(AKŞAM 18:00)
Nazlı , saatler sonra uyanmıştı . Yolculuğun verdiği yorgunluğu atmayı başarmıştı . Burnuna çok güzel bir koku geliyordu . Sanki...sanki eşsiz bir şeydi . Yastığı şişip iniyor muydu yoksa ona mı öyle geliyordu . Gözleri kapalı zihninde yaşanan olayları düşünüyordu . Sabah Ali ile Londra'ya inmiş ve hotele gelmişlerdi . Diğer odayı başkası daha yüksek miktara tuttuğu için aynı odada kalacaklardı . Odada sadece çift kişilik bir yatak vardı ve aynı yatakta yatmışlardı . Kendi kendine düşündü . Ali ile aynı yatakta yatmıştı , yastığı bir şişip bir iniyordu . Mantığını devreye soktuğunda gözlerini açtı . Ali'nin göğsünde uyuyordu . Birden kalp atışları hızlandı . Sırtında hissettiği eller ise onu daha da heyecanlandırmayı başarmıştı . Burnuna gelen kokunun Ali'ye ait olduğunu anladı . Onun kokusunu nerede olursa olsun tanırdı . Hazır Ali uyurken yumuşak yastığının tadını çıkarmaya karar verdi . Gözlerini kapadı ve o güzel kokuyu içine çekerek olduğu yerde kaldı .
(15 DAKİKA ÖNCE)
Ali , dün akşam iyi alamadığı uykuyu almış gibi hissediyordu kendini . Saatler süren yolculuk bitmiş ve Nazlı ile hotele gelmişti . Birden aklına arabada Nazlı'nın onu öptüğü geldi . Aklına bu olay gelince nefes alıp verişi hızlandı . Nazlı , onu öpmeyeli kaç yıl geçmişti . O yumuşak dudakları teninde hissetmeyeli 2 yıl olmuştu . Daha sonra hotel çalışanı ellerinde sadece bir tane oda olduğunu söylediğini hatırladı . Nazlı ile anlaşmış ve odada kalacaklardı . Birden aynı yatakta uyudukları aklına geldi . Bu düşünceler ile gözünü açtığında göğsünde onu adeta bir ahtapot gibi sarmış Nazlı'nın usulca nefes alış verişini dinledi . Bu ses onu garip bir şekilde rahatlatmıştı . Nazlı'nın saçları yüzünün her tarafına dağılmıştı . Başkası olsa rahatsız olurdu ama Nazlı'nın saçlarından rahatsız olmamıştı . Hatta bunu fırsat bilip kokusunu içine çekmişti . Kaç yıldır bu kokuya hasretti . En son bu kokuyu aldığı zamanı düşündü . Ferman'ın '' Sorunların ile tek başına mücadele etmelisin . '' dediği zamandı . Apartmanlarının önünde merdivenlere oturmuş düşünürken Nazlı'sı gelmişti . Ona yalnız kalması gerektiğini söylediği zaman da '' Birlikte yalnız kalalım . '' cevabını almıştı . İşte o zaman Nazlı , onun göğsüne sığınmıştı . O da onun kokusunu en son o zaman içine çekmişti . Bu düşünceler ile boğuşurken anın tadını çıkarmaya karar verdi ve gözlerini usulca kapattı .
(AKŞAM 20:00)
İkili birbirinden habersiz kendilerini anın tadına bırakmıştı . Çalan alarm sayesinde kapalı olan gözlerini açtılar . Birbirine baktıkları zaman ise utanarak gülümsediler .
Ali: G...günaydın Nazlı . (Ensesini kaşır.) Iıı... Pardon pardon , akşamdı değil mi ?
Nazlı: Ev...evet Ali . (Saçlarının ucu ile oynar.) Kusu...kusura bakma sana sarılarak uyumuşum .
Ali: Problem değil . Evet evet , problem değil . Merak etme .
Birbirinin gözlerine kenetlenmişlerdi . Daha sonra rezervasyonları olan yemek geldi akıllarına .
Ali: (Saati kontrol etti.) Yemeğe 1 saat var . İstersen hazırlanalım .
Nazlı: Ol...olur . Ben banyoda giyinirim .
Ali: Yok yok ! Sen burada giyin . Ben banyoda giyinirim .
Ali , kıyafetlerini alarak banyoya hızlı adımlar ile girdi . Nazlı ise valizinden kırmızı elbisesini çıkardı ve yatağa serdi . Makyaj masasının başına oturdu ve makyajını yapmaya başladı . Çok abartı olmadan sade bir biçimde yaptı . Çünkü Ali'nin , abartı makyajdan hoşlanmadığını biliyordu . Ali ise saçına jöle sürmedi . Nazlı'nın , saçlarını jölesiz sevdiğini biliyordu . Nazlı , bir süre sonra hazırlandıktan sonra Ali'ye seslendi . Hem de kendisini bu elbise ile görünce ne tepki vereceğini merak ediyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...