Kemal'in Amacı Ne ?

1.8K 141 7
                                    


(SABAH 07:45)

Nazlı alarmının sesine uyanıp etrafına bakındı . Nerede olduğunu anladığında başını yastığa sertçe geri koydu . Rüyasında olanları düşünmeye başladı . Ali ile sahilde el ele tutuşmuş ve yürüyorlardı . Nazlı'nın karnında hafif bir şişkinlik vardı . Olayı derinlemesine düşündüğünde rüyasında hamile olduğunu anladı . Hem de babası Ali'ydi . Bunu düşününce yüzünde aptal bir gülümseme oluştu ve eli karnına gitti . Saati tekrardan kontrol ettiğinde 8 olduğunu gördü . Üzerindeki yorganı yana attı ve kalkıp banyoya gitti . Elini yüzünü yıkayıp Açelya'nın odasına kontrole gitti . Girdiğinde onun çoktan kalkmış olduğunu ve makyaj yaptığını gördü .

Nazlı: Açi sen ne ara kalktın . Özel gün falan mı bugün ?

Açelya: Ben de bilmiyorum bir kalktım saat 7:30 . Uykum falan da yok ben de hazırlanayım dedim . Kahvaltıyı hastanede edelim mi hiç evde edesim yok bugün ?

Nazlı başı ile onaylayarak giyinmeye gitti . O sırada ise Ali uyanmış ve tostunu yemiş giyiniyordu . Giyinirken yatağının ucunda çerçeve içinde Nazlı ile olan fotoğrafını gördü . Eski zamanları düşününce çok güzeldi ama daha sonrasında olanlar aklına geldiğinde hafif sinirlenmeye başlamıştı . Artık Nazlı'nın kalbinde başkası olduğuna göre bu fotoğrafı daha fazla saklamasının anlamı yoktu . Son dokunuşları da yaptıktan sonra çantasını , araba anahtarını ve çerçeveyi alarak dışarı çıktı . Dışarı çıktığında Nazlı ve Açelya ile denk geldi . Çerçeve Nazlı'nın dikkatini çekmişti . O yüzden Ali ona göstermeden çöpe attı .

Açelya: Günaydın Ali . Tekrardan hoş geldin evine .

Ali: Günaydın Açelya . Teşekkürler .

Nazlı: Günaydın Ali . (Ali başı ile karşılık verir . Nazlı bu duruma bozulmuştur ama belli etmez .)

Açelya: Hii ! Nazlı acele edelim otobüsü kaçıracağız .

Ali: Sizi götürebilirim isterseniz . Uygunsa tabii ?

Nazlı: Yo..

Açelya: Çok iyi olur Ali . Teşekkürler .

O sırada Kemal aracı ile binanın önüne yanaşır . Ali'yi görünce şaşırır daha sonrasında selam verir .

Kemal: Günaydın kızlar ! Günaydın Ali hocam ! Hastaneye ise sizi götürebilirim .

Ali: Günaydın Kemal bey . Benim aracım var görüşmek üzere .

Ali arabasına binerken Açelya da fırsattan istifade kendini affettirmek için peşinden koşturup Ali'nin aracına biner . Ali bu duruma şaşırsa da ses çıkarmaz ve aracını çalıştırıp yola koyulurlar .

Açelya: Oh ... Ali iyiki geldin o adamı hazzetmiyorum zaten .

Ali: Neden hazzetmiyorsun ?

Açelya: Bilmiyorum hiç ısınamadım .

Ali başı ile onayladıktan sonra yola döndü . Açelya ise 2 yıldır Ali'ye karşı davranışından pişmandı özür dilemek istiyordu ama hangi yüz ile affetmesini isteyeceğini bilmiyordu . O sırada farkında olmadan elleri ile oynuyordu . Ali bunu görünce ufak bir tebessüm etti ve söze girdi .

Ali: Açelya seni affetmeyeceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun . Evet geçmişte bana karşı kötü davranışların oldu bunu reddedemem . Ama belli ki pişman olmuşsun . Sen kendini affedersen ben de seni affederim merak etme . Ayrıca sen sormadan ben söylüyorum , ben gibi strese girince ellerin ile oynuyorsun . Strese girme sebebini de düşünerek benden özür dileyeceğini tahmin ettim .

Açelya: Vallaha Ali ! Sen yokken çok düşündüm düşündük . Senden ne kadar af dilesem az . Çok pişmanım sana yaşattıklarım için .

Açelya bu sırada ağlamaya başlamıştı . Ali duruma şaşırınca ne yapacağını düşündü birkaç dakika . Her ne kadar kendini zorlasa da bir zamanlar Adil'in ona dediği '' İnsan üzülünce sarılma hissi duyar . Sarılmak karşındakine mutluluk verir ve üzüntüsünü alır götürür çocuk... '' cümlesini uygulamaya sokmaya karar verdi ve aracı kenara çekti .

Ali: Bir zamanlar bana Adil hocam '' İnsan üzülünce sarılma hissi duyar . Sarılmak karşındakine mutluluk verir ve üzüntüsünü alır götürür çocuk... '' demişti . İstersen sarılabilirsin . Tabii ki bu durum istisna .

Açelya bu sözlere şaşırmıştı ama şaşkınlığını atınca Ali'ye sarıldı ve ağlamaya devam etti . Bu durum birkaç dakika devam ettikten sonra sarılmayı bıraktılar . Ali yoluna dönerek devam etti . Açelya ise içten içe mutluydu . Onlar yola devam ederken Nazlı ve Kemal ise sessizce yolculuk ediyorlardı . Nazlı Kemal'in Ali ile eski sevgili olduğunu kendisinden duymasını istiyordu .

Nazlı: Kemal aracı kenara çeker misin sana bir şey demem lazım .

Kemal anlam veremedi ama aracını kenara çekti .

Nazlı: Iııı ... Nasıl başlasam bilemedim ama benden duyman gerektiğini biliyorum . Ben yani biz Ali ile eski sevgiliyiz . Hastanede bu bilinen bir şeydi . Elinde sonunda kulağına gelirdi bu . Bu yüzden benden duymanı istedim .

Kemal şok olmuş bir biçimde bakıyordu . Daha sonra kendini toparladı ve söze girdi .

Kemal: Öncelikle ilk sen söylediğin için teşekkür ederim Nazlı . Sana olan güvenimi sarsmadın . Bu senin eski ilişkin karışamam . O yüzden saygım sonsuz .

Nazlı Kemal'in bu tepkisine şaşırmıştı . Açıkçası bu kadar anlayışlı davranacağını düşünmüyordu . Bu yüzden ona olan saygısı ve sevgisi artmıştı . Ama bilmediği şeyler vardı . Bu sırada 2 araç otoparka girmişti . Bir yanda Aliler diğer yanda Kemaller . Nazlı Ali'nin aracına bakınca Açelya ile kahkaha attıklarını gördü . Oldukça şaşırmıştı . Çünkü Açelya'nın Ali'ye geçmişte neler yaptığını biliyordu . Ali'nin kendisi ile konuşmayıp Açelya ile kahkahalar halinde sohbet etmesi onu içten içe kıskandırmıştı . Aliler onlardan önce inmiş sohbet ede ede yürüyorlardı . Onların bu halini gören ekip şaşırmıştı . Daha sonra söze Demir girdi .

Demir: Günaydın Ali hocam .

Ali: Demir biz bize iken bana hocam demene gerek yok . Günaydın .

Demir: Tamamdır abi . Zaten alışmam zaman alacak gibi .

Ali ufak bir tebessüm etti ve ardından baş selamı vererek odasına doğru adımladı . Mesai saatine 5 dakika vardı . Odasına girip önlüğünü ve eşyalarını alarak asistan odasına adımladı . Odanın önüne geldiğinde 4 hoca olmuşlardı . Ali kapıyı açarak içeri girdi . 2 dakika sonra Ferman kontrol için gelmişti . Herkes tam asistanını seçecek iken ondan önce Kemal lafa atladı .

Kemal: Arkadaşlar , Ali ve Tanju hocam . İzninizle asistanlarımızı seçmeden önce bir isteğim var onu gerçekleştirmek istiyorum .

Tanju başı ile onaylayınca Kemal devam etti . Nazlı'nın önüne geldi ve diz çöktü .

İstediğiniz hayalinizde olan sahneleri yorumlara yazarsanız onları da bölümlere ekleyebilirim . İlginiz için teşekkürler .

Kelime Sayısı : 1004 

Yeni bölüm 25 VOTE olduğunda gelecektir .

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin