Lanet Sır

846 109 22
                                    

(22:30)

Aklına gelen şey ile kulağına fısıldadı .

'' Yanıma gelmeyi unutma ama seni özlerim... ''

Ali'nin boğazından üstü kıpkırmızı olur iken Nazlı da gülerek tek kişilik odaya çıktı .

'' Hadi geç içeri ! ''

Mehmet , Ali kendisine bağırınca afalladı . Lafını ikiletmeden içeri geçti .

Çantalarını yerleştirdikten sonra Ali sobayı yakmak için dışarıya odun almaya çıktı . Mehmet de oturup mandalina yemeye başladı .

(5 DAKİKA SONRA)

Ali elinde odunları sobanın içine yerleştirmeye başladı . Bir yandan da Mehmet'e laf attı .

'' Sen soba yakabilir misin ? ''

'' Sen yakıyorsan ben de yakabilirim . ''

'' Ateşten korkmaman lazım ama . ''

'' Ben korkuyorum mu dedim ? ''

Ali alaycı bir şekilde gülümsedikten sonra kitabına geri döndü . Mehmet de mandalina kabuklarını sobanın üstüne yerleştirmeye başladı . Son 2 parçayı koyduktan sonra elini yaktı .

'' Dikkat etmezsen yanarsın . Ateş oynamaya gelmez . ''

'' Niye yanayım ? ''

Ali ayağa kalktı ve ateşin içine bir odun daha atıp yerine oturdu .

'' Sen sabırsızsın ama sabretmen ve emek vermen lazım . ''

'' Sabırsızım öyle ama ben bir şeyi istediğim zaman onu almadan durmam . ''

'' Nazik olacaksın , dikkatli yaklaşman gerek ateşe . Çünkü hassastır . Üstüne çok gidersen ka... sönebilir . ''

'' Ben kontrol edebilirim . Anladığın gibi cesaretliyim kaçmam . ''

'' Ne ile karşılaşacağını bilmiyorsun ama ateş bu , dayanıklı olman lazım . Öyle hemen pes edemezsin . Defalarca tekrar etmeyi göze alacaksın . Eğer ateşi seviyorsan yanmayı da göze alman lazım . ''

Mehmet ateşin harlaması ile geriye kaçtı . Ali de kalkıp müdahale etti .

'' Korkma korkma ! Ben hallettim . Her zaman yaptığım gibi . ''

Mehmet , Ali'nin laflarından sonra uzatma gereği duymadan oturdu ve telefonda takılmaya devam etti . Ali ise bulduğu çözüm yolunu incelemeye devam etti . Nazlı ise yukarıda Ali'nin alt katta olduğunu bilmesine rağmen ayrı odalarda kaldıkları için üzgün bir şekilde oturuyordu .

***

(02:10)

Mehmet telefonu ile takılır iken uyuya kaldı . Ali de yaklaşık 4 saattir buldukları prosedürü inceliyordu . Saati kontrol edince az mola vermesi gerektiğini anladı . Nazlı'sını çok özlemişti . Hemen bir kağıt çıkarıp '' Dışardayım . ''  yazarak yastığına koydu . Sessizce odadan çıkınca merdivene yöneldi fakat Nazlı'nın odasının karşısı ev sahibinindi . Ses çıkarmamak için merdivenden vazgeçti ve dışarıya çıktı . Nazlı'nın odasının penceresine baktığında bir ağacın dallarının oraya uzandığını gördü . Etrafına bakınınca merdiven de göremedi . Mecburen ağacın dallarından girecekti . Telefonunu çıkardı . 

Gönderilen: Nazlı'm

'' Nazlı'm yanına geliyorum , camı açar mısın ? ''

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin