Uçurum ∼ Sezon Finali

851 124 29
                                    

'' Haklısın ! Ay düşünsene Ali , odaları rengarenk ! ''

'' Ama Nazlı'm bu hiç uygun değil . Çünkü rengarenk duvarlar ve eşyalar gözlerini yorabilir . Sade bir şeyler yaparsak daha uygun . ''

'' Haklısın... Hmm... ''

'' Ha ! Duvarları bembeyaz yapabiliriz . Hem senin çizimin de iyi duvara çizgi film karakterlerini de çizersin . ''

'' Çizerim tabii ki . ''

'' Çocuklarımız ile beraber çizeriz değil mi Ali ?! ''

'' Evet ! Hatta bak aklıma ne geld... ''

'' Ellerimizin izini de duvara koyarız Ali ! Hem de üst üste yaparız senin elin zaten en büyüğü . Sonra ben senin el izinin içine elimi koyarım ve en sonda da bebeklerimizin... ''

Ali büyülenmiş şekilde Nazlı'ya baktı . Nazlı da ona bakınca gülümsedi .

'' Ne oldu canım ? ''

'' Aklımdan geçenleri nereden biliyorsun Nazlı'm ? ''

Nazlı elleri ile Ali'nin yüzünü okşadı .

'' Kalbimiz bir demek Ali'm... ''

'' Kalbimiz , çok güzel bir cümle . ''

'' Bu kalbimize 2 kişi daha ekleniyor . ''

'' Öyle... Bu kalpte hepinize yer var Nazlı'm . ''

Nazlı bir öpücük kondurdu ve esnedi .

'' Uykun mu geldi canım ? ''

'' Evet sevgilim , ben biraz uzanayım . ''

Ali tek hamlede Nazlı'yı kucakladı ve yatak odasına adımladı .

'' Ayy ! Ali ne yapıyorsun ?! ''

'' Yorulmamanı sağlıyorum Nazlı'm , sen hamilesin . ''

'' Babamız bize pek iyi bakıyor... Ben alışırım ama ! ''

'' Alııış... Ben hep yaparım . ''

'' O günleri sabırsızlıkla bekliyorum . ''

Nazlı , Ali'nin boynundaki kollarını sıklaştırdı ve boynuna kafasını gömdü . Ali de onu yatağa yatırdı ve üzerini örttü . Ardından da onun arkasına yattı ve belinden sarılıp kendisine çekti .

'' Senin uyku saatin değil ama Ali . ''

'' Biraz kaçamak yapsak bir şey olmaz bence . ''

Nazlı arkasına döndü ve elleri ile Ali'nin yüzünü okşadı . Ardından da naif bir şekilde konuştu .

'' Oluuur... ''

Nazlı , Ali'nin göğsüne sarıldı ve kokusunu içine çekip gözlerini huzur ile kapattı . Artık bu birkaç haftadır yaşadığı olaylar onu iyice yormuştu . Ali ise Nazlı'nın yorulduğunu anladığı için kafasındaki planlar ile kendisini huzurun kollarına bıraktı .

***

(5 AY SONRA)

Bu geçen beş ayda Ali ve Nazlı'nın ikizleri 6 ay 3 haftalık olmuştu . Demir ve Doruk uzmanlık sınavı için başvuru yapmışlardı . Açelya ile Demir de erteledikleri nikah için gün almaya karar vermiş ve tarihini almışlardı . 

***

(10:05)

'' Ay Ali ! Bekle canım geliyorum . ''

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin