Zeze

980 137 5
                                    

Ali: GPS'e bak bakayım . Ne yazıyor ekranda ?

Nazlı: (GPS'i açtı ve inceledi.) Muğla / Feth... Fethiye mi ?! Ayy orayı çok istiyordum .

Ali: O zaman turumuz başlıyor Nazlı hanım . 12 saat yolculuk . Mola vere vere gidersek 15-16 saat olur . Ben battaniyeyi bagajdan alayım . Gece arabada dinlenirsek üşümeyelim .

Nazlı: Peki hayatım .

Ali arabadan indi ve bagajdan battaniye , sandviç ve ufak bir yastık aldı . Onları arka koltuğa koyduktan sonra şoför koltuğuna geçti ve aracı çalıştırdı .

Ali: Tatilimiz başlasın bakalım !

Nazlı: Başlasın !

İkili güzel bir türkünün eşliğinde yeni yolculuklarına başladı . Samsun olayı hiç beklemedikleri şekilde sona ermişti . Bunun keyfi ayrıydı . 

***

(PAZARTESİ ÖĞLEN VAKTİ - SAAT 17:10)

Ali ve Nazlı Samsun'dan çıkmadan önce alışveriş merkezinden birkaç eşya almak için mola vermişlerdi . Fakat işler Ali'nin tahmin ettiği gibi gitmemişti . Nazlı her kıyafeti denediği için oldukça geç yolculuğa başlamışlardı . İkindi vakti hava çok sıcak olduğu için Ali camları kapamış ve klimayı açmıştı . İkili klimanın verdiği rahatlık ile derin bir nefes aldı . 

Nazlı: Ali'm ! Orada ne yapacağız , nerede kalacağız ?

Ali: Koya ve sahile yakın bir yerde ev kiraladım . 1 hafta süremiz var bol bol gezeceğiz . 

Nazlı: Fotoğraf çekilir miyiz peki ?

Ali: Neden olmasın . 

Bu kısa konuşmalarından sonra tekrardan sessizliğe büründüler . Nazlı ise yolculuğun da vermiş olduğu yorgunluk ile uyuya kaldı . Ali de arada onu izleyerek enerjisini toplamaya çalışıyordu . 

(25 DAKİKA SONRA)

Ali kısık ses ile türkü dinlerken ilerde yolun kenarında bir Golden cinsi köpek gördü . Direğe bağlı ve önünde eşyalar vardı . Aracı dikkatlice yolun kenarına çekti ve dörtlüleri açtı . Nazlı araba durunca ufaktan bir uyanmaya başlamıştı . 

Ali: (Eli ile Nazlı'nın saçını sevdi.) Canım sen devam et bir şey yok . 

Nazlı: Hıhı... (Tekrardan gözlerini kapadı.)

Ali kemerini çıkartarak araçtan indi ve köpeğin yanına doğru adımladı . Yaklaştığında önündeki eşyaların köpeğe ait olduğunu anladı . İçinden geçen şeyin olmaması için ümit ediyordu . Köpeğin yanına çömeldiği an köpek onun suratını yalamaya başladı . 

Ali: Oğlum ! Seni tek mi bıraktılar burada ha ? Ah vicdansızlar ah ! Senin gibi güzel bir köpeği nasıl tek bıraktılar ?! Şimdi ne yapacağız acaba ?

Ali kara kara ne yapacağını düşünür iken aklına Nazlı'nın çocuk iken bir köpeği olduğu ve onu bir kaza sırasında kaybettiğini biliyordu . O günden sonra birkaç ay Nazlı kendisine gelememişti . Aslında bu küçük köpeği sahiplenmek aklına yatmıştı . Köpeğin tasmasını direkten sökerek eline aldı . 

Ali: Aramıza hoş geldin küçük yolcu . Nazlı'm çok sevecek seni . 

Köpek onu anlar gibi dili dışarda bir şekilde ona doğru yukarıya bakıyordu . Ali eşyalara baktı . 

Ali: Yeni sayfa açıyorsun sen de bizim gibi . O yüzden sana yeni eşyalar şart . Bunlar o vicdansız insanların olsun . Hadi arabaya geçelim . 

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin