(1 Hafta Sonra)
Bu bir haftada Ali yavaş yavaş iyileşmeye başlamıştı . Artık ayakta durabiliyor ve ihtiyaçlarını giderebiliyordu . Tabii ki zar zor herkesi ikna etmiş ve işinin başına dönmüştü . Ferda da hastaneye geri dönmüş ve çalışmaya başlamıştı . Alev ve Burak sevgili olmuştu . Gün geçtikçe aralarında olan bağ kuvvetleniyordu . Nazlı ve Kemal'in nikahlarına da son 1 hafta kalmıştı . Nazlı'da hiçbir heyecan yok iken Kemal'de durumlar tam tersiydi . Çok heyecan yapmıştı . Ayrıca dikkatini Nazlı'nın , Ali'ye olan bakışları çekiyordu . Ali'nin burada olması demek Nazlı ile ilişkilerinin her an bitebileceği demekti . Çünkü Nazlı'nın ona olan bakışları çok özlem yüklü ve aşk doluydu . Onu buradan göndermenin bir yolunu bulmalıydı. Kendisinde de farketmediği bir şey vardı .
(Salı Sabahı 11:00)
Ali , Alev ve Burak ile acildeydi . Ortalık sakin iken birden acilin telefonu çaldı . Acilde olan hemşirelerden biri hemen telefonu açtı ve zincirleme trafik kazası olduğunu olay yerine acil bir ambulansın gelmesi gerektiğini öğrendi . Telefonu kapadığı gibi Ali'ye haber verdi .
Hemşire: Ali hocam ! Zincirleme trafik kazası olmuş ve olay yerine ambulans istiyorlar ! (Ali , duydukları ile hemen asistanlarına seslendi .)
Ali: Alev ve Burak ! Hemen malzemeleri hazırlayın zincirleme trafik kazası olmuş . Olay yerine gidiyoruz ! Beş dakikanız var !
İkili onayladığı gibi malzemeleri hazırlamaya başladı . Beş dakika dolmadan ambulanslara yerleşmişlerdi . Ali triaj paketlerini ikiliye verdi.
Ali: Alayım renkleri ! Hangi renk ne için kullanılıyordu ?!
Burak: Yeşil , hafif yaralanma .
Alev: Sarı , daha riskli ama hayati tehlikesi yok .
Burak: Kırmızı , kritik ve acil müdahale olmazsa ölecek .
Alev: Siyah ölümler için ve ölmesi beklenen kişiler için .
Ali: Evet aferin ! Bölgede herkes dikkatli olsun . Hadi göreyim sizi !
Ambulans durduğunda ekip acele bir şekilde indi . Ali , yaralarından dolayı biraz zorlanıyordu ama durumu kimseye belli etmemeye karar verdi . İlerde yerde yatan bir hastayı gördü . Direkt yanına gitti ve muayene etti . Yanı başında bekleyen Alev'e döndü .
Ali: Alev , hastanın solunum sıkıntısı var entübe etmem lazım ! Laringoskop lazım ! Hemen ver hemen hemen !
Alev , Ali'nin talimatlarını yerine getirdi ve laringoskobu verdi . Aradan geçen birkaç dakika sonrasında Ali , ilk müdahaleyi doğru bir şekilde tamamladığında kendini geriye doğru attı ve derin bir nefes aldı . Alev , Ali'nin rahatladığını görünce o da aynı şekilde derin bir nefes aldı . İkili sıradaki yaralıya geçti . Burak ise göğsünden demir girmiş bir adamın başındaydı . Demiri çıkarmaya çalışsa hasta ölecekti . Tüm çözümleri düşündü ama bir yolu yoktu . Mecburi olarak hastanın koluna siyah triaj bandını yapıştırdı .
Aradan geçen 4 saat sonunda Aliler'in işi bitmişti . Hastaları teker teker hastaneye yollamışlardı . En son malzemelerini alıp bir ambulansa bindiler ve Berhayat'a dönüş yoluna çıktılar . Hastaneye vardıklarında acilde bir izdiham olduğunu gördüler . Kalabalığı yararak sedyede yatan hastalar ile ilgilenmeye başladılar . Ali bir hastası ile ilgilenirken olay yerinde ilk müdahale yaptığı hastanın kalbinin durduğunu gördü . Hastanın yanına koşarak vardığında elinden geleni yaptı ama maalesef adam geri dönmedi . Ali bunu görünce yavaş yavaş yere çöktü ve başını ellerinin arasına aldı . Hastası nasıl olur da ölebilirdi . Müdahaleyi de doğru yapmıştı . Elini başının arasına alıp düşünmeye başladı . O sırada ise Ferman acile gelmiş ve Ali'yi öyle görmüştü . Yanına gittiğinde hastayı kontrol etti . Dikkatli adamı incelediğinde tüpün çok derine inmiş olduğunu gördü . Bir adama bir Ali'ye baktı . Ali nasıl olur da böyle bir hata yapmıştı . Buna ihtimal bile vermiyordu . Düşüncelerini doğrulamak için Alev ve Burak'ın yanına gitti .
Ferman: Alev , Ali hocanız hastayı entübe ettiğinde yanında hanginiz vardı ?
Alev: Ben vardım hocam .
Ferman: Peki hocan hastayı doğru bir şekilde entübe etmiş miydi ? Herhangi bir yanlışını gördün mü ?
Alev: Hayır hocam . Ali hoca , hatasız bir şekilde entübe etmişti . Hatta daha sonra ikimiz de kontrol ettik . Ne oldu , bir şey mi oldu ?
Ferman: (Parmağı ile Ali'nin olduğu sedyeyi gösterdi .) Hasta yanlış entübe edilmiş , tüp çok derinde ve maalesef EX oldu .
Alev ve Burak duyduklarına inanamadı . Birbirleri ile bakıştıktan sonra Ali'nin yanına gittiler . İkisi de ne yapacağını bilemiyorken söze Alev girdi.
Alev: Hocam , siz hatasız bir şekilde ilk müdahaleyi yaptınız . Kendinizi suçlamayın lütfen .
Ali hiçbir cevap vermiyordu . Ayağa kalktı ve sendeleyerek hava almak için kendini terasa attı . Terasa çıktığında bol bol derin nefes aldı . O hastaya yanlış müdahale yapmamıştı . Bu yüzden ölmesi imkansızdı . Bu işin altında bir gariplik yatıyordu . Bunun ne olduğunu bulması lazımdı . Yoksa mesleğini de elinden kaybedebilirdi . O terasta bu düşünceler içinde iken asistan odasına koşarak gelen Doruk içeri pat diye daldı . İçerde olan herkes korkudan zıpladı .
Doruk: Olanları duydunuz mu ?! (İçerdekiler hayır anlamında başını salladı.) Ali...Ali'nin hastası EX olmuş . Üstelik yanlış müdahaleden !
Kimse duyduğuna inanamamıştı . Herkes birbiri ile bakışırken söze Nazlı girdi .
Nazlı: Doruk emin misin ? Ali yanlış müdahalede bulunamaz . Hepimiz biliyoruz .
Doruk: İşte ben de onu diyorum . Bulunamaz ! Alev'in dediğine göre ikisi hastaya doğru müdahalede bulunmuş . Ama hasta acilde EX olduğunda Ferman hoca kontrol etmiş . Ali , tüpü çok derine takmış .
Kimse bu olanlara inanamaz iken bu duyum tüm hastanede yayılmıştı . Üstelik kurulun kulağına bile gitmişti . Kurul ise vakayı inceledikten 1 saat sonra Beliz'i aramış ve 2 gün sonra Ali için kurulun toplanacağını söylemişlerdi . Herkes strese girmişti . Çünkü Ali'nin böyle bir şey yapmayacağını hepsi biliyordu . Ali hastaya yanlış müdahalede bulunmadığından emindi . Peki bu yanlış müdahalede bulunmuş süsü veren kimdi ? Aklında tek bu soru vardı ...
İstediğiniz hayalinizde olan sahneleri yorumlara yazarsanız onları da bölümlere ekleyebilirim . İlginiz için teşekkürler .
Kelime Sayısı : 967
Yeni bölüm 50 VOTE olduğunda gelecektir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
Roman d'amourMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...