(12:00)
Öğle molası olmuş herkes mola vermişti . Tabii o sırada Ali ve Azra hastayı iyileştirmek için çözüm arıyordu . Nazlı da Ali'yi kafeteryada bekliyordu . 2 tane limonlu çay alarak boş bir masaya oturdu . Çay bardağına daldığı sırada masasında olan hareketlenme ile kendine geldi . Ali'nin geldiğini düşünerek keyifle gülümsedi fakat başını kaldırdığında karşısında Mehmet'i gördü .
'' Senin ne işin var burada ? ''
'' Seninle sohbet ederiz diye düşünüyordum Nazlıcım . ''
'' Bana sakın Nazlıcım deme ! ''
Etraftakilerin baktığını görünce fısıldadı .
'' Beni rahat bırak Mehmet . ''
'' Neden yoksa hala eski sevgiline mi aşıksın ? ''
'' Evet aşığım ve evliyim ! ''
'' Ayrılmak basit iş Nazlıcım . ''
Nazlı ilk önce sinirlendi ama ardından keyifle gülümsedi ve elini karnına koydu .
'' Bebeğimiz olacak . ''
Mehmet kahvesini içerken duyduğu şey ile ağzındakini dışarıya boşalttı .
'' Ne ?! ''
'' Duyduğun gibi sevdiğim adamdan bir çocuğum olacak ve o çocuk çok şanslı bir çocuk . ''
Mehmet masaya yaklaştı .
'' Daha işin başındasın . O çocuk doğmadan... ''
Nazlı duyacağı şeyi anladı ve çılgına döndü .
'' Sen nasıl bu kadar vicdansız olabilirsin ! Sen...sen... ! ''
Nazlı'nın sözü Mehmet'in üzerine dökülen çay ile bozuldu . Nazlı başını kaldırdığında elindeki çayı Mehmet'in üzerine döken Mithat ile karşılaştı .
'' Upps ! Pardon Mehmet bey ! ''
Mehmet sıcaklığın etkisi ile söylenerek kalktı ve tuvalete doğru koşmaya başladı .
'' Mithat ? ''
'' Hocam yardıma ihtiyacınız vardı gibi kusura bakmayın . ''
'' Çak bir beşlik ortak ! ''
Mithat , Nazlı'dan gelen bu cümleye güldü ve elini uzattı . Nazlı'nın keyfi az da olsa yerine gelmişti . Ardından ikili oturarak çay keyfi yapmaya başladı .
***
(17:22)
'' Güzel iş Azra ! Hastayı ameliyata ikna ettin . ''
Azra minnettar bir şekilde gülümsedi ve Ali ile asistan odasına doğru adımladı .
'' Azra az dinlenelim . Ameliyat akşam 21:00'da ve uzun bir ameliyat olacak . Dinç olmamız lazım . ''
'' Peki hocam siz nasıl isterseniz . ''
İkili böyle konuştuktan sonra ayrı koltuklara geçerek uzandı .
(19:30)
Nazlı ve Mithat mesai saati bitmek üzere olduğu için asistan odasına çıktılar . İçeri girince bir köşede ekibin sessizce tabu oynadığını gördüler .
'' Nasılsınız arkadaşlar ?! ''
'' Şşt ! Minik cerrah sessiz ol . ''
Nazlı , Doruk'un parmağı ile gösterdiği yere bakışlarını çevirdi . Gördüğü manzara karşısında şaşırdı . Ali tekli bir koltukta oturduğu yerde uyur iken Azra da büyük koltukta uzanmış uyuyordu . Nazlı direkt Ali'nin yanına gitti ve yeni çıkmaya başlayan sakallarını sevdi . Ardından çenesine bir öpücük kondurdu . Mithat ise Azra'nın yanına oturmuş saçlarını seviyordu . Ali öpücüğe kıpırdandı . Daha sonra gözlerini açtı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...