Doruk , Mehmet'i yere fırlattı ve ardından Mehmet'in yatak odasına gitti . Ferman ve Demir başında toplandı . Ferman eline aldığı vazoyu Mehmet'in kafasında parçaladı .
'' Ulan sen ne alçak herifsin ! ''
Mehmet inledi . Bu sefer Demir bir tekme attı .
'' Hangi parmağın ile tetiğe bastın lan ! ''
'' Ne tetiği ?! Neyden bahsediyorsunuz ? ''
Doruk bir müddet sonra içerden geldi ve poşette olan silahı yüzüne attı .
'' Bu silahtan bahsediyoruz ! ''
Mehmet gördüğü silah ile derince yutkundu . Doruk , Mehmet'in suratına sağlam bir tekme attı .
'' Ulan gözümün önünde kardeşimi vurdun ! Sen..sen ne şerefsiz herifsin ! ''
Mehmet ağzından dökülen birkaç diş ve damlayan kanı sildi . Ardından kendi kendine konuştu .
'' Geç bile kalmıştım... ''
Ferman , Mehmet'in yakasına yapıştı ve havaya kaldırdı . Mehmet'in ayakları yerden kesildi .
'' Ne...ne ?! Tekrarlasana sen bir ! ''
Mehmet pis pis sırıttı .
'' Vurmakta diyorum... Geç bile kalmışım ! O Ali olacak herif daha önce vurulmayı hak ediyordu . ''
Doruk cebindeki ses kaydını kapadıktan sonra Mehmet'e baktı . Ferman'ın ise duyduğu cümle ile elleri titremeye başladı . Doruk tam müdahale edeceği sıra Mehmet'e kafa attı . Doruk ve Demir hemen koluna girdi .
'' Hocam ! Sakin olun... İstediğimizi aldık şimdi gidelim ! ''
Ferman kolunu kurtardı .
'' Beni bırakın ! ''
Mehmet'in başına eğildi ve kulağına fısıldadı .
'' Bu kardeşime sıktığın kurşunların acısını geçirmese de içim rahatlayacak . ''
Ferman , Mehmet'in sağlam elinde olan tüm parmaklarını kırdı . O sırada ise Doruk ve Demir tavana bakarak Mehmet'in çığlıklarını duymamak için ıslık çalıyorlardı . Ferman kapıya yönelince takip ettiler . Doruk telefonunu çıkardı .
'' Alo ! Erhan biz evden çıktık . ''
'' Kanıtlar nerede Doruk ? ''
'' Evin içine girince televizyon ünitesinin üstündeler . ''
'' Dalga mı geçiyorsun ?! Adam ya kaçarsa ! ''
'' Kaçamaz baygın... Bu yaptığını unutmayacağım . Eyvallah Erhan'ım . ''
'' Ne demek Doruk . Siz bölgeden uzaklaşın hemen . ''
'' Tamamdır , dikkat et kendine . ''
Doruk telefonu kapadıktan sonra arabaya bindi . Ferman ise o bindiği gibi arabayı çalıştırdı ve hastaneye sürmeye başladı .
***
(53 DAKİKA SONRA)
Doruk , Ferman ve Demir hastaneye vardı . Arabayı park ettikleri gibi hemen ameliyathanenin önüne koştular . Tüm ekibi ağlayarak görünce duraksayıp bakıştılar . Zeze ise ameliyathane kapısının girişinde yatmış bekliyordu . Ferman sendeleyerek Beliz'e yaklaştı . Doruk ise Ferda'ya ve Demir de Açelya'ya yaklaştı . Ferda direkt Doruk'a sarılır iken Açelya da kendini Demir'in kollarına attı .
'' Ne oldu burada ? ''
Beliz direkt Ferman'a sarıldı .
'' Neredeydiniz ? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...