Nazlı elinde olan hareketliliğe baktı . Ali onun elini tutmuştu . Gözlerini Ali'nin yüzüne çıkardığında ise göz kapaklarının titrediğini gördü . Eli ayağı birbirine dolanmıştı . Ne yapacağını düşünürken yoğun bakımın camından bakan Adil'e Ali ile olan elini gösterdi . Adil mutluluk gözyaşları dökerken Ali birden uyandı . Uyandığı gibi etrafına bakınmaya başladı . Dikişleri falan umrunda değildi . Nazlı olayı anlayamamıştı .
Nazlı: Ali Ali ! Sakin ol geri döndün . Uyandın !
Ali: (Nefes nefese konuşur.) Na...Nazlı , Masal nerede ?! O nerede ?!
Nazlı: (Nazlı'nın karışan kafası daha da karışmıştı .) Ne Masal'ı Ali ? O kim?
Ali: O kızımdı , (Kendi kendine fısıldar.) kı...kızımızdı .
Ali , Nazlı'nın bunu duyacağını düşünmüyordu ama yanılmıştı . Nazlı duyduğunda içten içe mutlu olmuş ve heyecanlanmıştı ama duyduğunu belli etmemeye özen göstererek cevap verdi .
Nazlı: Rüya görmüşsün Ali . Şimdi dikkatlice yatakta kal . Dikişlerin açılmasın . Zaten zor bir ameliyat geçirdin .
Ali başı ile onaylayınca Nazlı tebessüm etti ve diğerleri ile konuşmak için yoğun bakımdan çıktı . Çıktığı gibi herkes sevinç çığlığı atmaya başladı . Etrafa gözünü gezdirdiğinde herkes sevdiği ile sarılıyordu . Adil ile Selvi , Beliz ile Ferman , Demir ile Açelya , hatta heyecandan birbirlerine sarılan Ferda ile Doruk ve Alev ile Burak . Tabii bu ikili de olayı anlayınca utanarak birbirlerinden ayrıldılar .
Ferman: Açelya , Ali'yi birazdan normal odaya alalım .
Açelya: Peki hocam .
Nazlı: Ali gördüğü rüyanın etkisinde . Eğer size Masal adında birini sorarsa haberiniz olsun .
Ferda: Masal kim peki Nazlı ? Yani biliyor musun ?
Nazlı: Iıı... Kızıymış . Yani rüyasında öyle görmüş .
Ferda başı ile onayladı . Babasına baktığında heyecanlı olduğunu gördü. Sakinleşmesi için kafeteryaya su almaya gitti . Döndüğünde ise Ali'yi normal odaya alıyor olduklarını gördü . Direkt sedyenin başına gitti ve Ali'nin elini tuttu .
Ferda: Buradayım ablacığım . İyileşeceksin .
Ali'nin konuşacak hali yoktu . Başını salladı . Normal odaya aldıklarında tüm ekip içerdeydi . Herkes Ali'nin başına toplanmıştı . Ferman odayı incelediğinde çok kalabalık olduğunu gördü ve söze girmeye karar verdi.
Ferman: Arkadaşlar ! Ali'nin başına toplanmış herkes . Az açılın . Ayrıca bakın Ali uyandı artık evlere dağılın . Herkes yoruldu yarına kadar dinlenin .
Herkes itiraz etmeye başlamıştı ama Ferman , Adil hocalar hariç hepsini odadan çıkarmış ve hastaneden yollamıştı . Odaya döndüğünde Ali'nin yorgunluktan uyuya kaldığını gördü . Diğerleri ise odanın önünde koltuklarda oturuyordu . Ali'ye içini dökmeliydi . Uyuyor olması işine gelirdi . Çünkü konuşacak yüzü yoktu . Ali'nin başucuna sandalyesini çekip oturdu . Söze nasıl gireceğini düşünürken içinden geldiği gibi girmeye karar verdi .
Ferman: Ah Ali ... Kardeşim . Uyanık olup bu dediğimi duysaydın '' Ben senin kardeşin değilim ! '' derdin . (Yarım ağız tebessüm eder .) O kadar haklısınki ... Ben nasıl bir hataya düştüm anlamıyorum . Sen kendi ayaklarının üzerinde durabil diye seni yalnız bırakmaya kalkıştım . Ama bizden uzaklaştığını farketmedik . Ekip arkadaşlarının da seni yalnız bıraktığını anlayamadık . Oysa ne kadar çok şey yaşamışsın . Sana her yerde abilik yapmadığıma o kadar üzgünümki ... Fatoş gibi olursun sandım. Ben galiba değer verdiğim birini kaybetmekten korkuyorum . Sana her yerde abi olursam başına Fatoş gibi bir şey gelir sandım . Ben... ben bu hataya nasıl düştüm bilmiyorum Ali . Bir abi gibi davranamadım . Seni her zaman ve her yerde koruyup kollamam gerekiyordu . Senin kıymetini bilemedim oğlum ben . Nasıl bir abiyim ben ?! Keşke kıymetini anlasaydım . Şimdi bakıyorum da ne kadar değişmişsin . Sakalların çok yakışmış , giyim tarzın değişmiş . Eğer iyi bir abi olabilseydim bu anlarında hep yanında olurdum . Ne olur beni affet ! (Gözyaşları yatağa damlıyordur.) Bana abi demesen de beni affet Ali . Çünkü ben kendimi affedemiyorum. Her gün her saat seni gördüğümde içimde bir şeyler kopuyor . (Kalbini gösterir.) Hem de tam burada . Sen farketmesen de ben her zaman ve her yerde seni koruyup kollayacağım lan . Sen beni istemesen de seni her zaman destekleyeceğim . Sana zamanında yapamadığımı şimdi yapacağım .
Ferman son sözlerini de söyledikten sonra Ali'nin kıvırcık saçlarını elini daldırdı ve karıştırdı . Bu hareketi yapmayı çok özlemişti . Ardından Ali'nin son durumunu kontrol ettikten sonra odadan çıktı . Beliz ve Ferda oturmuş konuşuyordu . Adil ile Selvi ise ortalıkta görünmüyordu . Beliz ile Ferda'nın yanına gidip oturdu .
Beliz: Ferman , Ferda geri dönmüş ve bizim hastanede işe geri başlayacak .
Ferman: Aramıza tekrardan hoş geldin Ferda .
Ferda: Hoş buldum Ferman . Siz ben yokken neler yaptınız bakalım ?
Ferman önemli vakaları anlatmaya başlamıştı . O sırada ise Nazlı ve Açelya evde oturmuş yaşananları düşünüyordu . Nazlı , aklındakini Açelya'ya söyleyip söylememe arasında gidip geliyordu . Ondan başka sırdaşı yoktu o yüzden anlatmaya karar verdi .
Nazlı: Açelya , geçen sabah rüyamda Ali'yi gördüm . El ele sahilde tutuşmuş yürüyorduk . En güzeli ise hamileydim . Düşünebiliyor musun Açelya ?! Ali ile benim çocuğum . Bizim masalımız ... Ben bugün Ali uyanık değilken bu rüyamı ona anlatmıştım ve uyandığında bir kız çocuğunu sordu . Adı Masal'mış . Kim dediğimde sessizce kızımız dedi . O da aynı şeyi görmüş Açelya . (Yaşlı gözler ile tebessüm etti.)
Açelya: Nazlı bunu neden kendinize yapıyorsun ? Ali'yi ne kadar sevdiğini ikimiz de biliyoruz ama sen gidip Kemal ile evleneceğini söylüyorsun . Geçen akşam görmedin mi Ali'nin gözlerindeki hayal kırıklığını ? Adam hala seni seviyor . Dün kahvaltı hazırlarken '' Hayatına devam etmesine sevindim . Ben yurtdışına çıktıktan sonra hala onu sevmeye devam ettim ve hiçbir zaman da vazgeçmedim . Benden sonra kendini etrafa karşı kapatsaydı bu suçluluk duygusunu üzerimden hiç atamazdım . Mutluysa ben de mutluyum . Hakkında hayırlısı . Önüme bakmaya devam edeceğim . '' dedi . Seni sevmekten vazgeçmediğini söyledi . Hala onun kalbindesin . Sana karşı kırgın bunu biliyoruz . Ama bu düşünmeden yaptığın hareketler seni onun kalbinden uzaklaştırabilir . Size bunu yapma Nazlı . Kemal'e aşık olmadığını ikimiz de biliyoruz ve onun duygularını daha fazla incitmeden her şeyi hallet yoksa iki taraf için de çok zorlu bir süreç olur . Aşkına sahip çık ve göster . Ali artık eski Ali değil bunu herkes biliyor ve ona göre davran .
Nazlı: (Gözyaşları içinde konuşmaya başladı.) Haklısın Açelya . Aşkıma sahip çıkmam lazım . Ali'nin gönlünü geri kazanmam lazım . Onu bir daha dinlemeden yargılamayacağım . Onun hakkında söylenen sözlere onu dinlemeden inanmayacağım . Ona karşı olan aşkımı ona göstereceğim . (Hıçkırıklar içinde konuşur.) İyi ki yanımdasın Açi ...
İki dost gözyaşları içinde tebessüm ederek birbirlerine sarıldılar . Artık Nazlı , Ali'nin kalbini geri kazanabilmek için her şeyi yapacaktı . Eski hatalarından ders çıkarmıştı .
İstediğiniz hayalinizde olan sahneleri yorumlara yazarsanız onları da bölümlere ekleyebilirim . İlginiz için teşekkürler .
Kelime Sayısı : 1112
Yeni bölüm 45 VOTE olduğunda gelecektir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RomanceMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...