Kemal ve Nazlı nikah tarihi almak için belediyeye varmak üzere yola çıkmışlardı . Nazlı'nın içinde huzursuzluk mevcuttu . Yine aynı şeyi yapmıştı . Ali'yi dinlemeden yargılamış ve sevgilisi olabileceğini düşünmüştü . Üstelik Ali'ye inat davranıp nikah tarihi almaya gidebileceklerini Kemal'e söylemişti . Bu hataya tekrardan nasıl düştü anlamıyordu . Bir defa Ali'yi kaybetmişti ve ilişkilerini zora sokmuştu . O bunları düşünürken Kemal ise çok heyecanlıydı . Belediyeye vardıklarında arabadan indiler ve Nazlı terleyen avuç içlerini üzerine sildi. Kemal ise sürücü koltuğundan indi ve Nazlı'nın yanına gelerek elini tuttu . Daha sonra içeri girdiler . Aradan geçen 35 dakika sonrasında nikah tarihini almışlardı . Tam 2 hafta sonra evleniyorlardı . Nazlı içinde bir burukluk ile araca binmişti . Kemal de mutluluktan yerinde duramıyordu .
İkili kısa bir yolculuktan sonra Nazlı'nın apartmanına varmışlardı . Vedalaştıktan sonra ayrıldılar . Nazlı eve girmeden önce Açelya tarafından '' Eve geldiğinde Aliler'e gel . '' yazılan mesajı okuduğunda alt kata doğru adımladı . Kapıyı tereddütle çaldı . Kapıyı Ferda açmıştı .
Ferda: Buyur geç Nazlı . Hoş geldin .
Nazlı: Asıl siz hoş geldiniz hocam . Sizi tekrardan aramızda görmek çok güzel .
Ferda gülümseyip başı ile onaylamıştı . Ardından Nazlı'nın girmesi için kenara çekildi . Nazlı içeri çekinceli bir şekilde adımlıyordu . Mutfağa geldiğinde herkesin kahkahalar eşliğinde sohbet ettiğini gördü . Ali'nin gülüşü içini ısıtmaya yetiyordu . O sırada onu düşüncelerinden Adil çıkardı .
Adil: Hoş geldin kızım . Gel otur şöyle . (Eli ile Ali'nin yanını göstermişti . Nazlı da tek boş yer orası olduğu için oraya geçti.)
Bu altılı sohbet eşliğinde kahvaltılarını etmişti . Nazlı bu ortamı hep hayal etmişti . Sevdikleri yanında sohbetler eşliğinde bir kahvaltı . İçinden çok keşkeleri oluyordu . Bu ortamı bir daha bulamayacağını düşünerek herkesin yüzünü ezberler gibi inceliyordu . Ali ise aklındaki sorular ile boğuşuyordu . İçinden '' Belki... belki Nazlı nikah tarihini almaktan vazgeçmiştir .'' diyordu . O sırada ise Ali'nin beklemediği bir şey oldu ve aklındaki soruyu Adil hocası sormuştu .
Adil: Kızım , Nazlı tarih aldınız mı ? (Nazlı'nın yüzündeki mutlu ifade birden kaybolur ve başı ile onaylar.) Hakkınızda hayırlısı .
Ali: (Ali iç dünyası ile boğuşurken hava almaya karar verir .) Hayırlı olsun Nazlı . (Masadakilere döner.) İzninizle ben kalkayım . Dışarda işlerim var . Akşam görüşürüz .
Ferda: Tamam ablacığım . Dikkatli ol .
Ali başı ile onayladıktan sonra arabanın anahtarlarını aldı ve sahile gitmek üzere yola çıktı . Sahilde her zaman gittiği kayalığa gitmeden önce dün olayı yaşadığı yere gitti . Etrafı incelerken çimlerin içinde anahtarını bulmuştu . Yüzünde zafer kazanmış gibi bir gülümseme doğdu . Anahtarlarını cebine atarak kayalıklara gitti . Buraya geri döndüğünden beri her gün gelip oturmayı seviyordu . İnsana huzurlu hissettiriyordu . Ayrıca düşünmesi için de fırsat veriyordu .
Hava soğumaya başladığında kalkmaya karar verdi . Aracına binmiş evine dönüyordu . Fakat düşünceleri hala onun peşini bırakmamıştı . Eskiden ne güzel günler yaşamıştı . Hastaneye ilk geldiği zaman , Nazlı'nın ona ilk teması . Tabii ki o zaman hoşuna gitmemişti . Kurulda yaptığı konuşma , işe alınması . İlk arkadaşının Nazlı olması . O zamanlar yaptığı gözlem ile Demir'in Nazlı'dan hoşlandığını anlamıştı . Nazlı ile izlediği ilk film , onun için kurulu basması , sevgili olduktan sonra izledikleri film . Yaptıkları piknik . Bisikletleri ile gezmeleri , Leyla'nın hastanede bakıcılığını yaptıkları zaman . Ali bu derin düşüncelerde iken mahallesine gelmek üzereydi . İlerdeki sokaktan sağa döndüğünde eviydi hemen . Tam sokağı dönerken son hız mahalle arasında gelen kamyonu farketmedi . Kamyon ise Ali'yi gördüğünde frene basmaya çalıştı ama bir işe yaramadı .
Ferdalar ise o sırada acı bir fren duydular . Ne olduğunu anlamak için balkona çıktıklarında bir aracın ters döndüğünü ve önünün içe doğru göçtüğünü gördüler . İlk müdahale yapmak için dışarı çıkıp koşmaya başladılar . Ama acı bir gerçeği farkettiklerinde oldukları yerde kaldılar . Ali'nin arabasını tanımışlardı . Herkes birbirlerine bakmış ve donmuş bir halde kalmışlardı . İlk kendine gelen Adil oldu . Yaşlı gözleri ile söze girdi.
Adil: Ço...Çocuklar Ali'nin , oğlumun bize ihtiyacı var . Kendinize gelin ! Selvi ambulansı ara hemen !
Herkes Adil'in seslenişi ile kendine gelmişti . Direkt aracın yanına gittiler. Eğilip baktıklarında Ali'nin baş üstü aracın tavanına doğru sarktığını gördüler . Göğsünde bir çok cam kırığı mevcuttu . Nazlı gördüğü manzara karşısında ağlarken Adil ise telefonu ile Berhayat'ı aramış ve ameliyathaneyi hazırlamalarını söylemişti . Hemen telefonu kapatınca Ferman'ı aradı ve hastaneye hemen geçmesini söyledi . Geçerken de Tanju'ya haber vermesini söylemişti . Açelya ise Demir ve Doruk'u aramış tüm asistanlar ile hazır bir şekilde hastanede beklemelerini söylemişti . Ambulans vardığında Berhayat'tan gelen ATT'ler Ali'yi görünce şaşırmışlardı . Dikkatli bir şekilde onu araçtan çıkarıp ambulansa aldılar . Son hız Berhayat'a gidiyorlardı . Ambulans ile Selvi gidiyor diğerleri ise Adil'in aracı ile gidiyordu . Acil girişine vardıklarında Adil herkesi hazır gördü . Ferda'yı görenler şaşırırken araçlardan ağlayarak inen ekibi görünce olayı anlamaya çalışıyorlardı . Aralarında Ali'yi göremeyince hepsi birbirine bakmıştı . Daha sonra ambulansın kapısı açılınca sedyede eli yüzü kan olan ve göğsünde cam parçacıkları olan Ali'yi gördüler . Demir ve Doruk daha yeni sayfa açtıkları Ali'yi görünce gözleri doldu . Alev bir abi edası ile ona tavsiye veren Ali'yi görünce ağlamak üzereydi . Ferman kardeşi olarak gördüğü adamı sedyede görünce hareketsiz kaldı . Adil Ferman'ı sirkeleyip kendine getirdi . Ferman etrafına hemen bakıp kendine gelince Ali'yi sedye ile içeri aldılar . Hızlıca kontrol edip ameliyathaneye aldılar . Ameliyata Tanju , Demir , Doruk , Alev , Burak ve Açelya girmişti . Göğsündeki cam parçacıklarından beş tanesi akciğerinin çok yakınındaydı . O sırada herkes ameliyathanenin kapısının önünde oturmuş bekliyordu . Ferda , Adil ve Selvi bir köşede birbirlerine sarılmış ağlıyordu . Ferman'ı bir köşede Beliz sakinleştirmeye çalışıyordu . Nazlı da duvara yaslanmış ve yere çökmüştü . Onun yanında da Gülin vardı . Aradan geçen 4 saatin ardından ameliyat bitmiş ve herkes pert bir şekilde çıkmıştı . Herkes direkt Tanju'ya doğru hareketlendi . Tanju'yu herkes ilk defa böyle görüyordu . Ağlamış ve çok kötü görünüyordu .
Adil: Tanju ! Oğ...oğlum nasıl ? Durumu ne ? Lütfen iyi bir şey söyle !
Tanju: (Derin bir nefes aldı.) Ali'yi ameliyata aldığımızda göğsündeki cam parçacıklarından beşi akciğerine çok yakındı . Ayrıca iki parça da kalbine yakındı . Camları alırken kalbi durdu maalesef . Zar zor geri döndürdük ama merak etmeyin . Ali , yine bildiğimiz gibi güçlü ve inadından dönmeyen . Bizleri bırakmadı . Bir süre yoğun bakımda kalacak ama kendine geldiğinde göğsünde ağrıları ve nefes alma konusunda sıkıntıları olacak . Bunlar geçici merak etmeyin . Hepimize geçmiş olsun .
Herkes bu haber sonrasında mutluluktan ağlamaya başladı . Tanju konuşmasını bitirince ellerini yıkayıp odasına doğru adımladı . Ali ise yoğun bakıma alınmıştı . Ekip yoğun bakımın önünde beklerken Adil'in ısrarları ile dinlenmek üzere eve yollandılar . Herkes yatmadan önce son rutinlerini tamamlayıp yatağına bu yorucu günün sonunda kavuşmuştu.
İstediğiniz hayalinizde olan sahneleri yorumlara yazarsanız onları da bölümlere ekleyebilirim . İlginiz için teşekkürler .
Kelime Sayısı : 1148
Yeni bölüm 45 VOTE olduğunda gelecektir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...