Amantes

718 110 17
                                    

'' Ben , sizin alt katı yaşayabilir miyim diye kontrole geldiğim zaman üstünde bir pembe tulum vardı ki içinde çok şirin görünüyordun . Kafanda da bir mavi bandana . İşte o senin en sevdiğin kıyafetin . ''

'' Doğru bildin . Bu yüzden ödülü hak ettin . ''

'' Ne ödü... ''

Ali cümlesini tamamlayamadan Nazlı dudağına bir buse kondurdu ve geri çekildi .

'' Sanırım ödülü sevdim . Sık sık böyle sorular sorarsanız sevinirim Nazlı hanım . ''

'' Siz isteyin yeter Ali bey fakat keşke daha fazlası olsaydı . ''

Ali gülümseyip kendi kendine konuştu .

'' Keşke . ''

'' Efendim . ''

'' Ha , yok bir şey . ''

Nazlı , Ali'nin dediğini duymuştu . Ufaktan güldü .

'' Ali fotoğraf çekilelim mi ? ''

'' Peki . ''

Nazlı hemen kendi pozisyonunu ayarladı ve Güneş'in batışını da çekeceği şekilde kamerayı ayarladı . Kendisi de Ali'nin yanağına uzun soluklu öpücük kondurdu ve Ali de kahkaha attı . Bu sırada da fotoğrafı çekmeyi başarmıştı . Hemen diğer yanağına da öpücük kondurdu ve geri çekildi .

'' Ama ben öpemiyorum Nazlı . ''

'' Öpersin canım... Öpersin de gel fotoğraflara bakalım . ''

Galeriyi açtılar .

'' Çok güzel çıkmışız . ''

'' Senin olduğun her yer öyle . ''

'' Şımartıyorsun beni . ''

'' Hak ediyorsun . ''

'' Keşke yanımızda... ''

Nazlı anlık da olsa yaşananları unutarak elini karnına götürdü . Ali ise durumu anlayınca elini tuttu .

'' Geçecek Nazlı'm , biz bu acıyı hafifleteceğiz . ''

Nazlı gözleri dolu şekilde başını aşağı yukarı salladı .

'' Hadi aşağıya inelim , bizimkileri özledim . ''

'' Peki . ''

Nazlı , Ali'nin koluna girerek tekerlekli sandalyeye oturmasına yardımcı oldu . Ardından Ali'nin telefonunu cebine koydu ve sandalyeyi de ittirerek asansöre ilerledi . Kafeteryanın katını tuşladıktan sonra beklediler .

'' Ali . ''

'' Efendim . ''

'' Sen bana açık olmamı istedin ama sen de bana açık olmalısın . ''

'' Öyleyim zaten . ''

'' O zaman cerrahlığı ne yapacağını da söylemen lazım . ''

'' Sol elim ile pratik yapmam lazım . ''

'' Sol el ne alaka ? ''

'' Sol elim ile cerrahlık yapacağım Nazlı . ''

Nazlı hemen Ali'nin önüne geçip diz çöktü . Mutluluğu gözlerinden okunuyordu .

'' Yani cerrahlığı bırakmıyorsun ?! ''

'' Tabii ki bırakmıyorum . ''

Nazlı'nın yapacağı atağı anlayan Ali önce davrandı ve Nazlı'yı öptü . Nazlı beklemediği hamle karşısında şaşkınlığa uğradı fakat kendisine gelince karşılık geldi ve tutkulu bir şekilde öpüştüler . Asansörün durduğunu anlayınca ise zorunlu bir şekilde birbirlerinden ayrıldılar . Bakışlarını asansörün kapısına çevirince gülmemek için kendisini zor tutan bir kadını gördüler . Nazlı saçını düzelttikten sonra utanmış bir şekilde sandalyeyi kafeteryaya doğru sürdü .

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin