Deskte bu hastanenin ekibi bu konuyu konuşur iken Ali , Nazlı ve Mehmet ise bir araya gelmişti .
'' Siz nerede kaldınız ya ? ''
'' İşimiz vardı onu hallettik ve geldik . ''
Mehmet sabır çekerek kapıyı çaldı ve içeri girdiler . Erkan gelenleri görünce ayaklandı .
'' Oo ! Hoş geldiniz Ali bey ! ''
Mehmet , Erkan'ın ondan önce Ali ile selamlaşmasına şaşırdı . Ali'yi nasıl tanıdığını düşündü .
'' Sizi çok duyduk Ali hocam . Hastanemize hoş geldiniz . ''
'' Merhaba Erkan bey . ''
Erkan diğerlerine döndü .
'' Iıı... Adınızı unuttum hanımefendi . Hoş geldiniz . ''
'' Merhaba Erkan bey . Ben Nazlı Vefa . ''
Erkan evli çifte gülümsedi .
'' Karı-koca aynı meslektesiniz . Ne kadar güzel . ''
Ali ve Nazlı onayladıktan sonra Mehmet'e döndü .
'' Hoş geldiniz Mehmet bey . ''
Mehmet yarım ağız söylendikten sonra elini uzattı .
'' Merhaba Erkan bey . ''
Erkan eli ile koltukları gösterdi .
'' Buyurun oturun şöyle . Mesai başlamadan önce asistan odasına geçeriz . ''
(08:40)
'' Ekibimizi çok seveceksiniz . Hepsi birbirinden çalışkan ve azimli . ''
Erkan ekibi öve öve misafirleri ile asistan odasına geçti . Kapıyı açıp önden girdi ve arkasından da Ali ile Nazlı girdi . Mehmet ise Erkan'ın odasında oturuyordu .
'' Günaydın arkadaşlar ! Bildiğiniz üzere hastanemize çok özel bir vaka geldi . Bu vaka için de hocalarımız ile iş birliği yapacak 2 misafir cerrahımız geldi . ''
Eli ile Ali ve Nazlı'yı gösterdi .
'' Ali ve Nazlı Vefa . Hastanemizde vaka bitene kadar misafir cerrahlarımızdır . ''
'' Demek evlisiniz ! Ne kadar güzel . Mesleğini severek yapan 2 meslektaşım . ''
Erkan herkese döndü .
'' Ben odama geçiyorum . İyi mesailer arkadaşlar . Size inanıyorum bu vakayı başarılı bir şekilde halledersiniz . Kolay gelsin ! ''
Erkan odadan çıktıktan sonra Ali ve Nazlı ekip ile tanışmaya devam etti .
***
(09:07)
Ali , Nazlı , Fetih ve Aybüke asistanlar ile hastanın odasına doğru yürüyordu .
'' Hastamızın kalbi karnında . Çok zor sıkıntılardan geçmiştir . ''
'' Her bir kimse karnına dokunduğu zaman korku ile geri çekiliyordur . ''
'' Umarım başarılı bir ameliyat olacak . ''
'' İş birliği içinde her şeyi başarabiliriz Nazlı'm . ''
Asistanlar arkada gelir iken bu hastanede böyle samimi konuşmalar duymadıkları için şaşırmışlardı . Ardından ise bu ikilinin aşkı gözle görülür bir şekilde çok açık olduğu için onlar adına sevindiler .
'' Ali bey , Nazlı hanım daha öncesinde böyle bir vaka ile karşılaştınız mı ? ''
'' Ali ile asistan olduğumuz zamanlarda hastanemize Gül adında bir hastamız gelmişti . ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...