Adil: K...Kızım . Sensin ! Canlı kanlı karşımdasın !
Ferda: Evet babacığım . Benim ve karşındayım . Kızına sarılmayacak mısın ?
Ferda arabadan inip babasının önüne geçti . Adil direkt sarıldı sonra sol ve sağ kolunu açarak Selvi ve Ali'yi çağırdı . İkisi de ikiletmeden gidip sarılmaya katıldılar . Ferda Selvi'ye karşı olan ön yargılarını babasına yaptıkları yüzünden kırmıştı . Eskisi gibi ters davranmıyordu . Babası mutlu olduğu için karışmıyordu . Onun mutluluğu için değerdi . Onlar öyle sarılırken o sırada Kemal gelmişti . Arabadan inip apartmana doğru adımladı . Adiller'in yanına geldi ve selam verdi .
Kemal: Günaydın hocam . Galiba aile toplantısı var ? (Bu son dediğine ufak bir kahkaha atmıştı.)
Adil: Günaydım Kemal . Evet sevdiğim kadın , oğlum ve kızım yanımda . Daha ne isterim ? Bu arada sen neden gelmiştin ?
Kemal: (Sırıtır.) Nazlı ile nikah tarihi almaya gideceğiz . Çok mutluyum inşallah en yakın zamana tarih alabiliriz .
Kemal'in dediklerinden sonra Ali ve Ferda bakışmıştı . Ali Ferda'ya tüm bu yaşananları anlatmıştı . O yüzden Ferda konuya yabancı kalmadı . Ama bu aceleyi ikisi de anlamış değildi .
Adil: Daha dün evlenme teklifi ettin . Ne bu acele yahu . (Adil ufak bir kahkaha atar.)
Kemal Adil'in dediğine güler . O sırada ise Nazlı giyinmiş ve aşağı inmişti. Apartmanın demir kapısını açıp çıktığında herkese selam verdi . Kemal daha sonrasında Nazlı'ya sıkıca sarıldı ve öptü .
Nazlı: Kemal ne yapıyorsun !? Herkesin ortasında !
Kemal: Nazlı yakında evleneceğiz . Ne olacak yani ?
Nazlı tam söze tekrar girecekken Ali daha fazla bu manzaraya şahit olmamak için içeri geçmeye karar verdi .
Ali: Hocam anahtarları getirdiniz değil mi ? (Adil başı ile onaylayınca Nazlı ve Kemal'e döndü.) Kemal bey umarım dilediğiniz gibi olur . Hakkınızda hayırlısı . Kolay gelsin ! (Balkonda olan Açelya'ya döner.) Açelya evde teksen istersen bize kahvaltıya gel . Hem sohbet ederiz .
Açelya gülümseyerek başı ile onaylayıp içeri giyinmeye geçti . Nazlı ve Kemal aracına binerek nikah tarihi almak için belediyeye doğru yola çıktı . Ali , Adil , Selvi ve Ferda ise eve girmişti . Ali Ferda'nın bavullarını onun odasına götürürken diğerleri koltuklarda oturmuştu bile . Kendi aralarında konuşuyorlardı .
Selvi: Ali her ne kadar unutmaya çalışsa da Nazlı ve Kemal'i görünce acı çekiyor . İnşallah bu durum çok uzun sürmez .
Ferda: Onun açısından da kolay değil . Sevdiği kız ile başkası gözü önünde sevgililer hatta evlenecekler.
Adil: Ali'yi eskisi gibi yalnız bırakmamalıyız . Onun yanında olduğumuzu bol bol hissettirmeli ve göstermeliyiz .
Ferda: Eskisi gibi demişken baba . Siz nasıl Ali'yi yalnız başına bıraktınız . Hiç mi düşünmediniz ? Bu çocuk ne yapar , psikolojisi nasıl etkilenir ? Ya Ali 2 yıl önce geldiğinde kimse ile konuşmuyordu bile . Ben bile zar zor onunla konuşuyordum . Bile derken önceden aramız iyi değildi biliyorum ama tek tanıdığı ben olmama rağmen konuşmuyordu . Zar zor toparladım çocuğu .
Adil dolu gözler ile ona bakıyordu . Dedikleri konusunda haklıydı . O sırada Ali içeri girdi .
Ali: Ben kahvaltıyı hazırlamaya başlıyorum . Siz oturun burada hasret giderin . (O sırada kapı çaldı.) Açelya geldi büyük ihtimal . Ben bakarım .
Ali kapıyı açmaya gittiğinde delikten baktı . Açelya gelmişti . Kapıyı açtı ve içeri girmesi için kenara çekildi . Açelya içeri geçtiğinde salondakilere selam verdi . Ardından Ali'ye yardım etmek için mutfağa geçti . Ali'nin hislerini merak ediyordu .
Açelya: Ali seni üzmek istemem ama kendini nasıl hissediyorsun ?
Ali: Demir de aynı soruyu sormuştu Açelya . Ona da dediğim gibi . Hayatına devam etmesine sevindim . Ben yurtdışına çıktıktan sonra hala onu sevmeye devam ettim ve hiçbir zaman da vazgeçmedim . Benden sonra kendini etrafa karşı kapatsaydı bu suçluluk duygusunu üzerimden hiç atamazdım . Mutluysa ben de mutluyum . Hakkında hayırlısı . Önüme bakmaya devam edeceğim .
Açelya: Senden sonra hiçbir neşesi kalmamıştı . Hep hastalar ile uğraşıyordu . Kemal hoca geldikten 4 ay sonra bana onu sevdiğini söyledi . Neden bana söylediğini sorduğumda Nazlı'ya iletmemi istediğini söyledi . Tabii ki ben Nazlı'ya dediğimde hiç beklemeden reddetti . O reddetmeden birkaç ay sonra Nazlı ile konuştum . Hayatına böyle içine kapanık bir şekilde devam edemeyeceğini , eski Nazlı olması için buna ihtiyacı olduğundan bahsettim . Zar zor ikna ettim zaten bu duruma . O da denemek için ona şans verdi . Kemal hocayı çok tanımıyorum ama garip davranıyor bazen . Nazlı hakkında hayırlısı olsun da gerisi önemli değil .
Ali: Nazlı'ya destek olmak ile iyi yapmışsın . Peki sen ve Demir ? Hastanede düğün tarihi aldığınızı duydum . Ne zaman düğün ?
Açelya: (Sırıtarak) Ayy evet ! 1.5 ay sonra düğünümüz var . Ali bak kesin geleceksin değil mi ? Lütfen gel . Bak ölümü gör gel .
Ali Açelya'nın bu ısrarlarına kahkaha atmıştı .
Ali: Sakin ol Açelya . Tabii ki geleceğim . Arkadaşlarım evleniyor ve gelmeyecek miyim ?
Açelya içten bir tebessüm etmiş ve daha sonrasında ise önüne dönüp yemek yapmaya devam etmişti . Ali de ona yardım ediyordu . Kısa bir süre sonra yemek hazırdı ve hepsi masaya oturdular . Ali yıllardır böyle bir kahvaltı masasında oturmuyordu . Bu ortam ona çok iyi gelmişti . Herkes birbirine afiyet olsun dedikten sonra kahvaltı etmeye başladılar .
İstediğiniz hayalinizde olan sahneleri yorumlara yazarsanız onları da bölümlere ekleyebilirim . İlginiz için teşekkürler .
Kelime Sayısı : 884
Yeni bölüm 40 VOTE olduğunda gelecektir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...