı ama bir o kadar da kırgın . Kendisi de bunun farkındaydı . Her şeyi zamana bırakacaktı . Ali , bu düşünceleri ile boğuşurken Nazlı ise çok güzel bir rüya görüyordu .
(Nazlı'nın Rüyası)
(Sabah 07:00)
Nazlı , sabah alarmı çaldığında uyandı . Yatakta bir kedi gibi gerildi ve esnedi . Soluna döndü ve komodinin üzerindeki saati kontrol ettiğinde kızları Masal'ın uyanmasına az kaldığını gördü . Sağına döndüğünde ise onu gülümseyerek izleyen biricik kocası Ali'yi gördü . Ali , her sabah Nazlı uyanmadan uyanıyor ve onun uyanmasını beklerken onun yüzünü ezberler gibi inceliyordu . Ali'nin bu yaptığını hiç çözememişti Nazlı . Nedenini sorduğunda ise '' Güne senin o güzel yüzünle başlamak kadar güzeli yok Nazlı'm . '' cevabını alıyordu . Sol elini Ali'nin sakallı yüzünde gezdirdi ve tatlı bir ton ile konuştu .
Nazlı: Günaydın kocacığım . (Nazlı , kocacığım dediğinde Ali'nin parlayan göz bebeklerini görüyordu .)
Ali: Gü...günaydın Nazlı'm .
İkili birbirine tatlı tatlı bakarken odanın kapısı birden açıldı . İkisi de başlarını oraya çevirdiğinde elinde oyuncak tavşanı , kıvırcık saçları birbirine karışmış bir şekilde onlara bakan Masal'ı gördüler .
Ali: Kızım , erken kalkmışsın .
Masal: Babacığım kabus gördüm . Canavar bir tavşan üzerime koşuyordu ve bugün okulumun ilk günü olduğu için heyecandan uyuyamadım . (Gözleri dolu doluydu.)
Nazlı: Kuzum , gel aramıza hadi .
Eli ile aralarındaki boşluğa vurdu . Masal , bunu bekler gibi direkt anne ve babasının arasına gitti . İkili kızlarına sarılıp burunlarını onun boynuna gömdüler . Bu cennet koku onların en sevdiği şey haline gelmişti . Bir müddet üçü birbirine sarılı kalmıştı . Ardından saat geldiği zaman ellerini ve yüzlerini yıkayıp kahvaltı etmek için aşağı indiler . Ali , tek hamlede Masal'ı tezgaha oturttu . Daha sonra eline yıkaması için domates ve salatalığı verdi . Masal , onları yıkarken Ali ve Nazlı ise o sırada masaya tabakları yerleştiriyordu .
(30 Dakika Sonra)
Ali , Nazlı ve Masal , kahvaltılarını yapmıştı . Ali ile Nazlı , Masal'ı okula götürmek için hazırlıyordu . Masal ise anne ve babasından ayrı kalacağı için içinde bir burukluk ve korku vardı . Bunu fark eden Ali , Masal'ı bir yandan giydiriyor bir yandan da içini rahatlatmaya çalışıyordu .
Ali: Babacığım korkuyor musun ?
Masal: Iıı... Garip hissediyorum baba . Siz yokken eksik hissediyorum kendimi .
Ali: (Kızının saçını okşadı.) Masal'ım canım kızım , ama sen çok cesur bir kızsın . Korkmaman gerekiyor . Hem sen alışana kadar biz orada bekleyeceğiz . (Nazlı'ya bakar.) Değil mi annesi ?
Nazlı: (Gözleri dolu dolu.) Evet babası . Kızımız alışana kadar kapıda bekleyeceğiz . İstediği zaman gelip bizi görebilecek .
Masal , anne ve babasına sarılıp yanaklarına uzun bir öpücük kondurmuştu . Ardından üçlü okula gitmek üzere yola çıktılar . Masal , arabada hiçbir şekilde konuşmadı . Sadece camdan yolu izlemek ile kaldı . Ali ve Nazlı , bu duruma üzülse de kızlarının iyiliği için sessiz kalıyorlardı . Okula alışması lazımdı .
Yolculuk bitmiş ve okula varmışlardı . Ali ve Nazlı arabadan indi ve kızlarının iki elinden de tuttular . Yan yana okulun bahçesine girdiler . Masal'ın dikkatini bahçede oynayan çocuklar çekmişti . Hepsi çok mutluydu . Nasıl yanlarında anne ve babaları olmadan mutlulardı anlayamıyordu . Ardından önüne döndüğünde kendilerine yaklaşan genç bir kadını gördü . Öğretmeni olabileceğini düşündü .
Pınar: Merhabalar , siz Vefa ailesi olmalısınız . Ben Pınar , bu yıl Masal'ın öğretmeniyim .
Ali: Merhabalar Pınar hanım . Ben Ali Vefa , (Eli ile Nazlı'yı gösterir.) eşim Nazlı ve kızımız Masal .
Nazlı: Merhabalar Pınar hanım .
Pınar: (Masal'ın önüne geldi ve çömeldi .) Merhaba küçük hanım . Ben senin öğretmeninim . Adım Pınar . Memnun oldum .
Masal: (Masal , anne ve babasının arkasına saklanmıştı . İkisinin arasından başını uzattı ve çekingen bir tavır ile konuştu.) Mer...merhaba , ben Masal . Memnun oldum .
Pınar: (Üçlüye döndü ve elini Masal'a uzattı.) İçerde arkadaşların ile tanışıp oynamak ister misin Masal ?
Masal , anne ve babasına dönmüştü . Onay bekler gibi bakıyordu . Onlardan onayı alınca arkasına baka baka sınıfa girmişti .
(4 Saat Sonra)
Ali ve Nazlı , Masal'ın ilk günü olduğu için onu yalnız bırakıp gitmemişlerdi . Okul çıkışını bekliyorlardı .
Ali: Nazlı'm , sence Masal sorun yaşamış mıdır ?
Nazlı: Canım , merak etme . Sorun yaşasaydı buradaydık zaten . Öğretmeni bize haber verirdi .
Ali , başını olumlu anlamda sallayınca derin bir nefes aldı . Ardından ikisi de okulun kapısına bakarak kızlarını beklemeye başladı . Uzaktan Masal'ın gülerek geldiğini gördüler . İkili kollarını açmış ona sarılacak iken Nazlı'nın kulağında birden Ali'nin '' Nazlı , uyan uyan ! '' demesi yankılandı .
(Nazlı'nın Rüyası Bitti)
Nazlı gözlerini açtı ve etrafına baktı . Ali'yi görünce derin bir nefes aldı .
Nazlı: (Sesi az çıkıyor.) Ali...
İstediğiniz hayalinizde olan sahneleri yorumlara yazarsanız onları da bölümlere ekleyebilirim . İlginiz için teşekkürler .
Kelime Sayısı : 855
Yeni bölüm 50 VOTE olduğunda gelecektir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...